Jump to content

проблем с обезвъздушаване


audi4774

Recommended Posts

Здравейте колеги. Проблема ми е следния. Отнякъде ми дърпа антифриз на 3-4 седмици доливам около 300-400 грама. И вчера като запалих колата ми светна лампата че антифриза е малко и изгасих колата и антифриза беше на 1-2 сантиметра в казанчето и налях около 400 гр. И сигорно е засмукала въздух и на 86-87 ° долния маркуч където е термостата е студен,като отворя капачката на казанчето и антифриза е студен и колкото и да бръмчи и на първа да я карам километри не вдига повече градуси и перка не включва и парното в колата духа хладно...?

Благодаря предварително

Редактирано от audi4774
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква температура ти показва,Обезвъздушия от маркуча за парното от врътката,това дето го казваш нещо не ми се вярва-нема парно,студен антифриз ?!?!?от къде си и имаш ли газ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая капачка не се отваря, ако системата е обезвъздушена, какво очакваш да стане, като я отвориш? А сега перки не се включват, не е лято.  А това че нямаш парно зависи от това дали е обезвъздушена, необезвъздушена кола парно няма. Ако е обезвъздушена и няма парно, или клапите са с опадала изолация, или е задръстено радиаторчето на парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От велико търново съм и я обезвъздуших от левия маркуч на радиаторчето(изхода) и да имам газ и изпарителя не е вързан за входа на радиаторчето...и стрелката е малко преди 90° и там остава,не включва перка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пишеш че е студена,казанчето и то пък 90 градуса казваш,то колко искаш 150-200 ли да дигне,както ти е казал koko60 те може да са няколко неща,нещо не ми се връзват нещата тука!а на газ-тя трябва да гори 30 градско щом и изпаритела е лед??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да включи перка сега, при 90 гр. Щом си от Търново, обади ми се утре да се видим, и ще решим въпроса. 0888686192, Николай Русев.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно!!! Евала koko60!!така е най доре,утре пътувам в противоположна посока,иначе можеше да се отбия и аз!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братлета благодаря ви но нямам винетка а съм от едно село на 12 км от полски тръмбеш(обединение) радиаторчето ми е ново,а клапите ги претапицирах преди месец. А и съм на работа до 20:00. И да оточня маркуча от радиатора към тройника на двигателя е топъл,изпарителя и той не пари,ама е топъл,не е студен. Студени са двете маркучета на радиаторчето на парното и долния маркуч дето излиза от водната помпа,дето е термостата и в казанчето е студен антифриза...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обезвъздушия пак от врътката на маркуча към купето/радиаторчето/,дикато почне да изхвърля само антифриз и давай по малко газ без да отпускаш,и после го завърти ивиж как е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених термостата,имам оригинален на ауди BEHR и с него колата не вдига повече от 70-75° ,а съм сложил и картон на целия радиатор... обезвъздуших я,вече няма въздух и пак духа хладно парното...? Wtf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов ли е този термостат? Имай в предвид че термостатите дават голяма фира, нищо че са нови или оригинални. С добре работещ термостат, при 87 гр. трябва да се затопли долния маркуч на радиатора, това ако ти показва вярно температурата на таблото. Картон се слага само на Москвич, когато му е махнат термостата.

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:-D сложих картон щото не вдига повече от 70° и не,не е нов.а с тоя дето махнах вдигаше до 87-88°,но долния маркуч на радиатора е студен ...

Сега въпроса ми е защо не вдига градуси...побъркаме тая кошница

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти ни преби отсекъде!с тия симптоми да се чудиш какво да те посъветваме?!нито едно не се връзва с другото и с симптомите на колата.при това положение да кажем че термостата не отваря с този картон отпред,стрелката ако не показва вярно-трябва да е завряла-100градуса та и от горе.да не е запушен долния маркуч,блока нещо......,чудасе вече!????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже и при 70 градуса трябва да има парно,пробвай да промиеш системата,да неби да има някакво запушване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега. провери входа и изхода на  парното, ако са еднакво топли най вероятно си обърнал клапата на парното  след ремонта и не затваря до края.

Редактирано от jiko58
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или го обърни на студено и виж да не почне да духа топло!табло свалял ли си правил ли си някакъв ремонт по парното и клапите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....е по студен,топъл но по студен!!! Последно какво е???дай нещо по така,че зехме да се объркваме какво става????

Редактирано от иво костов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправих я. Сложих и нейния термостат и сега е огън. Като го вадих се извади пластмасовото с двете болчета,а самия термостат беше залепнал яко с клещите го извадих"трудно" дали това е била причината ? Нормално ли е тва,че беше залепнал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...