MartinD1 Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 (Редактирано) Здравейте, Нов съм във форума и за това моля да ме извините ако допускам грешки.От два месецa съм собственик на а6 2.5тди 4х4 автоматик АФБ мотор-а Въпросите са ми следните:1.Типтроника ми не работи(плюса и минуса) а автоматика си работи плавно не съм засичал никакъв проблем..Казаха ми да видя за някакъв даден магнит, по-надолу ще кача снимка. А въпроса е този магнит захванат ли е с кабел и как предава тази смяна, И как съответно да отворя този хромиран къпак, че се въртя като куче до него.2.Другия въпрос е къде в русе могат да ми направят ремонт на бордовия защото лентовия кабел е изгорял не се вижда нищо, и имам лампи да светят да ги видим кой са и да се оправят и някакъва ориентовъчна цена.3.До десният халоген не достига ток, някъде го губи съответно, реших да пусна нови кабели но не знам къде се намира релето?4. Quattro системата задължително ли е резервната ми гума да е същата като тези който търкалям в момента те са 17, а резервата е 15? 5. Как да разбера дали дебитомера ми е заминал?(ведниж загуби мощност за дълго за секунди) Пак се извинявам ако нещо съм объркал Редактирано 23 Февруари 2015 от MartinD1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 (Редактирано) колега аз съм от русе мога да ти помогна със свалянето на лоста и алуминия покрей него,и ще ти кажа къде да отидеш да ти направят дисплея.остава да си избереш как предпочиташ да направиш за бордовия понеже не дават гаранция за смяната и ако има проблем с дисплея изгаряш със 100-тина лева,другия вариант е те да ти го поръчат и сложат което излиза 50-тина лева повече,а моделите на Фиса(дисплея) за два VDO и Jaeger трябва да видиш с кой си.ако искаш пиши на лично кога си свободен утре да се видим да направим твоита каляска малко от малко за гумата е препоръчително да си имаш резервна 17-ка.загубата на мощност няма да е дедбитомера при дизелите не играе толкова голяма роля както при бензина някъде другаде е проблема.мога да ти я закача утре на ваг ком и да видим кое как е без диагностика малко трудно да разберем къде и е проблема. Редактирано 23 Февруари 2015 от Jordan Atanasov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Вързваш колата на Ваг-Ком и четеш грешките там ще каже какво я боли . За резервната гума не е задължително да е един и същи цолаж но външната обиколка на гумите трябва да е еднаква.http://www.tacomaworld.com/forum/tirecalc.php тука можеш да видиш дали ще има разлики Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MartinD1 Публикувано 23 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Тоя сайт нищо не ми каза като индианец го гледам...Няколко пъти сме я закачали на ВАГ (даже се каня да закупя един и аз) Изписа ЕГР клапан,... но не вярвам да играе кой зане ква роля но мисля да го махам като цяло .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 играе роля егр клапана и да махни го както повечето правят. аз лично моя съм го оставил да си работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aspro Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 Мога да ти оправя типтроника безплатно но съм от софия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krischan Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 Аз моя магнит го намистам и работи , но не както трябва !Явно не мога да го сложа на точното му място Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 ФИС-а се сменя целия заедно с кабела, само кабел не може. За дебитомера най-добре е да си направиш логове в движение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MartinD1 Публикувано 24 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 Фис-а имаш имаш предвид магнита ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 (Редактирано) не фиса е дисплея който ти е избледнял .. той е на лентов кабел и се сменя целия от 100-150 лева е само фиса отделно слагането а за автоматика магнита или ти е паднал или нещо друго му се е случило но за да разберем трябва да го свалим става за около 5-10 мин цялата работа сваля се отгоре дървенията тя е на щипки и след това внимателно алуминия който е към пластмаса и там на гадни щипки който се чупят и си готов. пред последната снимка е дисплея ти какво представлява Редактирано 24 Февруари 2015 от Jordan Atanasov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MartinD1 Публикувано 5 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2015 Здравейте отново и вече със сериозните проблеми Вчера отидох софия и по народните ни сладки пътиша ми се разби лявата част от пред... не знайно как като спрях в русе завъртвам десен и ми скърца лявото колело-въртя на ляво няма проблеми и по-лошото тръгна да капи масълце от мотора.. изключвам май рейката защото ви върти много леко и не пипа от хидравличното масло някакви мнения като цяло аз се съмнявам карето но може ли от там да капе масло и т.н.И за още по-голямо щастие като звъннах на майстора ми каза че е тръгнал за германия някакви мнения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 5 Март 2015 Доклад Share Публикувано 5 Март 2015 Колега спокойно.Всичко се ремонтира все пак.Ти да си жив и здрав.Капенето на масло може да е отвсякъде.Най-добре отиваш в сервиз,свалят кората и се вижда от къде е.Тез мотори по принцип си леят,но при един качествен ремонт тези течове спират.Сменяш филтър картерни газове и всички семеринги и гарнитури,и проблема с маслото ти е отстранен за дълго време-преблизително около 300 лева с труда.Относно хлопането на ходовата,частите вече не са толкова скъпи,за цяло окачване цените тръгват от 300 и стигат до към 800 лева за Лемфьордер,за който по принцип няма гаранция,че ще е оригинален А може и само някаква щанга да е хлопнала и с едни 100 лева да се оправиш.Моят съвет е,ако оправяш течове,смени всичко на един път за да нямаш главоболия за в бъдеще Успех и спокойно.Това все пак е една кола,макар че и моята като се повреди нещо ми е тъпо и се ядосвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 5 Март 2015 Доклад Share Публикувано 5 Март 2015 Много добро мнение на колегата mitaka, послушай го. По принцип наистина 2.5 е малко като лейка на тия години и километри и е хубаво да се сменят основните гарнитури. Моята като я купих течеше от гарнитурата на картера, от тази на масления охладител и за капак - семеринга на коляновия вал (това последното не ти го пожелавам, тъй като работата за смяната му е все едно сменяш ремъци... ). Както колегата ти каза - задължително си сложи от новия тип филтър за картерните газове, пластмасовия (ако някой преди теб не го е сторил). Филтъра е около 140-150лв по спомен (само оригинален е), но и работата по смяната е малко кофти. А окачването отдавна не е такава болка, дори и цял комплект можеш да си вземеш за прилични пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 5 Март 2015 Доклад Share Публикувано 5 Март 2015 ти направи ли автоматика като за начало или още е така както преди.и да не се повтарям като колегите с последните 2 поста ги послушай какво са направили разбира се ако имаш лев и го направи така.аз също направих така да спре да тече плюс семеринга на коляновия вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MartinD1 Публикувано 6 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2015 За теча- може да не е бил от мен на паркомястото което бях спрял- Сега я следя!!!Свалих си колелото- и нищо всичко здравочакам майсторчето да се прибере, че не ми се ходи тоя и оня А за тва че всичко се прави, колега над нещата съм за два тона ще драскам пак да видим от кво ще плача Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване