Митака55555 Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 Отдавна забелязах едно нещо, след като паркирам и веднага загася колата, има по малко притрисане, отколкото ако я загася след известно време, притриса ужасно при гасене, това при топъл и студен двигагел. Имайте в предвит, че съединителят буксува и маховика ми е за смяна, дали това е от маховика или може и от някой тампон да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 А дросела жив ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 Клапа за меко гасене Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 клапата,колегата ти е подсказал вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
berberian Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 при мен беше от клапата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 18 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 Каква е тази клапа, къде се намира и как да я поправя? Днес огледах тампоните и се оказа, че този на скоростната кутия е в много лошо състояние и освен комплект съединител и маховик съм и за нов тампон на скоростите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 18 Март 2015 Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 Каква е тази клапа, къде се намира и как да я поправя? Първо провери дали след спиране на колата се задържа остатъчен вакуум, като дръпнеш някоя удобна тръбичка и чуеш дали поема въздух, или е изпуснало от някъде.Провери дали идва вакуум на N239 - управляващ вакуумен клапан на клапата за плавно и аварийно гасене: Вдясно от него на снимката има малко еднопътно клапанче, което или се запушва, или отпушва 2-посочно, провери и него - трябва да държи вакуум в едната посока само.. Накрая проверяваш клапата за затваряне на турбо пътя (прилича на дроселова клапа) дали се движи, като буташ буталцето и дали стига вакуум и до нея, намира се някъде преди всмукателния колектор, може примерно да е задръстена от уникалната гняс на сажди и масло и да не затваря хубаво(тази снимка е от някакъв VW, но на А4 би трябвало пак там някъде да се намира: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 18 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2015 Благодаря за съветите, ще проверя всичко около ЕГР! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 26 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 Всичко около егр е добре, но забелязах и друго, като форсирам леко двигателя на място и момента, в който преди да се нормализират оборотите, колата се разклаща на ляво и на дясно, съмняваме да е и от тампоните на мотора, като вдигнах капака отдясно тампона на мотора е хлътнал в средата и като го натискам с ръка си е доста мек, а левият не се виждаше да има изпуснало масло, може ли според вас и да съм за смяна и на този десният тампон, като вдигнеш капака? той маслен ли е или е гумен само? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 5 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2015 Проблема все още не е разрешен с притрисането след гасене на мотора, като извадих маркучето на клапата за меко гасене, надух и излизаше въздух от капачето на самото клапанче, също така и в обратна посока,така ли трябва да е? след това извадих и другото маркуче над ЕГР (дебелото) и там, като надух изпускаше от някъде, но не намерих откъде, проверих и това малкото кръгло клапанче (черно-бялото) то си е наред понеже пропуска в едната страна въздух, както трябва да си е. Преди малко след дълъг път проверих и за остатъчен вакум , нямаше го и него, Къде да търся проблема колеги? И да спомена, че ЕГР е почистен идеално от нагарите вътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kx3m Публикувано 5 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2015 (Редактирано) Като гасиш колата пластмасовия актуатор до ЕГР-а които движи клапата мърда ли буталото ? Най-лесно викаш някой да изгаси колата, а ти гледаш отпред дали мърда въпросното буталце до ЕГР, ако се "прибере" веднага след гасене, значи проблема не ти е в клапата. При мен се появи същия проблем с разтрисане и се оказа че се е сцепила тънката гумена мембрана на пластмасовия актуатор , която върши ролята на диафрагма когато се пуска вакуум от N239 за 5 секунди когато се гаси колата. Най-лесно да се провери дали идва вакуум, е като извадиш маркучлето от пластмасовия актуатор на клапата за меко гасене и натиснеш с пръст дупката на маркуча, тогава некой гаси двигателя и се получава засмукване(вакуум) за 5 сек, ако не се появи вакуум се гледа клапан N239 и маркучите преди него. Редактирано 5 Юли 2015 от kx3m Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 6 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2015 пластмасовият актуатор, работи си перфектно след загасяне на мотора, тогава откъде идва това разтрисане на мотора, един път по слабо друг път все едно гася на скорост, някой път си гасне, като бензинка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 6 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2015 Провери си вакумите,някъде са се закъсали най вероятно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 6 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2015 Направо ги смени всички. Не е трудно нито скъпо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 6 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2015 как да ги сменя , като в това калпаво Търново, винаги каквото ти трябва го няма. Днес нещо като съм ги разкачал маркучетата, преди малко на няколко пъти колата гасне, като бензинка, сигурно има някъде някое нацепено или напукано маркуче... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 10 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 имаше едно нацепено маркуче, което изпускаше вакум и след смяна на маркучетата колата вече се гаси, като бензинка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ailqk Публикувано 28 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 (Редактирано) Здравейте да не отварям нова тема ще пиша тук. Имам същия проблем със тресене на двигател при гасене маркучите са ми наред , но при гасене този пластмасов актуатор който мърда буталото който е споменат немърда от какво може да е това ? и ЕГР е доста омаслен. Редактирано 28 Октомври 2016 от ailqk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 28 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 Скъсан маркуч или повреден актуатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване