ico1557 Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 Моля колеги помагайте сълзи почти от всяко съединение не надува системата гарнитура сменена преди 4тири месеца сменени радиатор и радиатор парно, почти всички съединенията незнам какво да правя вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво костов Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 Нови скоби,като отвиеш капачката на казанчето трябво леееко да съсне,при теб как е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valioboy Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 Взимай нови скоби и стягай ,провери си антифриза да не е много силен ,да не наливаш само концентрат ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico1557 Публикувано 27 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 като отвия капачката на казанчето съска леко както трябва да бъде, забравих да добавя че излиза доста пара от гърнето и на студен и на топъл двигател преди смяната на гарнитурата такъв конденз не е имала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 27 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2014 От където тече/сълзи развиваш маркучите и ги избърсваш от вътре с парцал от боклуците,ръжда и др. отлагания,които са се наклепали по края.След това почистваш от ръжда и окиси изходите,които се скачват с маркучите.След това увий с тефлонова лента и нахлузваш маркуча и стягаш с хубава скоба.Ако имаш много раздути маркучи може и да ги смениш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chocky Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 Маркучите обикновено след дълга употреба им се образуват едни легълца от скобите. Понякой път като преместиш скобата извън леглото, която е направила, и стегнеш здраво (ако се наложи рязваш 2см от маркуча за да го премахнеш този смачкан участък), ще държи. Освен ако и гумата на маркуча вече е стара и спечена. Щом нямаш надув, всичко е наред, просто е до пристягане, сменяне. или по горната процедура. Запомни, че маркучите трябва да ги допристягаш на загрял мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 29 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2014 Запомни, че маркучите трябва да ги допристягаш на загрял мотор.Докато системата е под налягане ли?Не знаех,че така се прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chocky Публикувано 30 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 (Редактирано) Какво общо има налягането от 0.5-0.6 атм. с допритягането на скобите? Пробвай да притегнеш студен маркуч, и после пробвай горещ маркуч, да видим кой ще успееш да му стегнеш скобата поне малко Редактирано 30 Ноември 2014 от chocky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 30 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 Няма смисъл да прбвам,защото нямам загуба на антифриз.Между другото клапана на капачката на разширителният съд е калиброван на 1,2-1,5 атм.В този ред на мисли се досещаш какво налягане може да достигне в охладителната система при заргят мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 30 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 Тцтцтцт, и с топлинното разширение на елементите какво правим ? Или викаш на студено е нормално да тече ?!Това го оставяме на страна !Питащият не е писал да е сминил капачката ?!Ако е сменена и пак надува - вземи един наливен парфюм, и сипи в казанчето !Веднага ще разбереш ако пак има проблеми с главата !Ако пък не си я сменил - какво чакаш още ?!Отделно имам подозрение че колата е карана без антифриз в системата !И понеже предният собственик на бившото ми Ауди беше подобен мърляч, като сипах антифриз в системата - не течеше единствено от казанчето за хидравликата ! Тъй че признавай си кое и как Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chocky Публикувано 30 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 Да съм споменал да е нужно да имаш теч? : Какво общо има налягането от 0.5-0.6 атм. с допритягането на скобите? Пробвай да притегнеш студен маркуч, и после пробвай горещ маркуч, да видим кой ще успееш да му стегнеш скобата поне малко Въпросът за 4-ти клас, Природознание, е кое ще успееш да притегнеш повече, удрЪвения мат'риал или мекия мат'риал В тоя ред на мисли - течове се търсят на студена кола (заради небезизвестното от Природознанието температурно разширение, което ни заблуждава понякой път че няма течове), а скоби се притягат на топла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico1557 Публикувано 30 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 (Редактирано) Колата я карам от 2006г само с антифриз вода не е виждала. Проблема започна след промивка на двигателя защото масления охладител издаде багажа и маслото влезе в антифриза закарах я при майстора който вече 7г я подържа елиминирахме охладителя и за 3 дни 2 промивки с обезмаслител и се почна теч радиатор смяна с нов, капачка на р, съд нова, гарнитура глава смяна съмнения че системата надува,теч на радиатор парно смяна с ново ,пластмасов тройник за датчиците смяна с нов.Системата не надува ,маркучите са нормално твърди,колата не загрява работи нормално и все протича от някъде.След смяната на гарнитурата ми прави впечетление че отауспуха излиза доста конденз и пара и при загрял двигател което ме притеснява Редактирано 30 Ноември 2014 от ico1557 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво костов Публикувано 30 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2014 Тогава пост номер 6 и си готов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване