hamann26 Публикувано 30 Март 2015 Доклад Share Публикувано 30 Март 2015 Здравейте колеги едно приятелче го е закъсал с въпросната кола. Цял ден обикаля по майстори и никой не може да каже какво и е на колата. Правил е диагностика даже на 3 места и на всякаде излизат едни и същи грешки но никой не дава точна диягноза. Ще кача снимки на грешките и ако някой може да помогне ще се радвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Това с какъв софтуер/хардуер е сканирано? Нямате ли на разположение ваг-ком, там са по-добри описанията на грешките. Както и да е- едната грешка е за saugrohrdruck, което е налягането във всмукателния колектор (може да е от MAP-сензора или от турбото). Другата грешка е einspritzbeginn, т.е. аванса на помпата нещо куца (има соленоид, който променя градусите предварение), но си трябва човек, който наистина разбира, за да каже от какво се получава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 31 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Диагностиката е правена със бош момчето е във германия и няма ваг под ръка а цените за услугите тука са много солени. Днеска ще смени помпата и ще види дали ще се оправи колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Направо ме хвърли в тъча с тоз ремонт Кое му е по-безсилното да смениш помпата,а не да направиш диагностика?Една дуагнпстика е 30-50 лева.Кое му е соленото? Не мога да ви разбера.Честно.Купувате тежки откъм подръжка автомобили,а после ви се свидят 50 лв. за диагностик!!! Не знам.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Ее колега, смяна на помпата си е доста солен ремонт. Защо се хвърляте на такива операции Но щом ще я сменя- пиши после дали се е оправило от това (възможно е буталото за аванса да е задрало и затова помпата да дава такава грешка- в такъв случай смяната на помпата би решила проблема). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 31 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 (Редактирано) Пичове вие или не четете или бързате да се правите на велики момчето е правило на 3 места диагностика и е платило за всяка по 50€ целта на темата беше да го ориентирам г/д защото тука не е бг. и всеки експеримент струва мангизи и то не малко в германия. И като почнете с това тежки коли кое му е тежко на кола която струва 1500€ целта е да не се дават 500€ на вятъра но както и да е благодаря за съветите. Редактирано 31 Март 2015 от hamann26 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 (Редактирано) И като е в Гермнаия не можа да си вземе един кабел за ВАГ от и-бей за 50 евро за да си разбере грешката. Не знам колко я е купил колата, ама там смяната на помпата с всикчи процедури се басирам, че ще излезне над 1000 евро. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 31 Март 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 31 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 (Редактирано) Точно това е проблема ако не е помпа да не се набутва момчето.Не си струва да дава такива пари.Днес е намерил помпа но не била същия номер такаче нищо не е свършил. И какво по различно ще покаже вага това са грешките в първия пост. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 31 Март 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Спукан кулер . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 31 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 (Редактирано) Възможно е но как да се провери? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 31 Март 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Вода и течен сапун, може и маркуч да е, от там е натрупала грешки и влиза в авариен. Като ги изчистят грешките оправя ли се за малко или не ? Хубаво е да се види в движение да се направи диагностика, времена и налягане на инжекторите, налягане на всмукателния колектор... Така само хвърляме боб...Не става ясно и кое наричаш не се форсира...колко оборота, пуши ли, пали ли...Дай повече информация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 31 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 (Редактирано) Колата пали двигателя работи добре не пуши форсирасе се до 2800 оборота. След като се изтрие грешката понякога се оправя колата за 5. 10мин. и пак влиза в авариен режим. Снощи пича даже я е покарал 2-3 часа без проблем и днеска пак е забила. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 1 Април 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 (Редактирано) И какво по различно ще покаже вага това са грешките в първия пост. Като ти излезне кода от ВАГ-а гледаш в на рос-тех страницата и грешките излизат в този вид:http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00575Описани са симптоми и възможни неща за проверка - не е магчино решение ама поне те насочва за разлика от онзи код. И това е само по темата за грешките. После на самия блок на мотора си има вградени тестове - рпиемрно в случея за помпата се пуска и се гледа какво се случва с аванса и т.н. Турбото го гледаш в движение с логове и т.н. Въпросния кабел за тая кола в момента е на космическите цени от 35-40 лева с диск със софтуера (ясно е че пиратски). Аз моя съм го купил далчената 2007 за 60 лева на старо и от тогава съм сменил 5 коли - ако се замисля колко пари по ремонти съм спестил покрай него може да ударя и едно 10 000 лв. Редактирано 31 Март 2015 от TDI_Fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 31 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 (Редактирано) Не съм на ясно колега със ваг но това е полезна информация благодаря. Но както казах просто се опитвам да помогна на приятел за това и нямам много информация колата не е моя. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 1 Април 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Пичове вие или не четете или бързате да се правите на велики момчето е правило на 3 места диагностика и е платило за всяка по 50€ целта на темата беше да го ориентирам г/д защото тука не е бг. и всеки експеримент струва мангизи и то не малко в германия. И като почнете с това тежки коли кое му е тежко на кола която струва 1500€ целта е да не се дават 500€ на вятъра но както и да е благодаря за съветите. Насочваме те, не виждам някой да се прави на велик. Ама щом така си рекъл- нека още 10 пъти по 50 евро да даде за диагностика, може и да му дойде малко мозък в тиквата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 31 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 (Редактирано) Върнисе и прочети мнението на колегата митака. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 1 Април 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 31 Март 2015 Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Явно съм останал неразбран.Този двигател е тежък за подръжка,не напразно му казват душегуб.Казвам го,защото и аз съм с такъв,и съм имал проблеми.С една правилна диагностика си показва къде точно трябва да се пипне и да се опеавят нещата.С риск да обидя колегите сервизни в Германия,аз не мога да си представя читав майстор да не може да му хване проблема.При положение,че тука вече много хора си четат грешките сами и си фиксират,и отстраняват проблемите сами.За мен е безумие да се сменя ГНП без да е сигурен човек,че след смяната проблема ще бъде отстранен.Дори и помпата да не е платена и да се пробва само,това е пълно безумие,защито самата интервенция е много сложна и трудоемка за извършване.Да не говорим,че помпата точно може да бъде прочетена от до с кабел и софтуеър.Не искам да се обиждаш и не се правя на велик.Исках да кажа да отиде приятеля ти в сервиз който се занимава с такива автомобили а не да стреля с вързани очи.Да - диагностиката и ремонта там може да е по-скъп отколкото в БГ,но все пак и доходите там са други.Поправи ме ако греша.С този двигател компромиси не бива да се правят и не се пипа от "майстори",защото следващата ти тема ще бъде:Взех колата от ремонт и се случи еди какво си....А ако съм обидил някой с мойте изявления,моля да бъда извинен.Успех с отстраняването на проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 31 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 (Редактирано) Колега напълно съм съгласен с теб и моля да бъда извинен ако съм бил малко по груб. Незнам по какви майстори обикаля моя човек. Аз исках са бъда полезен за него и да му ударя едно рамо макар и само с предложения но сте прави не можем да хвърля ме боб. За сега ще го оставя да се мъчи явно и той трябва да се напъне зада се научи ще пиша в темата щом има някакво развитие. Поздрави..... Цитиране на предходно мнение! Редактирано 1 Април 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 2 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 До колкото разбрах авансатора не работел коректно не бил в нормите или нещо подобно. Този авансатор сменя ли се ремонтира ли се? Другото което мен лично ме потресе е че са му казали че ако се рециклира цялата помпа после трябвало да се качи нов софтуир за да работи това вярно ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 (Редактирано) Нов софтуер - ако се сменя ПСГ-5 (платката). Налива се само веднъж. Редактирано 2 Април 2015 от ogip Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Може да бъде сменено авансаторно бутало.Моето е правено непосредствено преди да закупя колата.Ремонта на бившия собственик му е излезнал към 350 лв.Колата е влизала в авариен режим и е губила мощност.Това го знам от собственика на сервиза който му е подържал автомобила и е водена сервизната история Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 2 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 (Редактирано) А сваляли се помпата за да се отремонтира авансаторното буталце.Най странното е че вчера цял ден колата си е вървяла нормално без да влиза в авариен режим все едно няма проблем. Редактирано 2 Април 2015 от hamann26 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Сваля се помпата, но по-лошото е ако и корпуса е надран, не само буталото... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Мда, корпуса си е цифра, май към 400лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 4 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2015 На моя човек му писна от тая кола и реши да я върне за скраб. Темата може да се трие благодаря на всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts