Audi003 Публикувано 23 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2014 (Редактирано) Здравейте колеги колата е Ауди а6 3.0 тди 4G 2011 ,темата не е за тук но в другия раздел няма кои да я прочете .Проблема е следния, качвам се в колата светва лампата за ниско ниво на антифриза гледам в казанчето няма никакъв антифриз доливам антифриз и вода и всичко изтича на секундата под колата и така 2 пъти всичко изтече видимо около казанчето не се вижда теч или някъде по веригата до колкото мога да я проследя отгоре. След като светна лампата я карах така около 5 -10 км преди да видя че няма никаква течност и градусите не качиха повече от 90 .Не съм я местил от както видях теча .Някакви идеи какъв може да е проблема . Може ли да я закарам на ход до сервиза или най-добре пътна помощ ? Редактирано 23 Декември 2014 от Audi003 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 23 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2014 Не я карай, дори не я запалвай, ползвай пътна помощ за да не прегрее двигателя. Когато няма антифриз т-датчика остава на „сухо”и може да не отчита вярно. Явно теча е много голям щом веднага изтича веднага след доливането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi003 Публикувано 25 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2014 А как да я кача на пътна помощ няма положение на контакт за да превключа на ( N ) трябва да я запаля ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 25 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2014 Че как да няма? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi003 Публикувано 25 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2014 Няма или аз поне не знам как, ключа ми е джоба и само натискам бутона START и директно пали . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 26 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2014 Натискаш старт бутона без да си натиснал спирачката и колата остава на контакт... Освен това трябва да имаш и ръчен режим на отблокиране на скоростния лост в случай на електрически проблем - някъде отпред пред лоста се намира обикновенно (при 4Ф е под пепелника). Хората каращи пътна помощ знаят как да изключват блокажа на скоростния лост ръчно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts