dimitarvas Публикувано 30 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 Здравейте колеги, Днес карах колата на диагностика и се оказа, че имам проблем с моторчето на турбото. Проблема според мейсторите е хардуерен - превърта зъбците вътре в моторчето. Проблемът се проявява само на загрята кола, съответно и турбото спора да работи.Може ли някой да каже какви са вариантите оттук нататък....може ли без да се ремонтира или трябва да се сменя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 30 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 След като е само на загряла, по-скоро е електрониката, която се намира в капачето. Ако съм прав, имаш следнитеВарианти:1. Ново моторче+обучаване в Порше;2. Моторче втора употреба;3. Само капак/електроника/ от механично дефектирало моторче.При 1 и 2 вариант смяната е специфична, защото изисква настройка на актуатора. П. П.: има доста изписано по този въпрос из форума, но така поне е систематизирано. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 30 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 ако електрониката право мизерии само на топло, няма ли да са просто студени спойки. може ли да се отвори и да се погледне ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 30 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 Не беше лошо да запомниш каква е точно грешката, която излиза. Иначе може да го отворите, и да се види какво става с механиката. Доста често излиза грешка в моторчето, но всъщност е запек на "геометрията". Иначе може да се смени с втора употреба, и с малко настройки става добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 30 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 Аз сменях такова скоро, ако имаш проблем не с електрониката, а с механичната част - моята е здрава, пиши ми, ще се разберем нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitarvas Публикувано 30 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2014 013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724) P3348 - 008 - Electrical Malfunction - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 168 /min Torque: 167.7 Nm Speed: 0.0 km/h Temperature: 81.9°C Duty Cycle: 80.9 % Voltage: 10.11 V Duty Cycle: 0.4 % 000565 - Boost Pressure P0235 - 001 - Regulation Range not Reached - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11110001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 195015 km Time Indication: 0 Date: 2014.12.30 Time: 15:44:08 Freeze Frame: RPM: 1911 /min Torque: 269.1 Nm Speed: 47.0 km/h Absolute Pres.: 1632.0 mbar Absolute Pres.: 1020.0 mbar Mass Air / Rev.: 475.9 mg/str Temperature: 10.8°C Това са грешките... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitarvas Публикувано 2 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Някой с предположение...дали е електрониката или механична повреда...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Свали турбото и виж дали не е геометрията запекла Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Дори и да не го сваляш, само откачи привода и размърдай да видиш дали се движи съвсем лесно лостчето на турбината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 При мен с хибрида пренадуваше само, когато стопля турбината... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Има ли кой в София след 5-ти януари да знае как да ми нагласи турбината, че 2-3ма майстори само я въртят напред-назад както уж трябва да е, в резултат на което колата върви, ама не на пълна мощност. Колкото и абсурдно да звучи домашен заек ми изяде кабела за диагностика и не мога да запиша нищо като лог, пък и да запиша не знам какво да направя, трябва ми някой дето да знае кое как трябва да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Кое ти въртят на турбото?Нали си с електроника? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 С електроника. Когато ми дойде колата беше с ударен картер, целия мотор беше подскочил и моторчето се беше ударило отгоре и механичната му част беше счупена, била се завъртяла леко турбината. В Плевен ми смениха механичната част и човека каза че трябва турбината да се върне както е била, завъртя я по оста й леко и колата вървеше много, това за 2 седмици и електрониката на моторчето думна. Смених го и майстора дето ми го обучаваше пък реши че турбината е завъртяна много и я врътна в обратна посока, че да пасва на моторчето, да си прави пълния ход. Не светят лампи по таблото, колата работи, вдига 200 и отгоре, ама не дърпа както преди дърпаше. Ако тръгна аз да я въртя на някъде, моторчето пак няма да си прави целия ход и ще набива грешка? В Плевен не искам да ходя пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Искаш да кажеш, че някой ти е разбазикал ограничителното болтче ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Идея нямам кое от всички неща, но отхлабваха целия охлюв, че да го завъртят малко на ръка. Трудно ми е да дам повече инфо защото не съм изцяло наясно, това съм видял докато човъркаха. Ако някой се чувства наясно кое как трябва да е, с удоволствие бих обиколил София. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Според мен си свали турбото и го занеси на реал турбо да го погледнат. Разбрах те какво са правили, променяли са пътя на лостчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Самия охлюв или заедно с моторчето? Колата трябва ли да е там да се напасва нещо? Няма ли как да се върне стария път на това лостче, без да се сваля всичко, че става сложно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Нямам представа, такава турбина не съм разглобявал. Но в Реал Турбо мисля, че ще могат да настроят нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Явно ще се ходи и до там. Благодаря все пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Прати им турбото с куриер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Ще ги чуя по телефон след 5-ти, да видим какво ще измислят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Ако се е завъртяла студената част си личи по усукването на маркуча към кулерите. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitarvas Публикувано 4 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 Дори и да не го сваляш, само откачи привода и размърдай да видиш дали се движи съвсем лесно лостчето на турбината.Лесно ли се разкача лостчето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 4 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 Да, избутваш го настрани. То е на ябълковидни щипки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Баръш Публикувано 23 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2015 Здравейте Колеги,И аз имам подобен проблем. Турбото отказва да работи и дава грешка за подгряващи свещи. След като изкарам буксата на моторчето и го вкарам обратно при работещ двигател проблема се решава. Дали моторчето трябва да се смени или има нужда от адаптация?Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване