Jump to content

проблем со систем за ладење


неџат бт

Recommended Posts

имам проблем со систем за ладење,некаде губи антифриз.сменав казанче и капачка за антифриз но некаде губи антифриз но незнам каде.се имам проверено но неможам да најдам од каде течи.маслото е во ред

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какъв двигател си, ако си с 1.8т от задната страна на двигателя има един фланец, често протича и се изпарява и не се вижда.Аз бях с червен антифриз и видях капките по кората долу.

http://www.autopower.bg/%D1%84%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%B5%D1%86-%D0%B7%D0%B0-%D0%BE%D1%85%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D1%82%D0%B5%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82-vaico-audi-a4-sedan-8e2-b6-1.8-t-v10-2064-g630c49-i23032313.html

Това е фланеца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ауди А4 1.9 авант


ауди А4 1.9 тди каравана 2000 година...кога е мала температурата губи антифриз ама не многу ама кога е загреана многу губи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на сервис беше оставена цела недела и се е проверено и никаде не најдоја каде тече....само при висока температура тече повеќе...можно е да е ладњАкот ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не течи во купето.....јас незнам кај можи да течи....никаде не се гледа да има течено.....јас мислам дека можи е хладилник малку пукнат и перката да го суши течењето...помагајте :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имам същата кола 1.9 тди, значи при мен проблема беше от един О-пръстен зад двигателя, това е стандартен проблем. Тече когато е загряла. Иначе трудно се сменя, понеже мястото е доста неудобно....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята я видях от къде тече,отзад на двигателя има един маркуч,който най- вероятно отива към парното,но може и да греша,там където се снажда от там сълзи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

колеги цел месец проверувам и сменав О прстен позади моторот што е но сега забележав дека кога температурата доаѓа до 90 степени и почнува да тече од казанчето за антифриз позади од краткото цефче ..... само кога е загреана тече многу а кога е ладен моторот малку течи...колеги што е проблемот? јас мислам дека можи дихтонот од главата на моторот да е продуван.... кој има искуство со таков проблем нека пиши

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...