denislavpk Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 Колеги имам един проблем. Днеска ръчках по колицата а4 Б6 2002г. 1.9 130к.с. Та проблемите са следните 1-во видях че има стабилно омасляване което идваше от мека връзка която излизаше от АГР-то забелязах че няма О пръстена на връзката някой ако си има идея от какво може да е станало и какви може да са щетите или каквото и да е да помага моля! 2-рия проблем е че единия тампон на двигателя който се намира при радиатора точно е заминал двигателя играе доста та предположих че това ще да е ударния има ли вероятност и другите да са за смяна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pafel Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 За ЕГР- а има тема, колега! Поразрови малко! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 22 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2015 тампоните смени по двойки, скоро след смяна на един тръгва и другияотносно егр-а ----карай смело Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Пиши на колегата Raino ще ти даде оригинални!! Сменят се и двата и аз днес го разбрах това... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Не е ли по добре да се смени само изпусналия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Да бе и аз така мислех да мина тънко ама не ми стана номера Започвал да се товари другият и давал фира малко по-късно така твърдят запознати уж... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 От какво се товари нали е здрав.По тази логика сега ще се товарят тампоните на скоростите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 23 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2015 Незнам човек и аз вече се побърках...Сто човека да питаш двеста мнения получаваш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denislavpk Публикувано 24 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 Колеги сутринта паля 2 секунди оборотите падат и гасне, паля пак давам газ да я вкарам в обороти и дори не можах да дигна оборотите пак паднаха сами и изгасна после са я откарали на майстор оказа се ЕГР. Въпроса ми е възможно ли е от него тая аномалия ??? Колата е а4 Б6 1.9 130 к.с.? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 24 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2015 От какво се товари нали е здрав.По тази логика сега ще се товарят тампоните на скоростите Точно и правилно ,освен двата на мотора се сменя и този на скоростите.Така препоръчват от Ауди ,освен ако не обичаш да имаш черно под ноктите и не си ги ръчкаш сам в гаражаСкоро сменявах на б8-цата,в една кутия под един номер дойдоха 2 тампона и двете им стойки .Удоволствието е около 650 леваМалко трябва да се прочете преди да се пише наизуст ,иначе може и да не се сменяват ако не са се разпаднали тъкмо ще си имаш масаж на гърба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 (Редактирано) От какво се товари нали е здрав.По тази логика сега ще се товарят тампоните на скоростите ако ти кажа че резултатите сочат това, което ти казах за двата тампона по-добре ли ще е ? Редактирано 25 Януари 2015 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Не знам какво сочат резултатите ,но няма шанс да дам пари за смяна на нещо което е здраво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 25 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2015 Никой не те кара да даваш пари за нещо за което не искаш .Ние ти казваме как правят хората по цивилизованите страни ,там ако нямат пари не карат Аудита Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Castor Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Не знам как така се получава проблем с единият тампон само, при мен си бяха заминали и двата, според мен нормално да се получи така.Смених с някакви алтернативни за по 60-70лв, разликата, все едно се качваш в трактор...Впоследствие разбрах, че има оригинални, колегата Райно съдейства, смених и трите с тези на скоростната за сума около 600лв + и един отпред който беше 20-тина лв.Разликата след тази процедура е все едно се качваш в друга кола.Така, че тези смени на половинки, четвъртинки и калпави части аз повече няма да направя, мое мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dokie Публикувано 11 Април 2015 Доклад Share Публикувано 11 Април 2015 Принципът си е съвсем верен: сменят се и двата (4-те ако са 4-ри)На задния мост на моята кошница (БМВ) смених само единия тампон на магарето, но ме домързя да се занимавам с другия (купил го бях) и си викам... нов + видимо здрав= no problem... колата спи... за 2 месеца положението стана опасно за шофиране... освен стария замина и новия тампон и колата играеше по пътя (говорим за Lemfoerder)... след смяната на 2-та едновременно и над 50 000км няма проблеми...Евтиното в много случаи излиза по-скъпо... и все пак всеки сам си преценява за своя джоб... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване