stangata Публикувано 9 Април 2015 Доклад Share Публикувано 9 Април 2015 здравейте става въпрос за ауди 100 2.0 аад мех.инжекция изхвърлена и сложен кейхин 1 проблемът е че се чудим с един приятел какво делко с вакуум да монтиране за да може да се свърже този вакум да 2 ра клапа на карба доколкото знам от ауди 80 1.8 не става от каква кола да го търся Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 9 Април 2015 Доклад Share Публикувано 9 Април 2015 Търси делко от голф2/джета с 1.6 мотор мисля че кода му беше EZ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 10 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 значи ще стане мерси ще потърсиме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 Няма да стане, размера на отвора в блока и зъбната предавка на 1.6/8 и са различни спрямо 2.0л. Няма такова делко което да стане директно в блока на 2.0л мотор и е с вакумен регулатор на аванса. Ако искате такова ще трябва да се "твори". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 12 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2015 ок дайте съвет как да стане просто ни трябва вакум за 2-ра клапа щото един майстор форумен дето много го хвалеха си остави ръцете и сега я довършваме колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caro Публикувано 12 Април 2015 Доклад Share Публикувано 12 Април 2015 (Редактирано) Карбуратора е завършена гориво смесителна джаджа - всичко събрано на едно място.Той си има вакуум система за управление на 2-ра клапа т.е. не ти трябва да вземаш вакуум от никъде друго място.Какво толкова си се захласнал по тая втора клапа тя отваря когато двигатела развие около 3000 об\мин. -ти кво очакваш да ти я отвори на място без да работи двигатела - няма как да стане . Относно делкото (минал съм по твоя път само,че при VW-2E мотор).Няма делко с вакуум регулатор което да го сложиш без преправяне - колегата по горе го е казал -основата е различна и зъбното колело .За целта вземаш твоето делко и по моргите като гледаш диаметъра на основата и мястото където ляга на блока.Аз ползвах делко от 1.8RP- масов двигател на VW,но с вакуум регулатор ,че има за този двигател и без.После задължетелно при стругар да ти направи преходна втулка от вакуумното делко към това на AAD,че вакуумните са с по-тънка основа.Има разлика в зъбните колела на делката (наклона на зъбите май беше различен)- за целта избиваш зъбното колело на делкото на AAD и си го монтирваш на новото - вакуумното.Това с избиването на чопа на зъбното колело е доста трудно и се прави с професионален инструмент ,ако не си го правил или нямаш инструмент не се захващай - иди при майстор. Баси романа дет написах дано съм бил полезен. Редактирано 12 Април 2015 от caro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 12 Април 2015 Доклад Share Публикувано 12 Април 2015 Вакума на делкото е да мести предварението, от него не се "взима" вакум за втората клапа. Поразгледайте как работят нещата преди да продължавате с тези си занимания. Кое ви мести предварението в момента или карате на статично, ако е така не се чудете защо не върви колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Април 2015 Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 Ако не да изскубали ЕКУ-то заради монтирания карбуратор би трябвало то да продължава да мести предварението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 17 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2015 трябва да погледна какво е останало мисля че си там еку то а как най- безболезнено да стане с тая 2 ра клапа да я направиме да работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 17 Април 2015 Доклад Share Публикувано 17 Април 2015 Не знам какъв карбуратор сте сложили, но обикновено втората клапа си е вързана към вакуума към първата, така че при слагането на карбуратора , там изобщо не трябва да се пипа... Вече ако не сте пипали вакуумите на карбуратора , може да проверите за скъсани маркучи и мембрани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване