mitaka9403 Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 Здравейте. Колата е Audi A3 1.8т.150к.с. AGU мотор. Проблема е,че колата в движение на извън градско вдига 100градуса и до там спира нито повече нито по малко. В града пак се случва но по рядко става въпрос за нормална скорост 120,130.Също така съм забелязъл че от 150 нагоре стрелката се връща на 90градуса. И съответно като върна пак на 120 и след 5м. Пак е на 100градуса. Нямам обяснение на какво се дължи това. Някой ако може да помогне ще съм благодарен. Термостатът е сменен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 И аз го имах същия проблем, но стрелката мърдаше само до 95градуса градско и извън, а само като вдигна 130 150 и си идваше на 90градуса. Смених: термостата, свалих водния радиатор и го продухах имаше невероятно много боклуци и мъх по питата и си викам ето го проблема, но промяна почти нямаше. Ходих на диагностика и се оказа, че таблото показва по-висока температура отколкото е реалната. По принцип знам, че когато реалната температура достигне 100 се включва и ел. перката на климатика при теб така ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka9403 Публикувано 15 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 Ами при мен перките се включват но не винаги въпреки че температурата е 100.Ако карам 40,50км и като спра колата и я загася тогава се включват за около 2,3м. И другото което е че от 2,3седмици съм долял два пъти около половин литър вода защото се губи и святка лампата а теч няма.... А проблема как го реши с ново тъбло ли защото мисля и аз да я закача и да видя какво показва и дано да е от това.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 15 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2015 Еми по принцип, ако я караш с вода няма как да видиш дали има теч или не, защото тя се изпарява и не оставя следи от теч. Иначе решението при мен е ново табло, но аз така си я карам все пак знам, че няма проблем с охлаждането и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka9403 Публикувано 16 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2015 Не с антифриз съм но е на -60и затова сега долях вода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 16 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2015 При 1.8 мотора се скапва с времето един пластмасов тройник по охладителната система и оттам губи течност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko92 Публикувано 16 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2015 Виж дали не ти прави пяна или балончета в казанчето за антифриз на запален мотор.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka9403 Публикувано 16 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2015 При 1.8 мотора се скапва с времето един пластмасов тройник по охладителната система и оттам губи течност.А каде.се намира този троиник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 16 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2015 Отзад на главата се намира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka9403 Публикувано 6 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 Виж дали не ти прави пяна или балончета в казанчето за антифриз на запален мотор..Ако прави това какво означава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 6 Април 2015 Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 Значи, че има някакви газове в охладителната система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freddy-a4 Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Проследи маркучите и ще намериш тройника там някаде където съм оградил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka9403 Публикувано 9 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2015 Смених го този троиник и съсщата работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване