fromhell_ Публикувано 10 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2014 Здравейте, Имам следния странен проблем..., както си карам и от време на време, колата ми няма мощност, дали влиза в авариен режим или нещо друго, но със сигурност ми изчезва турбото и като ми се случи този проблем ми мига лампата на подгряващата свещ, но не винаги... на две различни диагностики съм я карал колата и не е записала никаква грешка... колата е ауди а6 3.0тди куатро авант 2005г. Моля за съвет! Предварително Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 10 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2014 (Редактирано) Не знам къде са ти я връзвали и с какъв софт., но не е нормално да светва подгрева и да няма записана грешка!? Ако не те притесняват парите, запиши си час в Порше и я закарай да я видят. Няма да ти вземат кой знае колко много Редактирано 10 Декември 2014 от petio_venkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demato Публикувано 12 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 Привет колега! Абсолютно сьщите симптоми имах и аз! По натам ще почне да ти дава грешка за високо налягане на турбото! Ако е така и ако имаш катализатори бе ДПФ , като мойта бивша талига, почни пьрво с по- малкия катализатор под краката ти! Не налагам мнение, но при мен беше това проблема! Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fromhell_ Публикувано 12 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2014 нямам ДПФ, как отстрани проблема в крайна сметка...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demato Публикувано 14 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2014 Подробно сьм описал всичко в тема" премахване на катализатори". Пьрво избуших и двата катализатора и колата полетя! Но, запушения беше само малкия отдолу! Почни с него! После си взех два катализатора читави на втора рька. Аз сьм вьв Франция , а тук без катализатори не може!така и я продадох , замина за Лион! Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitarvas Публикувано 15 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2014 (Редактирано) Здравейте колеги, и аз имах същия проблем и в момента колата е в сервиза. Няма да махам катализатори и дпф, а ми обещаха да ги почистят с някакви химикали, като за целта се свалят катализаторите и дпф и се лашкат с тая химия вътре 12 часа.Та въпросът ми е после как сифтуерно с ваг ком да кажа на колата че е сменен дпф, за да се нулират там разните броячи нещо такива ми казаха че трябва да се направи Редактирано 15 Декември 2014 от dimitarvas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 15 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2014 Губиш си времето! Тия гимнастики с почистването не правят нищо, общо взето. И по-добре не задавай след това, че си с нов ДПФ, защото е изключено да ти го върнат в стоков вид, а вече колата ще приема нивото му на запушване като за нов филтър схващаш ли какви излишни пари си на път да дадеш? Махай го, ако искаш си остани с катализатора (че поне няма да ти мирише и пуши). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitarvas Публикувано 15 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2014 Мерси колега....вече е късно...майстора го прави Ще пробвам да видим, уж дава гаранция 50к км пък ако оак се запуши ще го махам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fromhell_ Публикувано 17 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 дано да има резултат и да не си го правил упражнението напразно, ще очакваме резултати, а пък ако няма, нищо чак толкова не губиш после да ги махнеш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 Мерси колега....вече е късно...майстора го прави Ще пробвам да видим, уж дава гаранция 50к км пък ако оак се запуши ще го махамНякакъв резултат имаш ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitarvas Публикувано 21 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2014 Още е при майстора колата, че сменях и масла, филтри и т.нНякой може ли да ми каже какво трябва да се направи през VCDS-a след тази процедура, регенерация ли трябва да се пусне или по някакъв начин да кажа на компа, че е сменен/почистен филтъра? Утре трябва да отида да го наяравя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 21 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2014 Зависи от версията на VCDS-a, дали ще може да се зададе, че има нов ДПФ. Няма нужда да се пуска регенерация! А не е невъзможно и да трябва да намериш ВАС, за играта с новия ДПФ "уж" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 21 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2014 Дали е VAS или VCDS еднакви адаптации се правят, стига да имаш LOGIN кода.Недей го ресетва DPF-а и никаква регенерация с новото масло щото ще си напълниш картера с нафта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 21 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2014 Мдаааа, играх го тоя филм с маслото... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitarvas Публикувано 21 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2014 Абе те сега като източваха старото масло беше пълно с нафта и се притесних, ама ми казаха че било от регенерация. А я кажете....после като колата си пуска сама регенерация пълни ли се картера с маслои отделно сега като се форсира и попушва....та за това си мислех, че трябва нещо да се прави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 21 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2014 Пуши, а си още с катализатор и ДПФ? Нещо не се връзва, освен ако не е била в регенарация в този момент... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 22 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2014 Не те ли посъветваха да го махнеш>? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitarvas Публикувано 22 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2014 Ами посъветваха ме, че е по-добре да се изчисти, за да не се налага да се залъгва компютъра и т.н.Днес не ми остана време да мина през майстора, но утре ще гледам да мина да видя какво е положението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 22 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2014 смени майстора или си купи нов ДПФ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 23 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2014 Не те ли посъветваха да го махнеш>?На твоята 6-ца какво включва изпускателната система? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 23 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2014 Подменена е цялата от топлата част на турбото до накрайниците на ауспуха. По-голям даун пайп, подходяща мека връзка и гърнета от S6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване