Jump to content

ГИ Фобос обръща на бензин


Recommended Posts

Колеги уредбата е на 2 седмици . Проблема е следния : Обръща на бензин когато рязко се пусне газта , след като съм я цедил дълго време на 4-та или 5-та , предавка . Примерно 2-та шест хиляди оборота , 3-та шест хиляди оборота , 4-та и пускам газта и тя преминава на бензин . Обеснението на майстора е че ставало свръх налягане и газовата преминавала на бензин от там през единия инжектор си изравнявала налягането и пак минава на "ГАС" . Изпарителя не изтива колата е 118 коня . За мен тава са пълни глупости ,защото за него нямало друг начин . Това било защитен режим на уредбата.
-За мен има проблем с изпарителя , че тъпче голямо налягане след като не и подаваш газ . Имам и 2.8 с БРЦ и там го газя колкото искам никога не ми е връщала на бензин.

Редактирано от sers
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обяснението на майстора е пълна глупост...Колко ти взе за монтажа,човек който видимо няма нищо общо с тази материя...?

Редактирано от vaninio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не майстора е от над 10 години и много го хвалят. Всичко легна 740лв. с мобилна зареждачка , изпарителя и рейката са турски. Останалото е на фобос , но като цяло ми го представи че всичко е фобос.
Чудя се къде е проблема , сигорно не иска да сменя някоя част гаранциооно и затова сега се цигани.

Редактирано от sers
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имахме такъв проблем с АДР-а на баща ми като му сложиха наскоро ГИ-то. Майстора каза, че е проблем с инсталацията на софта.....дължало се на самия лап-топ с, който работил. Пробва с друг и всичко е ОК.....нещо такова може да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстора ти е съвършено прав, това е факт, задейства ти се защитата за свръх налягане, защото налягането е толкова високо в този момент, че има опасност да затапи рейката, и тя да не може да работи.

 

Друг е въпроса защо турския изпарител вдига над 4 атм. налагане и задейства тази защита, трябва да намали ръчно налягането на изпарителя, да увеличи коефициентите от таблицата, ако не е достатъчно, може малко да се увеличи диаметъра на дюзите, докато се балансира системата, съвсем елементарно е, явно човека си няма опит. :zustimm:

Редактирано от eurogas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво казваш колега, трябва да се програмира с по нов софтуер така ли ? Сега нямам време и не ми се разправя с тоя , трябва 2 часа да му обеснявам и той да ме лъже. Един кабел на фобус е 20 лв. да купя и да си я направя .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги , да ходя ли при тоя паток отново. Ще настоя ако трябва да ми смени изпарителя с Италиански ще си доплатя ... Той спомена че може да сложи по големи дюзи , но каза че можела да гори повече . А сега гори и  върви нормално доволен съм врътнах и 1000 км 9/100 без да се съобразявам със скороста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото ме обеждава че било едно и също и нямало смисъл да се дават повече пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги казвайте някой майстор на ФОБОС да ходя да я закачи и да знам как да си реша проблема . Плащам си и черпя !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука само със закачане няма да стане. Трябва да се види защо вдига това високо налягане и да се отстрани евентуалната повреда.

Sent from Мобифоня powered by Мобиком

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

За мене са 2 причини . Тъпия турски изпарител не спира(намалява) налягането когато е във вакум смук. колектор . И втори по малко вероятен мап сензора на газта да си е дефектен.

Редактирано от sers
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може изпарителя да е нещо бъгав и малко вероятно е да е проблем с МАР-а. Все пак е хубаво да се закачи на комп и да се види в реално време какво се случва.

Sent from Мобифоня powered by Мобиком

Редактирано от Муцев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притеснява ме само че е гаранционна на 2 седмици , и тоя последа не каже гаранцията отпада .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги го има тоя вариянт с отказа, ама пък да я караш и така не е много добре.

Sent from Мобифоня powered by Мобиком

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги , като има развитие ще пиша , Много съм зает нямам никакво време сега ,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Върни се при оня "паток" и искай да ти подмени изпарителя гаранционно с по читав италиански и да си взима турското менте.

Убеждавал те е да ти сложи турски,за да може да гушне по тлъста сума от разликата в цените.Това е манталитета на повечето газаджи,афишират с ниски цени за монтаж на ГИ и понеже народа търси евтино скача и се озовава с автомобил наблъскан с турски недоразумения.Официално получаваш газов инжекцион (примерно Фобос или Заволи),но в действителност получаваш само електроника,а всичко останало са евтини и отбиващи номера компоненти.После ръсим мнения из форумите ,че този или онзи инжекцион не струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...