Jump to content

sers

Members
  • Мнения

    126
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    B4

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Интереси
    На 3 април 1879 година Учредителното събрание избира София за столица на Княжество България. Населението на града по данни на общината е 11 694 души, от които 6560 българи, 3538 евреи, 839 турци и 737 цигани.

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

sers's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Лично съм виждал А7 на въздух, за твоя информация
  2. Колега, това е проблем с помпата за високо налягане. Задължително трябва да се провери тя първо! Ти си сменил регулатора на рейла , но освен регулатор има и датчик за налягане на рейла! В момента рискуваш ако са стружки да си унищожиш дюзите и цялата горивна система, а после ще ти стане лошо от цената на ремонта.
  3. Тук едва ли някой ще ти отговори. Бензиновият двигател е брутално здрав и надежден от тези години. За дизела не знам...
  4. Само не разбрахме за 2200 какво точно си сменил ? и как ти реши проблема втория път ?
  5. Щом искаш категоричен отговор ще го получиш. Спирачките с оригинални дискове и накладки се усещат най-добре. Ате , трв, брембо , текстар. Всичко е една идея различно, но всичките спират и нямат проблем. А за тези колеги които искат да не им цапа джантите , по реномираните марки накладки си имат серия Керамик, в момента съм с такива и джантите не се цапат изобщо! А цената им е двойна на стандартните накладки, та всеки да си преценя. Няма какво повече да се каже в тази тема.
  6. Е Вие какво искате хем качество, хем да е безплатно
  7. Върни се на първа страница и си прочети мненията. И в най големите задръствания при нормално работеща охладителна система на 108 гр. се пуска 2-ра степен на перката охлажда до 98 и спира, Никога никъде няма да видиш при каквито и да е условия в най-големия пек в Лас Вегас на 45 градуса нормално работеща кола да мине средата на температурата на таблото.
  8. Да , като загреее и няма теч, понеже уплътнява. Доста често теча е във V-то и се разбира само след разглобяване. Сменят се доста неща ако искаш да стане от Един път ! Отделно всичко отпред е толкова тясно, че се налага да се свали предната маска при смяна на клапаните между двете глави, термостат и водна помпа. Отделно за другите елементи по подмяната се сваля смукателен колектор и всичко се чисти подменят се уплътнения. Някои неща се чакат от германия.
  9. Тогава няма да стигнеш до 300 без ремонт
  10. Само си прочети бисерите от началото на темата и 2ма колеги ти казват че не си прав, обаче ти си инат като Магаре. Казваш колата след 90 гр почвала да прегрява, да стигне 120 било нормално, вярвай си дано ти останеш на пътя с тези твои съвети да проумееш някои неща за себе си.
  11. Определено а7 е по комфорна кола , А5 е по градски тип. По компактна и по некомфортна. 3.0 мотора за а7 е задължителен, тези години са на кантар за S-tronik или ZF скоростна кутия, но при този пробег няма да имаш проблем с нито една от двете. Аз идвайки от а4 а сега а6 трърдо съм за а6/а7 модела.
  12. бягай далеч от тоя майстор, доста кутии С троник съм направил. И мога да гарантирам че при смяна на маслото в кутията , съединителя изкарва спокойно 300 хиляди километра, ако не си състезател, фрикционите вътре в него също се сменят при определени условия и няма проблем !
  13. На чифт накладки се сменят и дискове. Колко повече да искаме. Карам вече 50 хиляди едно ТРВ както казват колегите скърца когато си иска не ми е проблем, дисковете вече имат ръб а накладките са по средата. Преди съм карал АТЕ, техтар всичко ми се е кривило.....
  14. Колега стига си писъл глупости от самото начало на темата. Като незнаеш недей трупа мнения само по форума.
  15. А колко е тази синхронизация за нова верига 0 ? . При мазда примерно е до -8градуса
×
×
  • Create New...