O.Pavlov Публикувано 11 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2015 (Редактирано) Не ми решава проблема...А ми омръзна от опити на майстори с моята кола..затова се съветвам тук! Цитиране на предходен пост! Редактирано 13 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 11 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2015 Е браво, в тайна ли ще пазиш решението?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
O.Pavlov Публикувано 11 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2015 Не съм решил нищо, а и картони нямам Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
O.Pavlov Публикувано 12 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2015 Оригинален термостат би ли възможно да реши казуса?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 13 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 Аз взех оригинал от колегата Raino и стана...Предполагам от него се получи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
O.Pavlov Публикувано 16 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 Странното е че понякога го има проблема..понякога не.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Arhipov Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 Здавейте колеги,и аз да се оплача по тази тема.Аудито ми е Б6 AWX. От края на Ноември месец 2014г. забелязах че паказанията на температурата започнаха да падат при работа на едно място и при спускане надолу.Колата загрява много бавно до 90 градуса и когато достигне 90 градуса ако спра някъде или започна да се спускам по наклон температурата започва да пада. Преди една седмица си смених термостата с нов BERT не е оригинален ко казаха че е от най хубавите. Но проблемът продължава. Преди ноември месец температурата кикога не е падала независимо дали е стигнала или не 90 градуса. Закачих я на компютър и там показанията са същите както на таблото. Когато работи на едно място държи около 70 градусаи не се качва. Също така на компа не показа да имам грешки. По странното е че снощи когато се прибирах температурата беше почти стигнала 90 когато започнах да спускам наклон и температурата падна. след това дадох газ и се качи на 90 после спрях постоях 2-3 мин на едно място температурата не падна после пак почнах да се спускам и тя пак не падна. Странна работа замислям се да си поръчам оригинален термостат. Някой да изкаже някакво мнение??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 И при мен на място е същото ,но в движение е ок без значение дали се спускам.При теб е същото ,когато термостата не е наред ,но казваш ,че е сменен.А относно марката мисля ,че най доброто на пазара е "wahler" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 Хайде и от мен малко по темата. Имах същия проблем преди 4-5 г. Колата загряваше по-бавно и ако въобще достигнреше 90 гр. при спиране на място или спускане по нанадолнище(т.е. без натоварване на двигателя) температурата падаше до 70гр. Естествено проблема беше в термостата. Смених си го сам с Behr "неоригинален" за 20-ина лв, тъй като за "оргинален" ми искаха 80 лв и нагоре, а аз не бих дал за една пружинка толкоз пари. Естествено си реших проблема и вече 4-та година карам и колата си ми загрява до 90 и ги държи въпреки пускане на парно или работа на двигателя без натоварване. Значи при смяната има една особеност. Термостата е в пластмасова тръба, която има едни "ушета" на които се захваща новия термостат. АКО НЕ Е захванат на тези ушета както трябва, той пак си седи все отворен и не уплътнява въпреки, че е нов. Възможно е да е счупено едното или и двете "ушета" и пак ефекта е същия. Ако сте сменяли термостат и пак градусите ви падат, то проверете този плстмасов щуцер, или тръба или както му е там името и дали ушетата за захващане са хванали термостата. А иначе и при здрав термостат, зимата при много ниски температури колата загрява бавно....при -15 са й нужни около 10 км за да достигне 90 гр(никога не гася парното и не пускам само на вътрешна циркулация- така би загряла по-бързо). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Arhipov Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 (Редактирано) Колегата Ivanu6ka можеби е напълно прав за тази тръбичка защото мойте крачета със сигурнос са счупени.Аз вече съм си поръчал трабичка ОРИГИНАЛНA защото ми предлагаха и обикновенна без тези чопчета. Събота и неделя ще я сменя и ще пиша дали има резултат. Редактирано 26 Януари 2015 от Nikolay Arhipov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
O.Pavlov Публикувано 26 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 а с оргинални термостати ли сте? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Arhipov Публикувано 26 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2015 Този с който съм в момента е същият като на колегата ivanu6ka, термостат (BEHR) и не смятам да вземам оригинален ако някой не каже нещо друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 Колата я купих като беше на 6 години и оригиналния термостат се беше предал. След смяната му с "неоригинален"я карам вече нови 4 г. и все си мисля, че и дори да се предаде вече ресурса му е от същия порядък като на оригиналния. Все пак това си е консуматив....няма "вечен термостат", па бил той и от 100 лв и повече! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
O.Pavlov Публикувано 28 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 Ами защото вече били боклук евтините..и затова ми препоръчват оригинал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Arhipov Публикувано 1 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2015 Да кажа какво се случи след като си смених въпросната тръбичка в която се монтира термостата. Според мен резултатът е почти същият. В движение когато се спускам по налкон температурата продължава да пада. Но когато стои на едно място температурата не пада държи се между 78,3 -81градуса ( данни от програмата) а на таблото показва 90. Другото интересно което забелязах е че когато карам и колата загрява за първи път когато температурата от програмата показва 81 градуса, стрелката на таблото показва малко под 90 градуса. Стрелката отива до 90 чак когато на програмата покаже 82 градуса. Заводски тези коли са така настроени че при показания от програмата между 80-110 градуса, на таблото винаги трябва да показва 90. Другото което забелязох че че имам следната грешка в HVAC модула. 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)30-10- Open or Short to Plus- Intermitent Пробвах да изтрия грешката но след малко каране тя се върна. Някой имали някой други идей на какво може да се дължи това падане на температурата и има ли вероятност тази грешка да е причината????Само да добавя че според мен колата си духа нормално. В същност аз винаги катрам на Auto и зимата климатроника винаги е на 20 градуса. Като запаля колата сега започва да духа малко студено докато започчне да се мърда стрелката след това започва да духа топло. ECON никога не натисам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 2 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 Колега, и при мен вчера излезе същата грешка, а всичко си работи по парното! Някакви идеи какво иска? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Arhipov Публикувано 2 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 На всякъде пише че клапата не работи както трябва и за това ще я карам на специалист можеби в Сряда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 2 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 А ако се направи адаптация на клапите (профилактично) дали няма се оправи. Ако има по-запознати моля да обадят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Arhipov Публикувано 2 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 Аз видях че имам такава грека. Изчистих я , наравих адааптация, покарах малко и грешката пак се появи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivanu6ka Публикувано 2 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 Има голяма вероятност да е проблема в моторчето на клапата. Те са с потенциометри за позициониране, дето понякога прискърцват. Сваляш, пръскаш с контактен спрей и проблема в повечето случаи се решава( поне при мен стана така). Това не е много свързано с бавното вдигане на градуси на колата, освен ако не е запецнало моторчето е напълно отворено положение за външен въздух, а ти искаш за по-бързо да включиш само вътрешна циркулация. Съвсем нормално е, като отнемаш топлина(пускаш парното на колата) да падат градусите на охладителната течност- не се паникьосвайте. Това се проявява в ранните минути след запалване, когато още термостата не е отворил и е подгрята сравнително малко течност в малкия кръг. Веднъж обаче подгряла (около 10-ина км минати) колкото и да усилваш парното не би трябвало да падат градусите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Arhipov Публикувано 2 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 Лично при мен температурата на охладителната течност пада само когата се спущам по наклон в продължение на около 4 км. Иначе в града докато стигне 90 мърда на горе заради спри тръгни и това го виждам както на таблото така и на компа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
O.Pavlov Публикувано 4 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 Сега търсим вариант от температурен датчик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Arhipov Публикувано 6 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2015 (Редактирано) Днеска забелязох че когато на компютъра температурата е 80,1 градуса на таблото стрелката е съвпсем малко преди 90 буквално на косъм но стои том и не мърда. Чак когато на програмата покаже 81 тогава стрелката се заковавана 90. Това дали е нормално???При положение че софтуерно е настроено да показва на таблото 90 когато реалните градуси са между 80 и 110. Редактирано 6 Февруари 2015 от Nikolay Arhipov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
O.Pavlov Публикувано 16 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2015 Златна кола..няма кой да я оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
O.Pavlov Публикувано 5 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2015 Проблема е решен..оказаха се пластмасовите щипки които държат термостатаБлагодаря на vladi_di Всичко е точно!Загравя си безпроблем..държи 90 градуса..само на място ако се застои малко пада температурата но при по-дълго каране изчезва проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване