Стоян Тенев Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 (Редактирано) Здравейте колеги,Колата е А4 1,9 тди 95г. Проблемът е следния- забелязах че много бавно започна да загрява колата, а още не е много студено. След консултация смених термостат. Същата работа. До около 50 градуса е добре- значително по-бързо от преди. След каране около 9 -10 км. достигнах температура от 88-90 градуса по показания на блока за управление на климатроника на 51-ви канал и на таблото с уредите преди 90 градуса. Помислих че съм си оправил проблема. След влизане в градски условия на първия светофар забелязах че темпертурата започна да пада до 80 градуса. След още малко каране преди да изгася двигателя я оставих на място да поработи няколко минути и температурата стана около 68 градуса. На другия ден пробвах отново но реших да проверя и теста за виското на перката. Запалих двигателя и се опитах да спра перката с ръка и не успях. Изгасих двигателя и един приятел хвана перката. Запалих отново. Задържахме перката без усилие, но след като я пуснем тя започва да се върти и не може да се спре с ръка. Това става на 30 градуса на двигателя. Решихме че вискосъединителя е за смяна. Смених и вискосъединителя. Направихме теста същата работа. Не мога да спра перката с ръка при 30 градуса на двигателя. Не трябва ли да се върти по-бавно перката. Мисля че проблема е от там. Мисля че колата се охлажда повече отколкото трябва и затова не загрява както трябва и след достигане на оптималната температура на празен ход се охлажда до 68 градуса. Вентилатора върти здраво и охлажда. Какъв може да е проблема колеги? Някой ако му идва още нещо друго на идея. Просто не виждам логично обяснение колата да не държи работна температура. Само да кажа че проверих маркуча от радиатора до термостата- този долния и той е студен при показания 60-70 градуса. Предполагам че няма да е от новия термостат. Завъртях се в омагьосан кръг. Редактирано 17 Декември 2014 от Стоян Тенев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 По принцип бавничко загряват,моята вдига 90гр.(на49с климатр.)на 10-я километър защото имам едно 2килом. изкачване,а и преди това няма къде да я назоря щото е калпав пътя.И аз съм с нов термостат на BEHR.Ако спускам някъде може да падне около 3-4гр.Имай впредвид и това че когато темп. стане 80гр.по клима, на таблото отива бързо на 90гр.т.е.ако по клима си границите между 80 и 100гр на таблото винаги ще показва 90гр.Ако можеш я закачи на вагком и ако е от датчика(G62)ще покаже.Може и да си попаднал на дефектен термостат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel Danov Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 И парното му дърпа бая от топлината. Особено както има навика да усилва духалката като сметне, че вече идва достатъчно топъл въздух, за да поддържа заданието в купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 Да,парното също дърпа,затова аз моето го държа на 2чертички на вентилатора докато стигне поне 70гр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 ВАГ КОМТермостатТемпературен датчик при двигателя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nike7o0 Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 51-ви канал е за температура на маслото,49 е на антифриза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2014 (Редактирано) Не мисля, че има някъде темп. на масло.От тези години е на канал 51. Цитиране на предходен пост! Редактирано 17 Декември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стоян Тенев Публикувано 18 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2014 Благодаря на всички за мнението! Пробвах да намаля парното на една две чертички и изглежда че всичко е нормално. Бавно вдига 90 градуса, но ги вдига. Изглежда съм сменил всичко без да има нужда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване