nufrii Публикувано 23 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2006 Преди година смених дебитометъра с Бош (рециклиран 210 лв) след смяната не можах да си позная колата-самолет ,обаче след 5000 км спря да ускорява както преди да го сменя ,отивам на диагностика и ми казаха -Дебитометър ! Отивам в БОШ и съответно изкараха че проблема бил в колата ( зацапвала датчика на дебитометъра с маслени пари ) поизмиха го малко и колата се оправи обаче за около 500 км и пак същата работа ,пак миене и пак 500 км няма никой ! Предложиха да разглобят кулера да го измият ,също и системата ... Измиха ,сглобиха пак миене на дебитометъра ,пак 500 км и ....капут ! Бил се счупил датчика от тия пари и толкова миене ,казаха гаранцията отпада трябва ти нов дебитометър ,реших обаче че тия нещо не са рециклирани както трябва и си поръчах нов около 300 лв беше.Хубаво ама сега съм на 20 000 след смяната и пак почна да не върви ,отивам на диагностика и се оказа пак дебитометър (искам да уточня че сменям въздушен филтър на 5000 км) като разглобиха датчика се оказа че не е въобще мръсен ,измиха го обаче разлика почти няма ... Или аз съм ебати каръка или БОШ не могат да правят дебитометри !? Има ли някой представа как да се оправя със ситуацията ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X-Style Публикувано 24 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2006 Колега,същия проблем беше и при мен! Каручката е същата! За щастие ми препоръчаха един сервиз в Добрич и майстора там се оказа много "на Ти" с тези неща! Та той ми обясни,че Бош дебитомерите нямали защита на самия датчик,и с времето от топлината той се скапва!Оттам идват и честите проблеми,тъй като на А6 произведени до 2001г. се слагат дебитомери Бош! Та въпросния майстор ми сложи дебитомер Pierburg,със защита на датчика,и мога да ти кажа че от тогава - никакви проблеми - колата е на самолет! Затова бих те посъветвал ако още го имаш проблема,да си смениш дебитомера с такъв със защита! Между другото на А6-ците,произведени след 2001/2г. вече слагат други дебитомери(мисля че Хитачи бяха)! Явно от Ауди са си взели поука! Дано съм помогнал! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nufrii Публикувано 25 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2006 (Редактирано) По принцип темературата на въздуха се мери от един обикновен импулсен диод ,иначе наистина е вероятно датчика да се скапва щом не е от прах и камъчета ще да е температурно ,то няма от какво да е друго !Аз поне имам два и ще разглобя единия да видя какво има в тоя датчик ,за температурата видях че е диод ,другия датчик тепърва ще установявам от какво е ...Друг парадокс ,от Бош казват че оторизираните сервизи работят с БОШ дебитометри ,обаче като отидох в Юнитрейд ми казаха че не мога да върна моя и да ми дадат рециклиран понеже бил Бош ,а не от техните ...какви са техните никой не казва ,ти откъде взе тоя - Pierburg дебитометър ? Редактирано 25 Ноември 2006 от nufrii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nufrii Публикувано 25 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2006 Опаа не е диод а термо резистор 2кОма ,ама той няма как да се повреди от топлината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasti Публикувано 26 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2006 Юнитрейд са твойте хора за дебитомер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X-Style Публикувано 26 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2006 ...,ти откъде взе тоя - Pierburg дебитометър ?Ами от сервиза майстора се обади да го доставят,ама откъде - никаква представа! Въпросния сервиз е в Добрич,и научих за него съвсем случайно(като се има в предвид че съм от София) от един човек със същата като моята кола и същия проблем! Та той ми каза че единствено там успели да му оправят колата! Ако намеря визитката с координатите ще пиша! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nufrii Публикувано 26 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2006 Значи извода е - не купувате БОШ дебитометри ,поне за ABF - 2,5ТДИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
taf Публикувано 27 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2006 пак че прочетох това - иначе мислех да си купувам и аз дебитомер на пролет понеже при мен проблема е от това че когато околната темп е над 25градуса колата спира да върви нормално.много ще ми е полезно ако ми кажете някакво инфо за този маистор от добрич(често ходя до там), че има няма 3-4месеца и се задава топлото време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nufrii Публикувано 27 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2006 По принцип специалистите казват че даже и да ти е ОК дебитометъра ,даже да си сменяш филтъра се налага на всеки 5000 км почистване със спрей за карбуратори (най-добре Вюрт) понеже по датчика полепват някакви черни сажди и много фин прах от преминаващия въздух .Най добре е да се свали само датчика понеже почистването става по-добре ,неудобство е че е хванат с някакви винтове за извънземен торс - 5 ца с дупка .Днеска направих тази процедура и колата почна да върви доста по-добре . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOUTFUL Публикувано 27 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2006 А този спреи на каква основа е....има ли опасност от някакво окисляване или нещо от този род щото жичата е много капризна....това го четох в vw- форума....да се чисти само с сгъстен въздух под налягане..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X-Style Публикувано 27 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2006 ...много ще ми е полезно ако ми кажете някакво инфо за този маистор от добрич(често ходя до там), че има няма 3-4месеца и се задава топлото време За съжаление не мога да намеря визитката,но ще ти кажа по спомени - сервиза е на входа на града от посока Балчик.Има едно голямо кръгово и след това сфетофар.На този сфетофар завиваш вдясно и ще го видиш сервиза - те са 2-3 големи халета.Там е и КАТ,така че ако се объркаш,питай някой как да стигнеш до КАТ и ще намериш сервиза! Айде чао и късмет! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nufrii Публикувано 27 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2006 Аз имам два дебитометъра с едния си правя експрименти ,пръскал съм го с какво ли не ,всякакви спрейове за карбуратори и още куп други подобни ,даже със спрей за почистване на видео глави ,чист спирт ..... няма никакви проблеми .Ако беше само жичка щеше да е добре , датчика е някакъв слой но от какво е незнам .Наскоро ходих при Жоро и той каза че най-добре чисти спрей за карбуратори на Вюрт ,макар че и други вършат работа . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X-Style Публикувано 27 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2006 taf,въпросния майстор се казва Миро.Ето телефона му: 0888230994 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
richiecoin Публикувано 28 Ноември 2006 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2006 taf,въпросния майстор се казва Миро.Ето телефона му: 0888230994Не си правете експерименти с дебитомерите,ами отиваите направо при Мишо от Горубляне и смятаите проблема си за решен.Аз страдах от този проблем и минах по същите стъпки по които вървите и вие в момента,и затова ви казвам че там ще ви решат проблема завинаги. Мишо - 0887787949 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nufrii Публикувано 28 Ноември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2006 Не си правете експерименти с дебитомерите,ами отиваите направо при Мишо от Горубляне и смятаите проблема си за решен.Аз страдах от този проблем и минах по същите стъпки по които вървите и вие в момента,и затова ви казвам че там ще ви решат проблема завинаги. Мишо - 0887787949 Как си мислиш ти е решил проблема ,напръскал го е обилно ,датчика е така направен че не може да се пипа ,само миеш и караш другото решение е с нов от Ауди . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts