Jump to content

Ауди А6 2.5 тди куатро със скъсан ремък


chivas

Recommended Posts

С този малък луфт може от години да си е карало така с него и изобщо никой да не е обръщал внимание при смяна на ремъка, не мисли че само твоята има :hilezh: . Не се тормози ангренажа не се е скъсал заради колелото ако майстора е бил стегнал болта.Както казах тази по-горе щпонката не предава въртящ момент и теоретично може изобщо без нея естествено не се препоръчва . Шпонката може да забави срещата на бутала с клапани при хлабав болт, защото тогава започва тя да предава въртящия моменти така докато разбие шпонката на колелото или вала, както е станало при колегата.

Редактирано от venciii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами незнам, проблема е че всички ролки и водна помпа се въртят на ръка , ремъка не е нацепен като се огъне от вътрешната му страна и все пак се е скъсал ? Нещо не могат да се светнат защо , а според мен е важно , защото след като се направи ремонта на колата тя ще се кара и причината за инцидента трябва да е ясна за да не се повтори

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колата е отремонтирана, сменени са всички клапани, повдигачи, водачи и тем подобни , много малък шлайф на главата , понеже едното бутало беше ударено го подмениха, както и сегменти и биелни лагери , ремъците и ролките , разбира се . Надявам се занпред всичко да е наред !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха дано!Само здрава газ за да си сигурен,че всичко е наред!

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,за съжаление,незнам дали е в нищожния луфт на зъбното колело( подменено с болта)или в ремъка , който е бил на малко над 4 години

Редактирано от chivas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонта ми излезе около 1750-1800лв всичко , ремонта на главата беше 254лв части и 149 лв труд в Кортех, а другите неща 850 някъде за сегменти биелни лагери ремъците ,ролките ,зъбно колело с болт, гарнитури ,за труд в сервиза ми взеха 500лв. Правиха я в един сервиз над базата на Валери груп от другата страна на Метро

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Искам да дам малко информация по темата.

Преди 23000км.правих цялостно обслужване,включително смяна на ангр.ремък и ролки.Желанието ми беше сменените части да са с най-високо качество независимо от цената.За такива и платих.Между другото накрая получих една торба сменени части,и ми беше обяснено нещо на бързо но разпечатка не получих защото се била прецакала програмата и пр...Торбата я изхвърлих в първия контейнер,защото ми е писнало от натурия и в сервизната си книжка записах че съм сменил неща които помнех и общата сума.Лирическото отклонение свърши.

Скоро ме запознаха с едно майсторче което работи в с.Осеново близо до Варна.Бях си наумил да сменям амортисьорите и се срещнахме в града,дадох му колата и така.След няколко часа ми се обади и ми каза,че според него от двигателния отсек се чува странен шум и ме пита дали искам да провери.Тъй като и аз знаех за този шум,който всъщност го бях чул още след първото обслужване и се бях консултирал с две именити личности във ВАГ-ремонтите на Варна,но техните отговори бяха от рода на-от много неща може да е,му казах да проверява.

Малко след това ми се обади и ми съобщи,че ремъка ми е излязал с около 2мм.на вън и е закъсан там.Казах му да продължава и да прави каквото трябва.

Констатацията беше,че ремъка е качествен,ролката също,но последната не е била натегната както трябва.Показа ми че има някакъв ограничител на натягане,който не е спазен,от там ролката е стояла на една страна,удряла се е ритмично в някаква ламарина(беше посиняла частично)и е изхвърлила ремъка на вън.

Каза ми че според него е било въпрос на късмет кога ще се скъса.

Ето една възможност да се скъса ангренажа по-рано от очакваното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ролката е с пружина и предварителен натяг, като има за цел да до-изпъва ремъка като се разтегля по време на употреба(нещо съвсем нормално). Този предварителен натяг на ролката се прави с указател, който го има на самата ролка(едни стрелкички се гледат). След като се натегне ремъка се правят няколко оборота на ДВГ да се завърти ремъка и намести, защото изпъваме ремъка само от едната страна. Самото място на ремъка се определя от водещи ролка/шайба. Предполагам че майстора който ти е правил колата е изпънал ремъка като по книга, но след това не е превъртял двигателя по някаква причина(мързел или е просто е забравил) и ремъка всъщност е останал хлабав и от там проблемите :stupid: Това с изкривяването на ролката направо не мога да си го представя как е станало, ако е била стегната при положение, че хубавите ролки си вървят с нов болт на който има лепило, но и ти като не разбираш може, да предаваш информацията на последния майстор по грешен начин. При теб под капаците със сигурност е било пълно с мъх/въла от изпиления ремък. Добре че сте огледали колата на време!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е,като нагар имаше на всякъде.Нямаше изкривяване,а посиняване от търкането и в някаква ламарина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...