sers Публикувано 27 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2015 (Редактирано) Колеги уредбата е на 2 седмици . Проблема е следния : Обръща на бензин когато рязко се пусне газта , след като съм я цедил дълго време на 4-та или 5-та , предавка . Примерно 2-та шест хиляди оборота , 3-та шест хиляди оборота , 4-та и пускам газта и тя преминава на бензин . Обеснението на майстора е че ставало свръх налягане и газовата преминавала на бензин от там през единия инжектор си изравнявала налягането и пак минава на "ГАС" . Изпарителя не изтива колата е 118 коня . За мен тава са пълни глупости ,защото за него нямало друг начин . Това било защитен режим на уредбата.-За мен има проблем с изпарителя , че тъпче голямо налягане след като не и подаваш газ . Имам и 2.8 с БРЦ и там го газя колкото искам никога не ми е връщала на бензин. Редактирано 27 Февруари 2015 от sers Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaninio Публикувано 27 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2015 (Редактирано) Обяснението на майстора е пълна глупост...Колко ти взе за монтажа,човек който видимо няма нищо общо с тази материя...? Редактирано 27 Февруари 2015 от vaninio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sers Публикувано 27 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2015 (Редактирано) Не майстора е от над 10 години и много го хвалят. Всичко легна 740лв. с мобилна зареждачка , изпарителя и рейката са турски. Останалото е на фобос , но като цяло ми го представи че всичко е фобос.Чудя се къде е проблема , сигорно не иска да сменя някоя част гаранциооно и затова сега се цигани. Редактирано 27 Февруари 2015 от sers Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 27 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2015 Имахме такъв проблем с АДР-а на баща ми като му сложиха наскоро ГИ-то. Майстора каза, че е проблем с инсталацията на софта.....дължало се на самия лап-топ с, който работил. Пробва с друг и всичко е ОК.....нещо такова може да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 27 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2015 (Редактирано) Майстора ти е съвършено прав, това е факт, задейства ти се защитата за свръх налягане, защото налягането е толкова високо в този момент, че има опасност да затапи рейката, и тя да не може да работи. Друг е въпроса защо турския изпарител вдига над 4 атм. налагане и задейства тази защита, трябва да намали ръчно налягането на изпарителя, да увеличи коефициентите от таблицата, ако не е достатъчно, може малко да се увеличи диаметъра на дюзите, докато се балансира системата, съвсем елементарно е, явно човека си няма опит. Редактирано 27 Февруари 2015 от eurogas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sers Публикувано 27 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2015 Какво казваш колега, трябва да се програмира с по нов софтуер така ли ? Сега нямам време и не ми се разправя с тоя , трябва 2 часа да му обеснявам и той да ме лъже. Един кабел на фобус е 20 лв. да купя и да си я направя . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sers Публикувано 27 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2015 Абе колеги , да ходя ли при тоя паток отново. Ще настоя ако трябва да ми смени изпарителя с Италиански ще си доплатя ... Той спомена че може да сложи по големи дюзи , но каза че можела да гори повече . А сега гори и върви нормално доволен съм врътнах и 1000 км 9/100 без да се съобразявам със скороста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaninio Публикувано 27 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2015 Е за какво сложи турска механика?Евтиното винаги е по скъпо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sers Публикувано 28 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2015 Щото ме обеждава че било едно и също и нямало смисъл да се дават повече пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
casi Публикувано 28 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2015 Даже турското е малко по-добро.Търси си читав газаджия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaninio Публикувано 28 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2015 При мен най-ниския клас Фобос,с най-ниския клас италианска механика струва 850лв.Дали турското е по-добро? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
casi Публикувано 28 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2015 (Редактирано) Сарказъм. Естествено, че получаваш това за което плащаш, с малки изключения. Редактирано 28 Февруари 2015 от casi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sers Публикувано 2 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2015 Колеги казвайте някой майстор на ФОБОС да ходя да я закачи и да знам как да си реша проблема . Плащам си и черпя ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 3 Март 2015 Доклад Share Публикувано 3 Март 2015 Тука само със закачане няма да стане. Трябва да се види защо вдига това високо налягане и да се отстрани евентуалната повреда.Sent from Мобифоня powered by Мобиком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sers Публикувано 3 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2015 (Редактирано) За мене са 2 причини . Тъпия турски изпарител не спира(намалява) налягането когато е във вакум смук. колектор . И втори по малко вероятен мап сензора на газта да си е дефектен. Редактирано 3 Март 2015 от sers Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 3 Март 2015 Доклад Share Публикувано 3 Март 2015 (Редактирано) Може изпарителя да е нещо бъгав и малко вероятно е да е проблем с МАР-а. Все пак е хубаво да се закачи на комп и да се види в реално време какво се случва.Sent from Мобифоня powered by Мобиком Редактирано 3 Март 2015 от Муцев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sers Публикувано 3 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2015 Притеснява ме само че е гаранционна на 2 седмици , и тоя последа не каже гаранцията отпада . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaninio Публикувано 3 Март 2015 Доклад Share Публикувано 3 Март 2015 Ами при това положение да си сваля уредбата,след като не може да си я оправи..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 4 Март 2015 Доклад Share Публикувано 4 Март 2015 Винаги го има тоя вариянт с отказа, ама пък да я караш и така не е много добре.Sent from Мобифоня powered by Мобиком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sers Публикувано 4 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Март 2015 Благодаря колеги , като има развитие ще пиша , Много съм зает нямам никакво време сега , Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A4ko Публикувано 30 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2015 Върни се при оня "паток" и искай да ти подмени изпарителя гаранционно с по читав италиански и да си взима турското менте.Убеждавал те е да ти сложи турски,за да може да гушне по тлъста сума от разликата в цените.Това е манталитета на повечето газаджи,афишират с ниски цени за монтаж на ГИ и понеже народа търси евтино скача и се озовава с автомобил наблъскан с турски недоразумения.Официално получаваш газов инжекцион (примерно Фобос или Заволи),но в действителност получаваш само електроника,а всичко останало са евтини и отбиващи номера компоненти.После ръсим мнения из форумите ,че този или онзи инжекцион не струва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване