Jump to content

А4, 1,9 тди след достигане на 90 градуса, температурата пада до 68 на празен ход


Стоян Тенев

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Колата е А4 1,9 тди 95г. Проблемът е следния- забелязах че много бавно започна да загрява колата, а още не е много студено. След консултация смених термостат. Същата работа. До около 50 градуса е добре- значително по-бързо от преди. След каране около 9 -10 км. достигнах температура от 88-90 градуса по показания на блока за управление на климатроника на 51-ви канал и на таблото с уредите преди 90 градуса. Помислих че съм си оправил проблема. След влизане в градски условия на първия светофар забелязах че темпертурата започна да пада до 80 градуса. След още малко каране преди да изгася двигателя я оставих на място да поработи няколко минути и температурата стана около 68 градуса. 

На другия ден пробвах отново но реших да проверя и теста за виското на перката. Запалих двигателя и се опитах да спра перката с ръка и не успях. Изгасих двигателя и един приятел хвана перката. Запалих отново. Задържахме перката без усилие, но след като я пуснем тя започва да се върти и не може да се спре с ръка. Това става на 30 градуса на двигателя. Решихме че вискосъединителя е за смяна. Смених и вискосъединителя. Направихме теста същата работа. Не мога да спра перката с ръка при 30 градуса на двигателя. Не трябва ли да се върти по-бавно перката. Мисля че проблема е от там. Мисля че колата се охлажда повече отколкото трябва и затова не загрява както трябва и след достигане на оптималната температура на празен ход се охлажда до 68 градуса. Вентилатора върти здраво и охлажда. Какъв може да е проблема колеги? Някой ако му идва още нещо друго на идея. Просто не виждам логично обяснение колата да не държи работна температура. Само да кажа че проверих маркуча от радиатора до термостата- този долния и той е студен при показания 60-70 градуса. Предполагам че няма да е от новия термостат. Завъртях се в омагьосан кръг.

Редактирано от Стоян Тенев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип бавничко загряват,моята вдига 90гр.(на49с климатр.)на 10-я километър защото имам едно 2килом. изкачване,а и преди това няма къде да я назоря щото е калпав пътя.И аз съм с нов термостат на BEHR.Ако спускам някъде може да падне около 3-4гр.

Имай впредвид и това че когато темп. стане 80гр.по клима, на таблото отива бързо на 90гр.т.е.ако по клима си границите между 80 и 100гр на таблото винаги ще показва 90гр.Ако можеш я закачи на вагком и ако е от датчика(G62)ще покаже.Може и да си попаднал на дефектен термостат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И парното му дърпа бая от топлината. Особено както има навика да усилва духалката като сметне, че вече идва достатъчно топъл въздух, за да поддържа заданието в купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,парното също дърпа,затова аз моето го държа на 2чертички на вентилатора докато стигне поне 70гр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че има някъде темп. на масло.

От тези години е на канал 51.

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за мнението! Пробвах да намаля парното на една две чертички и изглежда че всичко е нормално. Бавно вдига 90 градуса, но ги вдига. Изглежда съм сменил всичко без да има нужда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...