jitrele Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 Колата е А8 д2 2.8АТ, автомат ZF 4HP - 18 на предно и ще става "ръчка". Свалено е всичко, въпроса ми е коя е кутията с най-голямо предавателно число на последна предавка(5/6ст), която мога да сложа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 dqt от 2.5Д е добър избор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 щом ще сменяш кутия е добър момента и да се замислиш и за куатро... много е занимавката, ама си заслужава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 DQT e куатро кутия, за конкретния въпрос търси от 2.5 TDI AEL двигател ARX кутия. 0.561 предавателно число на 6-та, 4.11 дифф.Ето и малко информация за размисли:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=137519&hl=Един въпрос с какъв маховик мислиш да го караш мотора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jitrele Публикувано 30 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Мислех си с по-тежичък маховик, за да не умира при най-малкия баир. Маховик от дизел прекалено тежък ли ще е? На 115 коньовия петак и АЕЛ-а скоростите еднакви ли са или само от аел да търся? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 С кой двигател си точно? Знаеш ли му кодът? За кутията от 115 hp не мога да ти потвърдя, за ARX съм 100% сигурен в предавателните числа, същите са като DQT. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jitrele Публикувано 30 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Кодът сега немога да ти кажа, трябва да го погледна. Но е стария шестак с 12 клапана, 174 коня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jitrele Публикувано 10 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 Купих скорости от АЕЛ, не се справих с етка да ги проверя, но се надявам да са това:Имам едно питане. Как се сваля "барабана, който е на маховика? Днес цял следобед го мъчих с щанги, чукове, секачи и не мръдна и мм (предположих, че е на шлиц или нещо такова). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 11 Април 2015 Доклад Share Публикувано 11 Април 2015 (Редактирано) Браво що тръгваш с чука като е достатъчно внимателно да огледаш....Би трябвало от страната на камбаната да има отвор пъхаш вътре камък с гедоре и удължение...Трябва да са 3 -4болта ,които са завити в хидротрансформатора.. Въртиш да доидат главите на болтовете на отвора запъваш на контра фланеца и напъваш не е сложно .. може да не ти стигнат ръце ако имаш помошник ще се с правиш по-лесно Даже на последната снимка се вижда това удебеление между "барабана" и "маховика" точно там е един от болтовате завърти насочи го и внимателно го развии защото обикновенно са мегастегнати и ако ти изплесне и закръглиш главата доста по-трудно ще го махнеш. Редактирано 11 Април 2015 от optimist Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 11 Април 2015 Доклад Share Публикувано 11 Април 2015 (Редактирано) Маха се стартера. От там както е казал колегата оптимист. Няма нужда от никакво напъване, чукане и тн. пп Реално, не е било нужно да разделяш автоматика от конвертора. Кутията си се отделя от мотора с него. Редактирано 11 Април 2015 от tvard Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jitrele Публикувано 11 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2015 Ясно... Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jitrele Публикувано 22 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2015 Колега @tvard ти твоя маховик струговал ли си го. Смисъл свалил ли си ръбчето от към двигателя, за да ляга на равно зъбното колело на маховика към двигателя. Защото при мен зъбното колело трябва да ляга плътно към двигателя, а такъв маховик не намирам. И втори въпрос. Ако наистина няма от какво да взема такъв маховик, демферен маховик може ли да се стругова? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 22 Април 2015 Доклад Share Публикувано 22 Април 2015 Струговал съм го и го балансирах. Да стартерния венец трябва да е на равно с к.в.Демферен маховик не се стругова. Ако искаш мога да ти съдействам за струговане и баланс на маховик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jitrele Публикувано 25 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2015 Забравих да се похваля, че се получи с колата :Д Мерси на всички за помоща и най-вече на @tvard Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване