Jump to content

намалена мощност при 1.8т


nasko62

Recommended Posts

Не е от тоя датчик дерта и на мен ми я набива от време на време същата грешка, но не ми държи високи оборотите... По скоро датчика на Хол на коляновия се ебава или разтеглена верига...

Sent from my Lenovo K910 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, кажи му на майстора да разкачи буксата на датчика на коляновия вал и да мери м/у крачетата, м/у 1 и 3 или 2 и 3 трябва да дава от 730 до около 1000 ома(вижте в ЕТКА в какви граници трябва да се движи).Буксата е сива, ето и снимки да видите къде се намира точно http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/enginespeedsensor.html&category=5

Имаш същите симптоми както беше при мен, насочете се към него!!!

Една полезна тема: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5720585-Diagnosing-Cam-Position-Sensor-vs-Crank-Position-Sensor

Ако проблема ти е в датчика на разп. вал, то симптомите са намалена мощност.Има и вариант обтегача да прави мизерии,

Ако проблема е в датчика на кол. вал, тогава няма палене, защото не подава искра на свещите.

 Your car will not get spark or fuel if the crank position sensor is not working. One way of testing the crank position sensor is to pull a coil pack and use a spark tester / screwdriver to check for spark. Crank the car over and if you're getting spark, then the crank position sensor is working.

Relationship between the Crank Position Sensor and the Cam Position Sensor
The car can run with only the crank position sensor. The car can not run with only the cam position sensor. However, when they are both working, the car can find TDC much faster, and thus start on the 1st or 2nd crank. If you had the crank position sensor only, according to SSP publications, you would need 2-3 or more crank revolutions before the signal was locked. 

 

П.С. щом загрее, паленето става още по-трудно.В моя случай невъзможно(добре че бях в сервиза).

Редактирано от bobitovn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на старата ми кола имах проблем с датчика на коляновия вал и симптомите ми бяха точно същите. Просто тоя датчик като се бъгне спира тока към свещите и забрави за палене. Тогава не го показваше изобщо като грешка. Вижте дали има ток до свещите и ако няма, работата е ясна. Аз съм на 90%, че е от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колеги развитие по темата дачика на коляновия вал се оказа днес го смених и всичко заспа пали от четвърт та сега на въпроса след кратко ходене по мъките се установи че тия по евтини системи за диягностика могат да те докарат до лудница специално за тази система с която ми правиха диягностика която е на български прави грешки при превода не преведе точно и ето че съм едни 100 лв назат но както и да е мисълта ми е че като ходите на диягностик ходете при сигорен дори и по скъпичко да взима сравнение с това което можете да си причините ще ви се струва нищожно

Редактирано от nasko62
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не напразно ти писах за симптомите, че са същите като моите и да се насочиш към него.Вземи си един кабел за 40лв. и ще ти спести доста разходи за диагностика с тези измислени уреди.Радвам се, че проблема ти е отстранен...... и смени майстора :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маистора е сменен колега и нали знаеш човек се учи докато е жив важното е да си вземеш поука апък търалясниците са за това да ги караме да се чупят и тъка иначе няма да е интересно за сега закриваме темата ако има нищо пак ще разискваме

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В повечето случаи проблема е в диагностицика, а не в софтуера. Просто трябва да се знае какво от какво е следствие, а не само да се прочете грешката и "хайде на черешата"...

Sent from my SM-P905 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Прав си и това е от голямо значение има си маистори които са запознати до такава степен с дадени автомобили че само по звукът знаят какво да търсят

Редактирано от nasko62
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

колеги може ли някои да ми каже какво трябва да е налягането на бензиновата помпа на входа на дузите колата е 1.8Т 150кс само на предно и ако е ниско това налягане по каквато и да е причина може ли да предизвиква грешка бедна горивна смес 

благодаря предварително

Редактирано от nasko62
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.5 бара на празен ход, трябва да държи не по-малко от 2.5 бара около 10-тина минути след угасяне. Няма връзка с бедна горивна смес.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес смених бензинов филтър но не можах да намеря в бургас някои които да ми замери налягането на помпата. Но след на третото палене помпата почна да бучи ужасно след няколко още две три запалвания бученето изчезна та въпроса ми е може ли да заминава помпата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да и не, чакаш докато издъхне(ако).

Провери си зарядката на алтернатора, обърни внимание кога се появява бученето, усилва ли се с повече консуматори, ако да, нормално е да бучи, особено ако е незнаен евтинджос.

При съмнение в горивното налягане, първо се проверява вакуумния регулатор на бензиновата рейка.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мене това бучене се появи след смяна на бензиновия филтър. Бучеше постоянно докато се движи колата. Установи се, че проблема беше от филтъра и всъщност май бучи той, а не помпата. Махнах този, който бях сложил и купих на Hengst мисля, че беше и бученето изчезна. Сега чат пат като врътна на контакт се чува за секунда, явно като подкача бенз помпата, но е точно за секунда и в движение го няма. Пробвай с друг филтър, въпреки, че не е евтин. Най-добре оригинален да няма драми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да и не, чакаш докато издъхне(ако).

Провери си зарядката на алтернатора, обърни внимание кога се появява бученето, усилва ли се с повече консуматори, ако да, нормално е да бучи, особено ако е незнаен евтинджос.

При съмнение в горивното налягане, първо се проверява вакуумния регулатор на бензиновата рейка.

Със акумулатора и динамото всичко и на ред тоците са супер до сега не се е появявало никога интересното е че се появи непосредствено след смяната на филтара и се шашнах но от като спря да го прави я карам вече цял ден и не съм я чул да вие до сега дано и да не се обади

И при мене това бучене се появи след смяна на бензиновия филтър. Бучеше постоянно докато се движи колата. Установи се, че проблема беше от филтъра и всъщност май бучи той, а не помпата. Махнах този, който бях сложил и купих на Hengst мисля, че беше и бученето изчезна. Сега чат пат като врътна на контакт се чува за секунда, явно като подкача бенз помпата, но е точно за секунда и в движение го няма. Пробвай с друг филтър, въпреки, че не е евтин. Най-добре оригинален да няма драми.

Колега и на мен ми мина през ума филтъра но нали уж е нов аз не знам какъв е оригиналния при мен не е сменян но какъвто извадиха такъв сложиха на "ман филтър" 67лв струваше и остава да е било нещо моментно от самия него и да се оправи а иначе и при мен се чува при подаване на контакт първата една секунда и след това вече краи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със акумулатора и динамото всичко и на ред тоците са супер до сега не се е появявало никога интересното е че се появи непосредствено след смяната на филтара и се шашнах но от като спря да го прави я карам вече цял ден и не съм я чул да вие до сега дано и да не се обади

Колега и на мен ми мина през ума филтъра но нали уж е нов аз не знам какъв е оригиналния при мен не е сменян но какъвто извадиха такъв сложиха на "ман филтър" 67лв струваше и остава да е било нещо моментно от самия него и да се оправи а иначе и при мен се чува при подаване на контакт първата една секунда и след това вече краи

И аз точно Ман бях сложил и с него бучеше постоянно :) Ако не бучи в движение, карай и си свиркай. Вече почти две години карам така и няма грижи. При мене го прави рядко точно за секунда и изчезва, даже звука е с различен тон понякога :D Ако и при тебе е така, нямаш ядове ;)

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята е така. от две години си бучи при палене...с оригинален филтър съм.После започна да бучи и на свободен ход в жегите, установих че става така, когато напрежението падне под 13.2V.Оправих алтернотора и спря да ръмжи, остана само това при палене и то не всеки път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравеите колегида не пускам нова тема ще си пиша пак тук от около два месеца ми се случва при първо палене колата като достигне 50 градуса и започва да пуши бял пушак и като позагрее изчиства и краи и на ръчкане и на празен ход да седи не пуши прави го след като е приседяла над 8часа. Отворих голамата тръба на входа на смукателния колектор имаше малко масъмце и подозирам че турбото истърва през студената част. Забелязах обаче че ми е пукнат един маркуч за картерната вентилация които излиза отгоре на масления охладител и е пукнат точно преди да се разклони там на други две ли три ли не забелязах. Че мисълта ми е може ли от там да ми праи такъв номер

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами така или иначе трябва да го смениш това, защото ще ти ебава системата. Сменяй и ще се види. Мисля, че 20-тина лв беше това чудо. И мойто се спука, няколко седмици след като купих колата, но нямам спомен да е пушило. Не забравяй, че сега е студено и по принцип си пушат бяло повечето коли ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не аз при всички случеи ще го сменя но видимо и на мирис се усеща че не е кондензен пушак масло не ми бара смисъл 500г 600г 700г наи много да ми харчи за 10000км ще я сменя и ще видя как е и за какво става дума щото не знам от кога е пукната и дали ще има разлика в поведението на колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами мисля, че на мойта като го смених нямаше кой знае каква разлика. Малко тегаво обаче май се сменя. Мисля, че колектора се сваля, но май може и някакси ако дръпнеш казанчето за антифриза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако не друго, то оттам е хвърляла масло със сигурност. Мойто като се беше спукало, беше направило яко мазало там под колектора. Ако си имал разход на масло, може и да понамалее лекичко ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...