Jump to content

Проблем с обороти 1.8T AGU


kiriku_1

Recommended Posts

Доколкото разбрах за моя мотор номера на оригиналния маф е 037 906 481 C. Като гледам в интернет излизат някакви марки за по 300-350 лева, но не и бош. Възможно ли е за толкова стар мотор да струва толкова много?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втора ръка с надеждата да е работещ. С еконт преглед и тест задължително, слагаш пред еконта и веднага закачаш на комп. Молиш се да няма грешки и прочие и да работи дълго време. А най добре направо от ръка и договорка за няколко врътки и града за да го тестваш. Аз така си взех оригинален и за мой късмет все още работещ. Преди това се убедих че всякакви заместители за по 100лв ме набутват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май така ще направя. Само да питам за номера. Както казах за моя мотор доколкото разбрах номера трябва да е 037  906 481 C. А номера по бош 0 280  217 117? И въобще има ли някой сайт, в който мога да видя номерата на всички оригинални части?

Редактирано от StarDust
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро номера е: 037 906 461 C

Тва важи ако колата ти е от 98-ма нататък.

Също така може да се ползва 037 906 461 CX

Ако обаче колата е 97-ма тогава 058 133 471 А.

Иначе сайт в който можеш да проверяваш парт номера е:http://audi-club.md/etka-online

 

ПС: И все пак ако колата е 98-ма пак си виж какъв е номера на сегашния дебитомер понеже има шанс да е 058 133 471А.

Това се дължи на производствената година в която е излязъл автомобила. Тя не съвпада с календарната и има разлики понякога.

Редактирано от Иван Баев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , да попитам нещо. Значи моята кола е произведена 04.1997г. и според сайта на бош трябва да ползвам дебитомер с номер 0 280 217 112. Ако обаче е произведена след 08.1997г. ( 4 месеца по-късно) , се ползва друг дебитомер с номер 0 280 217 117 , който е 2 пъти по евтин ( и то говорим за разлика 550/250лв.) И тъй като ми предстои смяна на дебитомер-а дали не мога да се вреда за по-евтиния :) . Какво толкова е променено ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kiriku_1

Аз не ти препоръчвам да рискуваш със ползване на друг дебитомер различен от това което ти се дава по каталог.

 

StarDust

Няма за какво. Насреща съм ако има още нещо и ще очаквам да кажеш какво е станало в крайна сметка. Иначе казваш че колата е 98-ма ама след 80ми месец или преди има значение. Може да се получи същата засечка като колегата по горе. Затова най добре е със стария и на магазина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли номера на дюзите? Защото мисля да взема една за проба и да ги редувам, Ходих в един сервиз и ми казаха,че проблема е в 4 цилиндър (прекъсва). Свещите са чисто нови преди 2 месеца PFR6Q. Бобините са наред. Прекъсването се плучава на свободна при рязко подаване на газ и бързо пускане на педала. Направо подскача мотора като прекъсне. И майстора каза,че най-вероятно е някоя дюза.Възможно ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие. Взех дебитомер от работеща кола. Сложих го. но грешката за салб сигнал си остана. Относно вървежа със стария дебитомер колата се оправяше на 2 месеца веднъж да върви както трябва,а сега оправи се за 1-2 часа и пак умира както преди. Това всеки ден вече. Направо не знам какво да я правя тази кола. Възможно ли е както казах да е от някоя дюза това прекъсване и оправяне когато си поиска?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От какво е възможно да стой тази грешка,при положение,че съм с работещ дебитомер вече? Гледах кабелите доколкото мога да видя няма прекъснато никъде. От не работеща ламбда възможно ли е да дава грешка за слаб сигнал на дебитомера, а всъщност той да е наред?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А до колко е сигурно, че дебитомера който си взел е ОК?

 

ПС: Каза че си го взел от работеща кола. А работещата кола с какъв дебитомер кара сега или си го върнал вече след теста?

Редактирано от Иван Баев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го купих,като видях,че работи. А въпросната кола ще се продава на части, но само дебитомера беше останал от частите,който искам да пробвам.

Друг въпрос. Все повече и повече се съмнявам в комутатора. Но дали може,ако е от него колата да се оправя и когато си поиска да се разваля. Има ли някакъв начин да го замеря/тествам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Няма ли развитие по тази тема? Нещо ново? Имам същите проблеми и се въртя в омагьосан кръг повече от година.

Купих нов дебитомер,смених дросел,мериха ламбдата,гледаха въздуха около турбото....

Нищо! Проблема си стои!

Помагайте,моля!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Картерната вентилация наред ли е? Ако пропуска почват да играят ниските обороти, понякога са високи, понякога може да се опитва да гасне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...