sashocos Публикувано 30 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2015 Проблема се състои в това,че при ниска скорост в момента преди да спреш се вкл.АБС-а и педала приритва.Не го прави всеки път! Днес смених единия датчик на случаен принцип,но проблема остана.Замерих сваления датчик и показва 980 ома.,някой знае ли какво съпротивление има изправен датчик?С борд-комп.съм не дава никакви сигнали,не свети лампата на АБС-аРазбрах от една стара тема(само за четене),че датчика трябва да е позициониран "правилно"...в смисъл как трябва да се нагласи като се сложи в гнездото на макферсона,че да работи коректно...върти се наляво-надясно или напред -назад....и какво трябва да гледам?Знам,че с ВАГ ком се лови кой не не наред,но нямах в момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 30 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2015 СЪПРОТИВЛЕНИЕТО е такова около един килоом,ако съпротичлението е друго ще свети лампата ,не ровичкай на случаен принцип,намери ме да хванем сензора а после го мъчи,има вариант да се е спукал пръстен ,по спомен беше куатро нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 30 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2015 Моята имаше проблем с преден десен, излезна си на Vag-Com. Беше записало, че е датчик и точно кой така, че вземи му удари една диагностика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
userito Публикувано 31 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2015 Колеги имам абсолютно същият проблем. Само при ниска скорост и абс-а се включва все едно, че няма никакво сцепление! А6 С4 ААТ (само на предно). Нищо не пищи и не свети! Ако само диагностика на ВАГ ше го отчете, моля да споделите къде да ида. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 6 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2015 (Редактирано) Правих диагностика с ВагКом-нищо не показа , грешки няма.Вчера смених и на дясното колело датчика , пак без ефект....сега идва ред на задните , но нямам гарантирано здрав да пробвам, а и там незнам дали ще излезат, щото никога не са сваляни , а колата е австрийка. Редактирано 6 Февруари 2015 от sashocos Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 6 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2015 на аудито датчиците на АБС са поставени в едни медни пръстени и излизат лесно в сравнение с много други коли,малко киснене и няма да имаш ядове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 6 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2015 не бъди толкова сигурен,погледни колко шенкели се продават барабар с датчиците,мн често нямат вадене,ама никакво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 7 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2015 (Редактирано) Извадил съм поне на десетина аудита датчиците и на нито едно не съм имал сериозни проблеми.Но сравнение с твоя опит в спирачлите съм аматьор. Редактирано 8 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 9 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2015 (Редактирано) Щом не записва грешка съм 99% сигурен, че не е датчик. Моя преден десен прекъсваше на моменти и го беше записало като intermittent fault в лога. Редактирано 9 Февруари 2015 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване