StarDust Публикувано 4 Април 2015 Доклад Share Публикувано 4 Април 2015 Доколкото разбрах за моя мотор номера на оригиналния маф е 037 906 481 C. Като гледам в интернет излизат някакви марки за по 300-350 лева, но не и бош. Възможно ли е за толкова стар мотор да струва толкова много? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 4 Април 2015 Доклад Share Публикувано 4 Април 2015 Мда. За AEB и AGU са 500+лв Бош.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 4 Април 2015 Доклад Share Публикувано 4 Април 2015 Ехее той половината мотор струва толкова... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 5 Април 2015 Доклад Share Публикувано 5 Април 2015 Втора ръка с надеждата да е работещ. С еконт преглед и тест задължително, слагаш пред еконта и веднага закачаш на комп. Молиш се да няма грешки и прочие и да работи дълго време. А най добре направо от ръка и договорка за няколко врътки и града за да го тестваш. Аз така си взех оригинален и за мой късмет все още работещ. Преди това се убедих че всякакви заместители за по 100лв ме набутват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 5 Април 2015 Доклад Share Публикувано 5 Април 2015 (Редактирано) Май така ще направя. Само да питам за номера. Както казах за моя мотор доколкото разбрах номера трябва да е 037 906 481 C. А номера по бош 0 280 217 117? И въобще има ли някой сайт, в който мога да видя номерата на всички оригинални части? Редактирано 5 Април 2015 от StarDust Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 5 Април 2015 Доклад Share Публикувано 5 Април 2015 (Редактирано) По скоро номера е: 037 906 461 CТва важи ако колата ти е от 98-ма нататък.Също така може да се ползва 037 906 461 CXАко обаче колата е 97-ма тогава 058 133 471 А.Иначе сайт в който можеш да проверяваш парт номера е:http://audi-club.md/etka-online ПС: И все пак ако колата е 98-ма пак си виж какъв е номера на сегашния дебитомер понеже има шанс да е 058 133 471А.Това се дължи на производствената година в която е излязъл автомобила. Тя не съвпада с календарната и има разлики понякога. Редактирано 5 Април 2015 от Иван Баев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 5 Април 2015 Доклад Share Публикувано 5 Април 2015 (Редактирано) 1998 година е.Благодаря ти много,че се занимава да ми помагаш. Редактирано 5 Април 2015 от StarDust Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiriku_1 Публикувано 6 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 Колеги , да попитам нещо. Значи моята кола е произведена 04.1997г. и според сайта на бош трябва да ползвам дебитомер с номер 0 280 217 112. Ако обаче е произведена след 08.1997г. ( 4 месеца по-късно) , се ползва друг дебитомер с номер 0 280 217 117 , който е 2 пъти по евтин ( и то говорим за разлика 550/250лв.) И тъй като ми предстои смяна на дебитомер-а дали не мога да се вреда за по-евтиния . Какво толкова е променено ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 6 Април 2015 Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 kiriku_1Аз не ти препоръчвам да рискуваш със ползване на друг дебитомер различен от това което ти се дава по каталог. StarDustНяма за какво. Насреща съм ако има още нещо и ще очаквам да кажеш какво е станало в крайна сметка. Иначе казваш че колата е 98-ма ама след 80ми месец или преди има значение. Може да се получи същата засечка като колегата по горе. Затова най добре е със стария и на магазина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 7 Април 2015 Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 3 март 1998 година е произведена. Ще пиша като я оправя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 8 Април 2015 Доклад Share Публикувано 8 Април 2015 Може ли номера на дюзите? Защото мисля да взема една за проба и да ги редувам, Ходих в един сервиз и ми казаха,че проблема е в 4 цилиндър (прекъсва). Свещите са чисто нови преди 2 месеца PFR6Q. Бобините са наред. Прекъсването се плучава на свободна при рязко подаване на газ и бързо пускане на педала. Направо подскача мотора като прекъсне. И майстора каза,че най-вероятно е някоя дюза.Възможно ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 11 Април 2015 Доклад Share Публикувано 11 Април 2015 Малко развитие. Взех дебитомер от работеща кола. Сложих го. но грешката за салб сигнал си остана. Относно вървежа със стария дебитомер колата се оправяше на 2 месеца веднъж да върви както трябва,а сега оправи се за 1-2 часа и пак умира както преди. Това всеки ден вече. Направо не знам какво да я правя тази кола. Възможно ли е както казах да е от някоя дюза това прекъсване и оправяне когато си поиска? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 13 Април 2015 Доклад Share Публикувано 13 Април 2015 За да ти седи грешката там има причина. Насочи се към нейното отстраняване и после мисли за дюзи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 13 Април 2015 Доклад Share Публикувано 13 Април 2015 От какво е възможно да стой тази грешка,при положение,че съм с работещ дебитомер вече? Гледах кабелите доколкото мога да видя няма прекъснато никъде. От не работеща ламбда възможно ли е да дава грешка за слаб сигнал на дебитомера, а всъщност той да е наред? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 14 Април 2015 Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 (Редактирано) А до колко е сигурно, че дебитомера който си взел е ОК? ПС: Каза че си го взел от работеща кола. А работещата кола с какъв дебитомер кара сега или си го върнал вече след теста? Редактирано 14 Април 2015 от Иван Баев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 14 Април 2015 Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 Аз го купих,като видях,че работи. А въпросната кола ще се продава на части, но само дебитомера беше останал от частите,който искам да пробвам.Друг въпрос. Все повече и повече се съмнявам в комутатора. Но дали може,ако е от него колата да се оправя и когато си поиска да се разваля. Има ли някакъв начин да го замеря/тествам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viking Публикувано 18 Април 2018 Доклад Share Публикувано 18 Април 2018 Няма ли развитие по тази тема? Нещо ново? Имам същите проблеми и се въртя в омагьосан кръг повече от година. Купих нов дебитомер,смених дросел,мериха ламбдата,гледаха въздуха около турбото.... Нищо! Проблема си стои! Помагайте,моля! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Април 2018 Доклад Share Публикувано 18 Април 2018 Картерната вентилация наред ли е? Ако пропуска почват да играят ниските обороти, понякога са високи, понякога може да се опитва да гасне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viking Публикувано 18 Април 2018 Доклад Share Публикувано 18 Април 2018 Нещо прекъсва подаването на ток вероятно,но кое,как и защо......???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване