Jump to content

Проблем с мощността на 4F


fromhell_

Recommended Posts

Здравейте,

 

Имам следния странен проблем..., както си карам и от време на време, колата ми няма мощност, дали влиза в авариен режим или нещо друго, но със сигурност ми изчезва турбото и като ми се случи този проблем ми мига лампата на подгряващата свещ, но не винаги...

 

на две различни диагностики съм я карал колата и не е записала никаква грешка...

 

колата е ауди а6 3.0тди куатро авант 2005г.

 

Моля за съвет!

 

Предварително Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам къде са ти я връзвали и с какъв софт., но не е нормално да светва подгрева и да няма записана грешка!? Ако не те притесняват парите, запиши си час в Порше и я закарай да я видят. Няма да ти вземат кой знае колко много ;)

Редактирано от petio_venkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега! Абсолютно сьщите симптоми имах и аз! По натам ще почне да ти дава грешка за високо налягане на турбото! Ако е така и ако имаш катализатори бе ДПФ , като мойта бивша талига, почни пьрво с по- малкия катализатор под краката ти! Не налагам мнение, но при мен беше това проблема! Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подробно сьм описал всичко в тема" премахване на катализатори". Пьрво избуших и двата катализатора и колата полетя! Но, запушения беше само малкия отдолу! Почни с него! После си взех два катализатора читави на втора рька. Аз сьм вьв Франция , а тук без катализатори не може!така и я продадох , замина за Лион! Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, и аз имах същия проблем и в момента колата е в сервиза. Няма да махам катализатори и дпф, а ми обещаха да ги почистят с някакви химикали, като за целта се свалят катализаторите и дпф и се лашкат с тая химия вътре 12 часа.

Та въпросът ми е после как сифтуерно с ваг ком да кажа на колата че е сменен дпф, за да се нулират там разните броячи :) нещо такива ми казаха че трябва да се направи

Редактирано от dimitarvas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Губиш си времето! Тия гимнастики с почистването не правят нищо, общо взето. И по-добре не задавай след това, че си с нов ДПФ, защото е изключено да ти го върнат в стоков вид, а вече колата ще приема нивото му на запушване като за нов филтър :) схващаш ли какви излишни пари си на път да дадеш? Махай го, ако искаш си остани с катализатора (че поне няма да ти мирише и пуши).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега....вече е късно...майстора го прави :)

Ще пробвам да видим, уж дава гаранция 50к км пък ако оак се запуши ще го махам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дано да има резултат и да не си го правил упражнението напразно, ще очакваме резултати, а пък ако няма, нищо чак толкова не губиш после да ги махнеш... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега....вече е късно...майстора го прави :)

Ще пробвам да видим, уж дава гаранция 50к км пък ако оак се запуши ще го махам

Някакъв резултат имаш ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още е при майстора колата, че сменях и масла, филтри и т.н

Някой може ли да ми каже какво трябва да се направи през VCDS-a след тази процедура, регенерация ли трябва да се пусне или по някакъв начин да кажа на компа, че е сменен/почистен филтъра? Утре трябва да отида да го наяравя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от версията на VCDS-a, дали ще може да се зададе, че има нов ДПФ. Няма нужда да се пуска регенерация! А не е невъзможно и да трябва да намериш ВАС, за играта с новия ДПФ "уж" ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали е VAS или VCDS еднакви адаптации се правят, стига да имаш LOGIN кода.

Недей го ресетва DPF-а и никаква регенерация с новото масло щото ще си напълниш картера с нафта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе те сега като източваха старото масло беше пълно с нафта и се притесних, ама ми казаха че било от регенерация. А я кажете....после като колата си пуска сама регенерация пълни ли се картера с масло



и отделно сега като се форсира и попушва....та за това си мислех, че трябва нещо да се прави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами посъветваха ме, че е по-добре да се изчисти, за да не се налага да се залъгва компютъра и т.н.

Днес не ми остана време да мина през майстора, но утре ще гледам да мина да видя какво е положението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подменена е цялата от топлата част на турбото до накрайниците на ауспуха.

По-голям даун пайп, подходяща мека връзка и гърнета от S6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...