s.vidolov Публикувано 7 Март 2015 Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 Колеги малко помощ от разбиращите от VCDS. Имам 3 стойности в Measure blocks който не са в норма и не мога да разбера какво ги поражда. Колата е А3 1.8Т АГУ мотор 1. В 7 канал 2 поле стойностите много играят, заедно с това и оборотите на колата (в порядъка на 840-900 при норма от 860)2. В 8 канал 3 поле стойноста е двойно по висока от нормалната. Отчетени 18.8% при норма +-10%3. В 16 канал имам доста голяма разлика в волтажа на отделните цилиндри. Свещите са чисто нови NGK PRF6Q както и две лули са смени с нови BERU това преди няма и 1000 км.Прикачам лог файл на отделните канали да погледнете. LOG VCDS.xls Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 7 Март 2015 Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 А случайно да ти е известно че волтажа на ламбдата по принцип трябва да играе? Дори си мисля че твоята не работи нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 7 Март 2015 Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 Колата има ли монтиран газов инжекцион? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s.vidolov Публикувано 8 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2015 Има газ, но разлика в показанията няма при бензин и газ. Направих си опит и карах над 50 км на бензин и пак я закачих...същата история. А и това с волтажа не го знаех, именно затова качих и лог файла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 8 Март 2015 Доклад Share Публикувано 8 Март 2015 Ами по принцип стойностите на сондата винаги си варират между 0 и 1 волт. Това е в идеалния вариант. Обикновено стойностите са между 0.1 и 0.8 волта. Ако сондата забива на едно показание примерно 0.35 волта ти е богата сместа, а ако забива на 0.7 е признак на бедна смес. Тогава компа се опитва да я обогати. Не е задължително да е друга причината за бедна и богата смес. Може да се дължи на самата сонда. Ако е дала фира точно това се получава. Друго важно нещо за работата на сондата е клапана за бензиновите пари. Ако той не работи се наблюдават същите аномалии. При тези стари коли тези клапани често не работят правилно и особено като е газифицирана колата прави големи мизерии. Чувал съм че му слагат една съчма от лагер в изходния маркуч и се решава проблема, но още не съм се навил да го пробвам това. На мен също ми прави мизерия понякога. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s.vidolov Публикувано 8 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2015 Аз сега прегледах пак ЛОГ файла и на 7-ми канал където си показва волтажа... еми те си мърдат от 0,15 най-ниската до 0,79 волта най-високата отчетена стойност. Не знам къде го видя че са забили на една стойност. А иначе доста често ми набива само една и единствена грешка, а именно: 00561 - Mixture Adaptation 12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 8 Март 2015 Доклад Share Публикувано 8 Март 2015 Тази грешка ти я набива заради ГИ. Дава ти, че е бедна сместа. Отиди при майстора си да я обогати малко и виж тогава как ще са стойностите. Ламбда сондата трябва да прави синусоида при загрял мотор на ПХ. Отвори ВАГКОМА на графика и виж как изглежда самата графика и я качи тук.Какъв е ГИ ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 8 Март 2015 Доклад Share Публикувано 8 Март 2015 Аз не казах че сондата ти е забила. Имах в предвид че за мен не работи нормално. И да колегата е прав. Тази грешка ти я набива заради неправилно настроен ГИ. Аз също доскоро бях с тея дилеми с абсолютно същата грешка. Е освен че си ми беше и изпаткала сондата де. Смених я, настроихме ГИ-то и сега нямам грижи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s.vidolov Публикувано 8 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2015 Попринцип газовата ми е слагана от предишния собственик и е слаба за този двигател. Явно от там идва проблема испарителя ми е до 100 kW а колата е 110kW. Те ми я настройваха преди време и бяха много мъки, или вървеше и гореше 18/100 или прекъсваше и имаше нормален разход. Сега е с малко по висок разход 13/100 и пак не върви така както на бензин. Също така когато ми правиха настройките оня се изненада че ламбда сондата не е вързана към газовия компютър, но каза че щом работила така явно нямало проблем.... За какво се прави това и да ходя ли да ми е връзват и нови настройки?... А и каква цена е ламбда сондата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 8 Март 2015 Доклад Share Публикувано 8 Март 2015 Мой приятел си взе такава сонда за около 160 лв. За същият мотор със същият код. Марката беше BOSCH. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 8 Март 2015 Доклад Share Публикувано 8 Март 2015 Попринцип газовата ми е слагана от предишния собственик и е слаба за този двигател. Явно от там идва проблема испарителя ми е до 100 kW а колата е 110kW. Те ми я настройваха преди време и бяха много мъки, или вървеше и гореше 18/100 или прекъсваше и имаше нормален разход. Сега е с малко по висок разход 13/100 и пак не върви така както на бензин. Също така когато ми правиха настройките оня се изненада че ламбда сондата не е вързана към газовия компютър, но каза че щом работила така явно нямало проблем.... За какво се прави това и да ходя ли да ми е връзват и нови настройки?... А и каква цена е ламбда сондата? След като ти е малък изпарителя няма как да постигнете нормален разход и вървеж - просто няма как да стане. Ако не ти се дават много пари, вземай един Magic 3 Compact изпарител, той е до 250 к.с. Ще ти свърши работа, После хубава настройка и си ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 9 Март 2015 Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 Сондата не е задължително да е вързана към ГИ-то. Тя се ползва само за настройка на ижекциона и след това е ненужна за него. Обаче пък е нужна на бензиновия комп за да си регулира смесите и от там се влияе и газовия. Той работи по параметри от бензиновия. Ако сондата ти е фира вземаш нова, караш на бенз известно време и настройваш. Ама първо си смени изпарителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 9 Март 2015 Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 За да ме пускам нова тема ,а имам подобен проблем ще питам тук . Колата е А6 2.8 и ми забива грешка на едната сонда ,с записана грешка колата си работи нормално само че върви една по-малко от нормалното след като изтрия грешката си върви тръгва както трябва .Грешката е временна ,но въпреки това запише ли я вървежа спада . Има ли как колата сама да изтрива грешките си ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 9 Март 2015 Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 Първо е хубаво да кажеш каква грешка записва и второ... НЕ .... няма как сама да си изтрие грешките. Ако го правеха щеше да се обезсмисли диагностиката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 9 Март 2015 Доклад Share Публикувано 9 Март 2015 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No ActivityP0134 - 35-10 - - - Intermittent Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 10 Март 2015 Доклад Share Публикувано 10 Март 2015 миииии до оня ден и аз бях с такава . Купих си нова. Но това не означава да бягаш веднага към магазина да я вземаш. Може да се дължи на прекъснат кабел, окис по някоя букса и т.н. Трябва да се провери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s.vidolov Публикувано 10 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2015 Добре за сондата и газовата разбрах, донякъде. А относно стойностите в 16 канал ?!? Нормални ли са такива разлики във волтажа м/у отделните цилиндри? Преди на 1, 2 и 4 цил бяха еднакви а 3 имаше минимална разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване