Jump to content

Бош дебитометри


nufrii

Recommended Posts

Преди година смених дебитометъра с Бош (рециклиран 210 лв) след смяната не можах да си позная колата-самолет ,обаче след 5000 км спря да ускорява както преди да го сменя ,отивам на диагностика и ми казаха -Дебитометър ! Отивам в БОШ и съответно изкараха че проблема бил в колата ( зацапвала датчика на дебитометъра с маслени пари ) поизмиха го малко и колата се оправи обаче за около 500 км и пак същата работа ,пак миене и пак 500 км няма никой ! Предложиха да разглобят кулера да го измият ,също и системата ... Измиха ,сглобиха пак миене на дебитометъра ,пак 500 км и ....капут ! Бил се счупил датчика от тия пари и толкова миене ,казаха гаранцията отпада трябва ти нов дебитометър ,реших обаче че тия нещо не са рециклирани както трябва и си поръчах нов около 300 лв беше.Хубаво ама сега съм на 20 000 след смяната и пак почна да не върви ,отивам на диагностика и се оказа пак дебитометър (искам да уточня че сменям въздушен филтър на 5000 км) като разглобиха датчика се оказа че не е въобще мръсен ,измиха го обаче разлика почти няма ... :dance:

Или аз съм ебати каръка или БОШ не могат да правят дебитометри !? Има ли някой представа как да се оправя със ситуацията ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,същия проблем беше и при мен! :hilezh: Каручката е същата! За щастие ми препоръчаха един сервиз в Добрич и майстора там се оказа много "на Ти" с тези неща! Та той ми обясни,че Бош дебитомерите нямали защита на самия датчик,и с времето от топлината той се скапва!Оттам идват и честите проблеми,тъй като на А6 произведени до 2001г. се слагат дебитомери Бош! Та въпросния майстор ми сложи дебитомер Pierburg,със защита на датчика,и мога да ти кажа че от тогава - никакви проблеми - колата е на самолет! Затова бих те посъветвал ако още го имаш проблема,да си смениш дебитомера с такъв със защита! Между другото на А6-ците,произведени след 2001/2г. вече слагат други дебитомери(мисля че Хитачи бяха)! Явно от Ауди са си взели поука! Дано съм помогнал! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип темературата на въздуха се мери от един обикновен импулсен диод ,иначе наистина е вероятно датчика да се скапва щом не е от прах и камъчета ще да е температурно ,то няма от какво да е друго !

Аз поне имам два и ще разглобя единия да видя какво има в тоя датчик ,за температурата видях че е диод ,другия датчик тепърва ще установявам от какво е ...Друг парадокс ,от Бош казват че оторизираните сервизи работят с БОШ дебитометри ,обаче като отидох в Юнитрейд ми казаха че не мога да върна моя и да ми дадат рециклиран понеже бил Бош ,а не от техните ...какви са техните никой не казва ,ти откъде взе тоя - Pierburg дебитометър ?

Редактирано от nufrii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...,ти откъде взе тоя - Pierburg дебитометър ?

Ами от сервиза майстора се обади да го доставят,ама откъде - никаква представа! Въпросния сервиз е в Добрич,и научих за него съвсем случайно(като се има в предвид че съм от София) от един човек със същата като моята кола и същия проблем! Та той ми каза че единствено там успели да му оправят колата! Ако намеря визитката с координатите ще пиша! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пак че прочетох това - иначе мислех да си купувам и аз дебитомер на пролет понеже при мен проблема е от това че когато околната темп е над 25градуса колата спира да върви нормално.много ще ми е полезно ако ми кажете някакво инфо за този маистор от добрич(често ходя до там), че има няма 3-4месеца и се задава топлото време :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип специалистите казват че даже и да ти е ОК дебитометъра ,даже да си сменяш филтъра се налага на всеки 5000 км почистване със спрей за карбуратори (най-добре Вюрт) понеже по датчика полепват някакви черни сажди и много фин прах от преминаващия въздух .Най добре е да се свали само датчика понеже почистването става по-добре ,неудобство е че е хванат с някакви винтове за извънземен торс - 5 ца с дупка .

Днеска направих тази процедура и колата почна да върви доста по-добре .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А този спреи на каква основа е....има ли опасност от някакво окисляване или нещо от този род щото жичата е много капризна....това го четох в vw- форума....да се чисти само с сгъстен въздух под налягане.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...много ще ми е полезно ако ми кажете някакво инфо за този маистор от добрич(често ходя до там), че има няма 3-4месеца и се задава топлото време :hilezh:

За съжаление не мога да намеря визитката,но ще ти кажа по спомени - сервиза е на входа на града от посока Балчик.Има едно голямо кръгово и след това сфетофар.На този сфетофар завиваш вдясно и ще го видиш сервиза - те са 2-3 големи халета.Там е и КАТ,така че ако се объркаш,питай някой как да стигнеш до КАТ и ще намериш сервиза! Айде чао и късмет! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам два дебитометъра с едния си правя експрименти ,пръскал съм го с какво ли не ,всякакви спрейове за карбуратори и още куп други подобни ,даже със спрей за почистване на видео глави ,чист спирт ..... няма никакви проблеми .Ако беше само жичка щеше да е добре , датчика е някакъв слой но от какво е незнам .Наскоро ходих при Жоро и той каза че най-добре чисти спрей за карбуратори на Вюрт ,макар че и други вършат работа .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

taf,въпросния майстор се казва Миро.Ето телефона му: 0888230994

Не си правете експерименти с дебитомерите,ами отиваите направо при Мишо от Горубляне и смятаите проблема си за решен.Аз страдах от този проблем и минах по същите стъпки по които вървите и вие в момента,и затова ви казвам че там ще ви решат проблема завинаги.

Мишо - 0887787949 :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си правете експерименти с дебитомерите,ами отиваите направо при Мишо от Горубляне и смятаите проблема си за решен.Аз страдах от този проблем и минах по същите стъпки по които вървите и вие в момента,и затова ви казвам че там ще ви решат проблема завинаги.

Мишо - 0887787949 :flehan:

Как си мислиш ти е решил проблема ,напръскал го е обилно ,датчика е така направен че не може да се пипа ,само миеш и караш :wall: другото решение е с нов от Ауди .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...