Mountebank Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Не е от тоя датчик дерта и на мен ми я набива от време на време същата грешка, но не ми държи високи оборотите... По скоро датчика на Хол на коляновия се ебава или разтеглена верига...Sent from my Lenovo K910 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 10 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 (Редактирано) Добре де, кажи му на майстора да разкачи буксата на датчика на коляновия вал и да мери м/у крачетата, м/у 1 и 3 или 2 и 3 трябва да дава от 730 до около 1000 ома(вижте в ЕТКА в какви граници трябва да се движи).Буксата е сива, ето и снимки да видите къде се намира точно http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/enginespeedsensor.html&category=5Имаш същите симптоми както беше при мен, насочете се към него!!!Една полезна тема: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5720585-Diagnosing-Cam-Position-Sensor-vs-Crank-Position-SensorАко проблема ти е в датчика на разп. вал, то симптомите са намалена мощност.Има и вариант обтегача да прави мизерии,Ако проблема е в датчика на кол. вал, тогава няма палене, защото не подава искра на свещите. Your car will not get spark or fuel if the crank position sensor is not working. One way of testing the crank position sensor is to pull a coil pack and use a spark tester / screwdriver to check for spark. Crank the car over and if you're getting spark, then the crank position sensor is working.Relationship between the Crank Position Sensor and the Cam Position SensorThe car can run with only the crank position sensor. The car can not run with only the cam position sensor. However, when they are both working, the car can find TDC much faster, and thus start on the 1st or 2nd crank. If you had the crank position sensor only, according to SSP publications, you would need 2-3 or more crank revolutions before the signal was locked. П.С. щом загрее, паленето става още по-трудно.В моя случай невъзможно(добре че бях в сервиза). Редактирано 10 Юли 2015 от bobitovn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 10 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 Аз на старата ми кола имах проблем с датчика на коляновия вал и симптомите ми бяха точно същите. Просто тоя датчик като се бъгне спира тока към свещите и забрави за палене. Тогава не го показваше изобщо като грешка. Вижте дали има ток до свещите и ако няма, работата е ясна. Аз съм на 90%, че е от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko62 Публикувано 10 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 (Редактирано) Колеги развитие по темата дачика на коляновия вал се оказа днес го смених и всичко заспа пали от четвърт та сега на въпроса след кратко ходене по мъките се установи че тия по евтини системи за диягностика могат да те докарат до лудница специално за тази система с която ми правиха диягностика която е на български прави грешки при превода не преведе точно и ето че съм едни 100 лв назат но както и да е мисълта ми е че като ходите на диягностик ходете при сигорен дори и по скъпичко да взима сравнение с това което можете да си причините ще ви се струва нищожно Редактирано 10 Юли 2015 от nasko62 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Колега, не напразно ти писах за симптомите, че са същите като моите и да се насочиш към него.Вземи си един кабел за 40лв. и ще ти спести доста разходи за диагностика с тези измислени уреди.Радвам се, че проблема ти е отстранен...... и смени майстора . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko62 Публикувано 11 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Маистора е сменен колега и нали знаеш човек се учи докато е жив важното е да си вземеш поука апък търалясниците са за това да ги караме да се чупят и тъка иначе няма да е интересно за сега закриваме темата ако има нищо пак ще разискваме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 В повечето случаи проблема е в диагностицика, а не в софтуера. Просто трябва да се знае какво от какво е следствие, а не само да се прочете грешката и "хайде на черешата"...Sent from my SM-P905 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko62 Публикувано 16 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 (Редактирано) Прав си и това е от голямо значение има си маистори които са запознати до такава степен с дадени автомобили че само по звукът знаят какво да търсят Редактирано 16 Юли 2015 от nasko62 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko62 Публикувано 7 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 (Редактирано) колеги може ли някои да ми каже какво трябва да е налягането на бензиновата помпа на входа на дузите колата е 1.8Т 150кс само на предно и ако е ниско това налягане по каквато и да е причина може ли да предизвиква грешка бедна горивна смес благодаря предварително Редактирано 7 Септември 2015 от nasko62 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2015 (Редактирано) 3.5 бара на празен ход, трябва да държи не по-малко от 2.5 бара около 10-тина минути след угасяне. Няма връзка с бедна горивна смес. Редактирано 7 Септември 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko62 Публикувано 8 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Колеги днес смених бензинов филтър но не можах да намеря в бургас някои които да ми замери налягането на помпата. Но след на третото палене помпата почна да бучи ужасно след няколко още две три запалвания бученето изчезна та въпроса ми е може ли да заминава помпата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 (Редактирано) И да и не, чакаш докато издъхне(ако).Провери си зарядката на алтернатора, обърни внимание кога се появява бученето, усилва ли се с повече консуматори, ако да, нормално е да бучи, особено ако е незнаен евтинджос.При съмнение в горивното налягане, първо се проверява вакуумния регулатор на бензиновата рейка. Редактирано 8 Септември 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 И при мене това бучене се появи след смяна на бензиновия филтър. Бучеше постоянно докато се движи колата. Установи се, че проблема беше от филтъра и всъщност май бучи той, а не помпата. Махнах този, който бях сложил и купих на Hengst мисля, че беше и бученето изчезна. Сега чат пат като врътна на контакт се чува за секунда, явно като подкача бенз помпата, но е точно за секунда и в движение го няма. Пробвай с друг филтър, въпреки, че не е евтин. Най-добре оригинален да няма драми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko62 Публикувано 8 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 И да и не, чакаш докато издъхне(ако).Провери си зарядката на алтернатора, обърни внимание кога се появява бученето, усилва ли се с повече консуматори, ако да, нормално е да бучи, особено ако е незнаен евтинджос.При съмнение в горивното налягане, първо се проверява вакуумния регулатор на бензиновата рейка.Със акумулатора и динамото всичко и на ред тоците са супер до сега не се е появявало никога интересното е че се появи непосредствено след смяната на филтара и се шашнах но от като спря да го прави я карам вече цял ден и не съм я чул да вие до сега дано и да не се обади И при мене това бучене се появи след смяна на бензиновия филтър. Бучеше постоянно докато се движи колата. Установи се, че проблема беше от филтъра и всъщност май бучи той, а не помпата. Махнах този, който бях сложил и купих на Hengst мисля, че беше и бученето изчезна. Сега чат пат като врътна на контакт се чува за секунда, явно като подкача бенз помпата, но е точно за секунда и в движение го няма. Пробвай с друг филтър, въпреки, че не е евтин. Най-добре оригинален да няма драми.Колега и на мен ми мина през ума филтъра но нали уж е нов аз не знам какъв е оригиналния при мен не е сменян но какъвто извадиха такъв сложиха на "ман филтър" 67лв струваше и остава да е било нещо моментно от самия него и да се оправи а иначе и при мен се чува при подаване на контакт първата една секунда и след това вече краи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 (Редактирано) Със акумулатора и динамото всичко и на ред тоците са супер до сега не се е появявало никога интересното е че се появи непосредствено след смяната на филтара и се шашнах но от като спря да го прави я карам вече цял ден и не съм я чул да вие до сега дано и да не се обадиКолега и на мен ми мина през ума филтъра но нали уж е нов аз не знам какъв е оригиналния при мен не е сменян но какъвто извадиха такъв сложиха на "ман филтър" 67лв струваше и остава да е било нещо моментно от самия него и да се оправи а иначе и при мен се чува при подаване на контакт първата една секунда и след това вече краиИ аз точно Ман бях сложил и с него бучеше постоянно Ако не бучи в движение, карай и си свиркай. Вече почти две години карам така и няма грижи. При мене го прави рядко точно за секунда и изчезва, даже звука е с различен тон понякога Ако и при тебе е така, нямаш ядове Редактирано 8 Септември 2015 от kosio85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko62 Публикувано 8 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 Дано да няма че до гуша ми доиде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 И моята е така. от две години си бучи при палене...с оригинален филтър съм.После започна да бучи и на свободен ход в жегите, установих че става така, когато напрежението падне под 13.2V.Оправих алтернотора и спря да ръмжи, остана само това при палене и то не всеки път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko62 Публикувано 12 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2015 Здравеите колегида не пускам нова тема ще си пиша пак тук от около два месеца ми се случва при първо палене колата като достигне 50 градуса и започва да пуши бял пушак и като позагрее изчиства и краи и на ръчкане и на празен ход да седи не пуши прави го след като е приседяла над 8часа. Отворих голамата тръба на входа на смукателния колектор имаше малко масъмце и подозирам че турбото истърва през студената част. Забелязах обаче че ми е пукнат един маркуч за картерната вентилация които излиза отгоре на масления охладител и е пукнат точно преди да се разклони там на други две ли три ли не забелязах. Че мисълта ми е може ли от там да ми праи такъв номер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 14 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2015 Ами така или иначе трябва да го смениш това, защото ще ти ебава системата. Сменяй и ще се види. Мисля, че 20-тина лв беше това чудо. И мойто се спука, няколко седмици след като купих колата, но нямам спомен да е пушило. Не забравяй, че сега е студено и по принцип си пушат бяло повечето коли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko62 Публикувано 14 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2015 Не аз при всички случеи ще го сменя но видимо и на мирис се усеща че не е кондензен пушак масло не ми бара смисъл 500г 600г 700г наи много да ми харчи за 10000км ще я сменя и ще видя как е и за какво става дума щото не знам от кога е пукната и дали ще има разлика в поведението на колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 15 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 Ами мисля, че на мойта като го смених нямаше кой знае каква разлика. Малко тегаво обаче май се сменя. Мисля, че колектора се сваля, но май може и някакси ако дръпнеш казанчето за антифриза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko62 Публикувано 15 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2015 А карам я на маистора да си я разглобява и ще я видим след това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 16 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2015 Ами ако не друго, то оттам е хвърляла масло със сигурност. Мойто като се беше спукало, беше направило яко мазало там под колектора. Ако си имал разход на масло, може и да понамалее лекичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване