Jump to content

Б6 1.9 АГР и тампон двигател


denislavpk

Recommended Posts

Колеги имам един проблем. Днеска ръчках по колицата а4 Б6 2002г. 1.9 130к.с. Та проблемите са следните 1-во видях че има стабилно омасляване което идваше от мека връзка която излизаше от АГР-то забелязах че няма О пръстена на връзката някой ако си има идея от какво може да е станало и какви може да са щетите или каквото и да е да помага моля! 2-рия проблем е че единия тампон на двигателя който се намира при радиатора точно е заминал двигателя играе доста та предположих че това ще да е ударния има ли вероятност и другите да са за  смяна?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши на колегата Raino ще ти даде оригинални!! 

Сменят се и двата и аз днес го разбрах това...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе и аз така мислех да мина тънко ама не ми стана номера  :hilezh:

Започвал да се товари другият и давал фира малко по-късно така твърдят запознати уж...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги сутринта паля 2 секунди оборотите падат и гасне, паля пак давам газ да я вкарам в обороти и дори не можах да дигна оборотите пак паднаха сами и изгасна после са я откарали на майстор оказа се ЕГР. Въпроса ми е възможно ли е от него тая аномалия ??? Колата е а4 Б6 1.9 130 к.с.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От какво се товари нали е здрав.По тази логика сега ще се товарят тампоните на скоростите :gruebel:

Точно и правилно ,освен двата на мотора се сменя и този на скоростите.Така препоръчват от Ауди ,освен ако не обичаш да имаш черно под ноктите и не си ги ръчкаш сам в гаража

Скоро сменявах на б8-цата,в една кутия под един номер дойдоха 2 тампона и двете им стойки .Удоволствието е около 650 лева

Малко трябва да се прочете преди да се пише наизуст ,иначе може и да не се сменяват ако не са се разпаднали тъкмо ще си имаш масаж на гърба

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От какво се товари нали е здрав.По тази логика сега ще се товарят тампоните на скоростите :gruebel:

ако ти кажа че резултатите сочат това, което ти казах за двата тампона по-добре ли ще е ;)?

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не те кара да даваш пари за нещо за което не искаш .Ние ти казваме как правят хората по цивилизованите страни ,там ако нямат пари не карат Аудита

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Не знам как така се получава проблем с единият тампон само, при мен си бяха заминали и двата, според мен нормално да се получи така.

Смених с някакви алтернативни за по 60-70лв, разликата, все едно се качваш в трактор...

Впоследствие разбрах, че има оригинални, колегата Райно съдейства, смених и трите с тези на скоростната за сума около 600лв + и един отпред който беше 20-тина лв.

Разликата след тази процедура е все едно се качваш в друга кола.

Така, че тези смени на половинки, четвъртинки и калпави части аз повече няма да направя, мое мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Принципът си е съвсем верен: сменят се и двата (4-те ако са 4-ри)

На задния мост на моята кошница (БМВ) смених само единия тампон на магарето, но ме домързя да се занимавам с другия (купил го бях) и си викам... нов + видимо здрав= no problem... колата спи... за 2 месеца положението стана опасно за шофиране... освен стария замина и новия тампон и колата играеше по пътя (говорим за Lemfoerder)... след смяната на 2-та едновременно и над 50 000км няма проблеми...

Евтиното в много случаи излиза по-скъпо... и все пак всеки сам си преценява за своя джоб...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...