Jump to content

Дебитомер за 2.0 20V NM


Deeper

Recommended Posts

Днес свалих дебитомера за почистване. Реших да го проверя в нета и навсякъде ми излизат 3-4 мотора за които е предназначен,но не и моят.

Това ли е оригиналният дебитомер за модела или този е монтиран като алтернатива

post-17267-0-58770000-1422519730_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D Не малко си се занимавал с него братле :)

Мерси за включването :) сега ще го сложа почистен да видим дали ще има разлика :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А всъщност какви са симптомите?

Чувал съм митове, че ит врътката се регулира сместа, но трябвало да се сложи някъв бушон не помня на кое място, за да р в сервизен режим?!??

Инфо отпреди 10 год , в което честно казано се съмнявам силно , ама да си кажа :)

Да ти кажа.... Провери под гофрирания мъркуч след дебитомера.. Има един чур в който влиза картерната вентилация, а нейния мъркуч не се вижда и с годинките се нацепва. След тва почва да дърпа въздух и почват драмите. По добре направо запуши дупката на гофрирания мъркуч и тва е ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мамка му... точно по това псувах. Нацепена е гофрата точно където влиза чурата. Деба измишльотината му деба. И за капак,тази плочка дето са ми я сложили още повече затруднява махане/поставяне на гофрата в/у пишката.

Относно симптомите- Търся източника на забиването м/у 4000 и 4500 оборота. Също така огромен скок в разхода на газ (на бензин не се забелязва). От градско 16-17/100 на 25-30 :wall:

Забиването си го има още от преди газовото и е и на газ и на бензин. Точно в момента в който тръгва да ускорява прилично и започва едно "замисляне".

Това за регулирането на сместа не мисля да го правя :) Искам да я прекарам през някой който е в час с тези мотори,но за жалост такъв не познавам на около :(

Някой ми беше писал за монтаж на газовото без плочка ама кой ли беше и какво беше писал. И за капак на всичко,когато са ми монтирали газовото ми е накъсена гофрата за да се смести заради плочката. Сега дори да реша да я махна ще го ям с нова гофра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пък сега? Рева? Нее,нищо такова. А и да ти кажа честно,след проследните ми премеждия по майстори за какво ли не някак си си мисля,че ако ще и киросинов инжекцион да си монтирам,пак ще има една камара други лайна по колата ...

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си за майсторите,но ГИ е в пъти по-оправдана покупка и сега по-лесно щеше да разбереш защо харчи 30/100.Агу си остава най-добро за моноинжекцион и карбуратор...

п.п.Успех със разрешаването на проблема!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега,оправдана е.Но... при мен нещата бяха по следният начин. Имах едни 10к км които трябваше да навъртя за кратък срок от време.Колата се кара по принцип от жена ми и за километража в града който навърта не си заслужава да се слага ГИ. По добре на бензин да си я кара. Ако тръгне някъде извънградско разхода на газ е около 10/100. С ГИ по малко нямаше да падне така или инъче така,че разликата е почти нулева. Ако говорим за вървеж .. да,но жена ми... вървеж ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж TPS-а... Намира се под гофрата, на колектора.

Другото и според мен това, което те ебава е центровка на делкото.

Помня, че на горна мъртва точка на 1цил делкото трябва да е на белег а на маховика да виждаш едно "10"( по спомен???, мноо трудно се вижда през едно прозорче)

Сигурно трябва и ролките на ангренажа да са на белег, но това мога само да го отчета, не и да го направя :hilezh:

Ако тия неща са уцелени, бен помпа е в час, свещите са ок и т.н , колата ходи мноо приятно!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш ламбда сонда, може да е от нея, на мен го прави този номер след 4000-4200, забие и мисли какво да прави

На скоростите до двата датчика има прозорче ОТ е белега, на маховика,на разпределителните валове на колелото има точка и стрелка на капака на клапаните,на ролката на К.Вал също трябва да има белег (зарез) да е срещу една ху@ня на маслената помпа,делкото има една малка чертичка къде да е палеца, когато е ГМТ на първи цилиндър,на 7А беше +6-9 градуса,NM мисля беше О

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търся източника на забиването м/у 4000 и 4500 оборота. Също така огромен скок в разхода на газ (на бензин не се забелязва). От градско 16-17/100 на 25-30 :wall:

Забиването си го има още от преди газовото и е и на газ и на бензин. 

Пробвай за момент да запушиш вентилацията на резервоара/май се казваше канистър.При мен вкарваше бензинови пАри,докато карам на газ и имах едни неприятни моменти и забивания.Дори се чудих защо ми свършва бензина докато карам на газ с изключена бензинова помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има но е опция,за Италия не е била нужна.

Затова попитах за нея

За запушване на канистъра, знам един "Малък Червен" дето мачкаше резервоари на богато когато го махна/затапи

Редактирано от JKG
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега центровката ми се струва най-вероятен проблем. Прави ми впечатление,че при "По рязко" потегляне (примерно от 4-4500 об.) колата вместо да се "изтреля" при пускане на съединителя тя забива муцуна .... все едно си потеглям на 1500 об,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само като си го спомня, се нервирам! Затова си сложих турбо мотор, защото тая кола не искаше да откине в един момент!

Центровката е драмата според мене!

Само един човек успя да ми я направи и на една автомовка ми намокриха делкото , след което тя пак отиде в курец като сеалих капачката ( майстора не го беше затегнал отдолу делкото, то е на много шибано място една 13 ка, шибана гайка!)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тук братле е тънкия момент- към кого да се обърна който да знам,че няма да ми сЕре по колата ? :) То не бяха майстори,майсторици,форумни факири/фАкери,газаджии/мазаджии/чекеджии и какви ли не още завършващи на И.

Няма ли някой от Варна,културно-праведен човек,който да може да ми свърши тази тънка и така сложна работа?Купих си голф 3 на скоро,та да имам с ко да джъткам ... ми да ти кажа май ще сменям форума- бахти простата,елементарна,дебилесто корава,непретенциозна и адски вървяща тоалетна ... То верно,че кеф цена няма,ама тоз кеф зе да ми писва вече. От 2008-ма до сега четерите кръга ми изядоха една нова такава,а състоянието на двайсет и кусур годишните ми бабички не се променя към по добро ! Бива ли толкова време да не попадна на човек,дето да си обича работата и да знае за какво точно ти взима парите ?

Редактирано от Deeper
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бива ли толкова време да не попадна на човек,дето да си обича работата и да знае за какво точно ти взима парите ?

 

Колега, има два вида майстори - едните са майстори-чудо, другите са от чудо станали такива :D Усети ми мисълта предполагам :D

Редактирано от Sklepi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усетих я аз :)

П.П. Вчера реших да сменя термостата който ми беше изпратен от колега от форума. Отивам с усмивка към колата,решен и амбициран като юнака да реже главата на лАмятя и о,чудо :D

Мразим го този НМ :D 2 болта са само...2 кирливи и омазнени болта,ма как да ги достигна без да разглобя половината кола ? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм NM около 4000 - 4500 оборота тъпче на едно място дори при пълна ревизия на мотора.Какъв е кода на е скоростната му кутия?АХМ с 4,11 на гл предаване ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината колата вървеше доста прилично като си дойдох-преди около 2 месеца. Сякаш в последствие нещо е мръднало. Но този проблем с придръпването си го имаше и тогава.

Незнам кода на кутията ...

Дай идея как да си сменя термостата без да махам помпи и прочие. Страх ме е да я закарам на някого,или по точно страх ме е да ида да си я взема :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 болта са само...2 кирливи и омазнени болта,ма как да ги достигна без да разглобя половината кола ?  :D

 

Лека полека ще се справиш - не са толкова сложни тези коли. Ровил ли си в двигателния отсек на Пежо или Ситроен? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...