grizzly Публикувано 19 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2014 Оребрението дооформя фигурата но не прави общата форма. Играл съм си с фар от Б3 без стъкло - пак си прави чупка на лъча който си е с много добре оформена граница на срязване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 19 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2014 (Редактирано) Всъщност единствената крушка която има заложена чупка е H4 ... При нея жичката на късите е в метално "легло" което е наклонено, после в рефлектора, и оттам стъклото го "обръща" КОКО е прав - мерете волтажа, че е много лошо да няма волтаж точно там ..Ко са им пречели тез две релета та не са ги сложили в завода ?! Има една ламаринка пред крушката която прави "чупката"Тя е за да не заслепява ... Едно време крушките не са били покрити челно с боя, и затова ... Редактирано 19 Декември 2014 от Vitcig Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 19 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2014 Еее, счупих се да намеря илюстрация на това за което говорим. Да, ламаринката под жичката на късите светлини прави "чупката" и завъртането на крушката според рефлектора прави фаровете европейски или английски при H4. ТУК е дадено подробно как работи. Релетата са относително скъпи елементи и са ги спестили в навалицата. А е можело поне едно на късите да сложат стисльовците. 12-13 волта е достатъчно напрежение, нагоре почват да горят повече крушки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimithur Публикувано 20 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2014 Не изобщо не си казал че свети по слабо. Е под по-слабо имах предвид по близо (по-отрязано, както искате го наричайте), после съм се поправил Снощи си карах филипсчетата +130 вечерта, виждам си фаровете как светят дори като има улично осветление , смятам, че повече от това не ми трябва. Тея дни ще ги пробвам вероятно и на извънградско. A относно релетата, гледам на крушките си пише 12V, ако ги изпържиш на 13-14 няма ли да изгорят много бързо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 20 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2014 12v е номинално напрежение, 6 клетки по 2 волта. Ако акумулатора ти е 12 в, значи е изтощен. Зареден акумулатор е 13,2 в ако е нов. На всякъде се пише номиналното напрежение. На GSM ти номиналното напрежение на батерията е 3,7в, но това е изтощена батерия, заредена е 4,2, но това никъде не го пише.Аз карам 2 години с релета и напрежение 14,1-14,2в на самата крушка. Наложи се да отворя фаровете, защото слагах LED крушки, рефлектора беше перфектен все едно идва от Стрелча, нищо не се беше прецакало от 14-те волта. Пускал съм крушка на 12 и на 14 в на токоизправител. Мога да кажа, че на 14 в свети далеч по-бяло и значително по силно. След като видях как свети на14в, на 12в крушката е фас. За две години не ми е изгаряла крушка. Има доста ментаци вече, трябва да си носиш по няколко в джоба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arrow_d Публикувано 20 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2014 обяснявам какво съм имал предвид с това "по-слабо светене на единият" с фарове от компи или с2 или рс2 съм както искате левият ми свети по слабо защото ксеноновата крушка е започнала да заминава а не защото напрежението е нз кво нз що второ няма никъде да пише че единият свети по горе или по долу трябва да светят еднакво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване