Jump to content

Проблем с моторчето на турбото


dimitarvas

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Днес карах колата на диагностика и се оказа, че имам проблем с моторчето на турбото. Проблема според мейсторите е хардуерен - превърта зъбците вътре в моторчето. Проблемът се проявява само на загрята кола, съответно и турбото спора да работи.

Може ли някой да каже какви са вариантите оттук нататък....може ли без да се ремонтира или трябва да се сменя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като е само на загряла, по-скоро е електрониката, която се намира в капачето. Ако съм прав, имаш следните

Варианти:

1. Ново моторче+обучаване в Порше;

2. Моторче втора употреба;

3. Само капак/електроника/ от механично дефектирало моторче.

При 1 и 2 вариант смяната е специфична, защото изисква настройка на актуатора.

П. П.: има доста изписано по този въпрос из форума, но така поне е систематизирано.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако електрониката право мизерии само на топло, няма ли да са просто студени спойки. може ли да се отвори и да се погледне ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не беше лошо да запомниш каква е точно грешката, която излиза. Иначе може да го отворите, и да се види какво става с механиката.  Доста често излиза грешка в моторчето, но всъщност е запек на "геометрията". Иначе може да се смени с втора употреба, и с малко настройки става добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724) 

               P3348 - 008 - Electrical Malfunction - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00101000

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 2

                    Time Indication: 0

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 168 /min

                    Torque: 167.7 Nm

                    Speed: 0.0 km/h

                    Temperature: 81.9°C

                    Duty Cycle: 80.9 %

                    Voltage: 10.11 V

                    Duty Cycle: 0.4 %

 

000565 - Boost Pressure 

               P0235 - 001 - Regulation Range not Reached - MIL ON

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 11110001

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 1

                    Mileage: 195015 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2014.12.30

                    Time: 15:44:08

 

             Freeze Frame:

                    RPM: 1911 /min

                    Torque: 269.1 Nm

                    Speed: 47.0 km/h

                    Absolute Pres.: 1632.0 mbar

                    Absolute Pres.: 1020.0 mbar

                    Mass Air / Rev.: 475.9 mg/str

                    Temperature: 10.8°C

 

Това са грешките...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли кой в София след 5-ти януари да знае как да ми нагласи турбината, че 2-3ма майстори само я въртят напред-назад както уж трябва да е, в резултат на което колата върви, ама не на пълна мощност. Колкото и абсурдно да звучи домашен заек ми изяде кабела за диагностика и не мога да запиша нищо като лог, пък и да запиша не знам какво да направя, трябва ми някой дето да знае кое как трябва да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С електроника. Когато ми дойде колата беше с ударен картер, целия мотор беше подскочил и моторчето се беше ударило отгоре и механичната му част беше счупена, била се завъртяла леко турбината. В Плевен ми смениха механичната част и човека каза че трябва турбината да се върне както е била, завъртя я по оста й леко и колата вървеше много, това за 2 седмици и електрониката на моторчето думна. Смених го и майстора дето ми го обучаваше пък реши че турбината е завъртяна много и я врътна в обратна посока, че да пасва на моторчето, да си прави пълния ход. Не светят лампи по таблото, колата работи, вдига 200 и отгоре, ама не дърпа както преди дърпаше. Ако тръгна аз да я въртя на някъде, моторчето пак няма да си прави целия ход и ще набива грешка? В Плевен не искам да ходя пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идея нямам кое от всички неща, но отхлабваха целия охлюв, че да го завъртят малко на ръка. Трудно ми е да дам повече инфо защото не съм изцяло наясно, това съм видял докато човъркаха. Ако някой се чувства наясно кое как трябва да е, с удоволствие бих обиколил София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен си свали турбото и го занеси на реал турбо да го погледнат. Разбрах те какво са правили, променяли са пътя на лостчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самия охлюв или заедно с моторчето? Колата трябва ли да е там да се напасва нещо? Няма ли как да се върне стария път на това лостче, без да се сваля всичко, че става сложно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам представа, такава турбина не съм разглобявал. Но в Реал Турбо мисля, че ще могат да настроят нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и да не го сваляш, само откачи привода и размърдай да видиш дали се движи съвсем лесно лостчето на турбината.

Лесно ли се разкача лостчето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Здравейте Колеги,

И аз имам подобен проблем. Турбото отказва да работи и дава грешка за подгряващи свещи. След като изкарам буксата на моторчето и го вкарам обратно при работещ двигател проблема се решава. Дали моторчето трябва да се смени или има нужда от адаптация?

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...