Jump to content

А6 2.5 тди 150кс. не се форсира.


hamann26

Recommended Posts

Здравейте колеги едно приятелче го е закъсал с въпросната кола. Цял ден обикаля по майстори и никой не може да каже какво и е на колата. Правил е диагностика даже на 3 места и на всякаде излизат едни и същи грешки но никой не дава точна диягноза. Ще кача снимки на грешките и ако някой може да помогне ще се радвам. post-69502-1427742320,7723_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с какъв софтуер/хардуер е сканирано? Нямате ли на разположение ваг-ком, там са по-добри описанията на грешките. Както и да е- едната грешка е за saugrohrdruck, което е налягането във всмукателния колектор (може да е от MAP-сензора или от турбото). Другата грешка е einspritzbeginn, т.е. аванса на помпата нещо куца (има соленоид, който променя градусите предварение), но си трябва човек, който наистина разбира, за да каже от какво се получава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диагностиката е правена със бош момчето е във германия и няма ваг под ръка а цените за услугите тука са много солени. Днеска ще смени помпата и ще види дали ще се оправи колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо ме хвърли в тъча с тоз ремонт :D

Кое му е по-безсилното да смениш помпата,а не да направиш диагностика?Една дуагнпстика е 30-50 лева.Кое му е соленото? Не мога да ви разбера.Честно.Купувате тежки откъм подръжка автомобили,а после ви се свидят 50 лв. за диагностик!!! Не знам....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ее колега, смяна на помпата си е доста солен ремонт. Защо се хвърляте на такива операции :) Но щом ще я сменя- пиши после дали се е оправило от това (възможно е буталото за аванса да е задрало и затова помпата да дава такава грешка- в такъв случай смяната на помпата би решила проблема).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Пичове вие или не четете или бързате да се правите на велики момчето е правило на 3 места диагностика и е платило за всяка по 50€ целта на темата беше да го ориентирам г/д защото тука не е бг. и всеки експеримент струва мангизи и то не малко в германия. И като почнете с това тежки коли кое му е тежко на кола която струва 1500€ целта е да не се дават 500€ на вятъра но както и да е благодаря за съветите.

Редактирано от hamann26
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като е в Гермнаия не можа да си вземе един кабел за ВАГ от и-бей за 50 евро за да си разбере грешката. Не знам колко я е купил колата, ама там смяната на помпата с всикчи процедури се басирам, че ще излезне над 1000 евро.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Точно това е проблема ако не е помпа да не се набутва момчето.

Не си струва да дава такива пари.

Днес е намерил помпа но не била същия номер такаче нищо не е свършил. И какво по различно ще покаже вага това са грешките в първия пост.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вода и течен сапун, може и маркуч да е, от там е натрупала грешки и влиза в авариен. Като ги изчистят грешките оправя ли се за малко или не ? Хубаво е да се види в движение да се направи диагностика, времена и налягане на инжекторите, налягане на всмукателния колектор... Така само хвърляме боб...Не става ясно и кое наричаш не се форсира...колко оборота, пуши ли, пали ли...Дай повече информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колата пали двигателя работи добре не пуши форсирасе се до 2800 оборота. След като се изтрие грешката понякога се оправя колата за 5. 10мин. и пак влиза в авариен режим. Снощи пича даже я е покарал 2-3 часа без проблем и днеска пак е забила.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво по различно ще покаже вага това са грешките в първия пост.

 

 

Като ти излезне кода от ВАГ-а гледаш в на рос-тех страницата и грешките излизат в този вид:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00575

Описани са симптоми и възможни неща за проверка - не е магчино решение ама поне те насочва за разлика от онзи код. 

И това е само по темата за грешките. После на самия блок на мотора си има вградени тестове - рпиемрно в случея за помпата се пуска и се гледа какво се случва с аванса и т.н. Турбото го гледаш в движение с логове и т.н.

 

Въпросния кабел за тая кола в момента е на космическите цени от 35-40 лева с диск със софтуера (ясно е че пиратски). Аз моя съм го купил далчената 2007 за 60 лева на старо и от тогава съм сменил 5 коли - ако се замисля колко пари по ремонти съм спестил покрай него може да ударя и едно 10 000 лв.

Редактирано от TDI_Fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не съм на ясно колега със ваг но това е полезна информация благодаря. Но както казах просто се опитвам да помогна на приятел за това и нямам много информация колата не е моя.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове вие или не четете или бързате да се правите на велики момчето е правило на 3 места диагностика и е платило за всяка по 50€ целта на темата беше да го ориентирам г/д защото тука не е бг. и всеки експеримент струва мангизи и то не малко в германия. И като почнете с това тежки коли кое му е тежко на кола която струва 1500€ целта е да не се дават 500€ на вятъра но както и да е благодаря за съветите.

 

Насочваме те, не виждам някой да се прави на велик. Ама щом така си рекъл- нека още 10 пъти по 50 евро да даде за диагностика, може и да му дойде малко мозък в тиквата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно съм останал неразбран.Този двигател е тежък за подръжка,не напразно му казват душегуб.Казвам го,защото и аз съм с такъв,и съм имал проблеми.С една правилна диагностика си показва къде точно трябва да се пипне и да се опеавят нещата.С риск да обидя колегите сервизни в Германия,аз не мога да си представя читав майстор да не може да му хване проблема.При положение,че тука вече много хора си четат грешките сами и си фиксират,и отстраняват проблемите сами.За мен е безумие да се сменя ГНП без да е сигурен човек,че след смяната проблема ще бъде отстранен.Дори и помпата да не е платена и да се пробва само,това е пълно безумие,защито самата интервенция е много сложна и трудоемка за извършване.Да не говорим,че помпата точно може да бъде прочетена от до с кабел и софтуеър.Не искам да се обиждаш и не се правя на велик.Исках да кажа да отиде приятеля ти в сервиз който се занимава с такива автомобили а не да стреля с вързани очи.Да - диагностиката и ремонта там може да е по-скъп отколкото в БГ,но все пак и доходите там са други.Поправи ме ако греша.С този двигател компромиси не бива да се правят и не се пипа от "майстори",защото следващата ти тема ще бъде:Взех колата от ремонт и се случи еди какво си....А ако съм обидил някой с мойте изявления,моля да бъда извинен.Успех с отстраняването на проблема :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колега напълно съм съгласен с теб и моля да бъда извинен ако съм бил малко по груб. Незнам по какви майстори обикаля моя човек. Аз исках са бъда полезен за него и да му ударя едно рамо макар и само с предложения но сте прави не можем да хвърля ме боб. За сега ще го оставя да се мъчи явно и той трябва да се напъне зада се научи ще пиша в темата щом има някакво развитие. Поздрави.....

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбрах авансатора не работел коректно не бил в нормите или нещо подобно. Този авансатор сменя ли се ремонтира ли се? Другото което мен лично ме потресе е че са му казали че ако се рециклира цялата помпа после трябвало да се качи нов софтуир за да работи това вярно ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да бъде сменено авансаторно бутало.Моето е правено непосредствено преди да закупя колата.Ремонта на бившия собственик му е излезнал към 350 лв.Колата е влизала в авариен режим и е губила мощност.Това го знам от собственика на сервиза който му е подържал автомобила и е водена сервизната история :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

А сваляли се помпата за да се отремонтира авансаторното буталце.

Най странното е че вчера цял ден колата си е вървяла нормално без да влиза в авариен режим все едно няма проблем.

Редактирано от hamann26
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...