SvenXB Публикувано 19 Април 2015 Доклад Share Публикувано 19 Април 2015 Здравейте! Както споменах в заглавието става въпрос за А4 Б5 1.8 ADR 96г. Проблема е следния - имам колата от година и откакто я взех не палеше от раз. Смених акумулатора с нов и се оправи за около 1-2 седмици, след което пак палеше от 2-3 път независимо от това дали е -10 или +20 градуса, но запалеше ли нямаше проблеми нито на газ, нито на бензин. От 1 седмица обаче се появиха и разни други екстри като например, че след като успея да запаля и подам газ, за да потегля оборотите падат на 200-300 и гасне. След като успея да запаля втори път и потегля отново няма проблем, докато не достигна към 2000 оборота и забива между 2000-3000 оборота без да иска да дига повече оборотите, независимо на коя скорост. Като прехвърля на газ(което е доста трудно, защото газовата е с ключ и прехвърля на газ след като дигне повече от 2000 оборота) колата се оправя, набира нормално и просто няма никакви проблеми - нито играене на обороти, нито забиване, нито нищо.В колата винаги имам по 25л. бензин и като излизам на магистрала(всеки месец) я карам по 50-60 км. на бензин и винаги си вървеше супер. Сега се опитах по околовръстното да видя дали няма да се отпуши, но просто не иска да върви на бензин изобщо.Ориентираха ме към смяна температурния датчик, почистване на дросел и дебитомер. Според вас има ли нещо общо с изброените неща(и какъв темп.датчик ще ми препоръчате тези, които са сменяли) или да търся проблема в горивната система?Извинявам се за дългото описание, но исках да е максимално подробно.Благодаря предварително на отзовалите се ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vr6powered Публикувано 19 Април 2015 Доклад Share Публикувано 19 Април 2015 диагностика на първо време колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 20 Април 2015 Доклад Share Публикувано 20 Април 2015 Виж какви грешки показва, но виж и налягането на бензина до инжекторите и най-вече дали го държи след като изгасиш колата. При мен там беше заровено кучето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 21 Април 2015 Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 (Редактирано) аз също съм на мнение че може да е бензиновата помпа проблема. има сервизи които имат машина която мери дали помпата прави налягане. на предишниоя ми автомобил имах тези симптоми. трудно палеше , нямаше много мощност , а и понякога придърпваше когато карам на бензин. когато карах на газ никакви проблеми. оказа се че на бензиновата помпа има пробив и не прави налягане , накрая съвсем се е разширила дупката и не хранеше инжекцията с бензин. накрая съвсем умря и я карах само на газ докато намеря друга бензинова помпа. на сегашното ми ауди бенизновата помпа издава виещ звук , вероятно е задръстена с боклуци. ще я отварям тия дни да я чистя. Редактирано 21 Април 2015 от thekiller Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berkant Публикувано 21 Април 2015 Доклад Share Публикувано 21 Април 2015 Колега виж си съобщенията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SvenXB Публикувано 19 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 Колеги малко със закъснение, но чак сега намерих време да се занимавам с колата. Карах си я така откакто имам проблема и имах ядове само при сутрешно палене (въртя по 10 пъти докато запали...) след като запаля веднага минавам на газ, защото на бензин не може да се кара. Взех си днес един кабел за диагностика, защото ми омръзна да давам по 20лв. всеки път, когато имам проблем и ми се показаха следните грешки:Address 01: Engine Labels: 058-907-557-ADR.LBL Controller: 8D0 907 557 C Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D08 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 VCID: 301393C3E33B2 Faults Found:16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low P0131 - 35-00 - -17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - -Readiness: N/A Address 08: Auto HVAC Labels: Redir Fail! Controller: 8D0 820 043 H Component: A4-KLIMAVOLLAUTOMAT_D65 Coding: 00040 Shop #: WSC 06335 VCID: 253D7297ACF91 Fault Found:01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent Address 25: Immobilizer Labels: 4A0-953-234.LBL Controller: 4A0 953 234 v Component: IMMO AUZ9Z09S4455:7 D20 Coding: 00000 Shop #: WSC 65467 VCID: 55DD0257BC195 Faults Found:01176 - Key 07-00 - Signal too Low00750 - Warning Lamp 28-10 - Short to Plus - Intermittent00750 - Warning Lamp 31-00 - Open or Short to Ground01177 - Engine Control Unit 65-10 - Unauthorized - Intermittent65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - - След като ги изчистих, запалих колата, поработи 2-3 мин и пак сложих да видя какви грешки ще излязат. Address 25: Immobilizer Labels: 4A0-953-234.LBL Controller: 4A0 953 234 v Component: IMMO AUZ9Z09S4455:7 D20 Coding: 00000 Shop #: WSC 65467 VCID: 55DD0257BC194 Faults Found:01176 - Key 07-00 - Signal too Low00750 - Warning Lamp 31-00 - Open or Short to Ground01177 - Engine Control Unit 65-10 - Unauthorized - Intermittent65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - - Излязоха само тези, но 00750 не иска да се изчисти. От това, което виждам разбирам, че Имобилайзера дава някакви грешки и се сещам, че преди около половин година ми светеше постоянно лампичката на таблото(жълтата с ключа) и я закарах да видят какво се случва. Казаха ми, че са махнали имобилайзера, но може да са махнали само диодчето от таблото, за да не свети... Имаше и грешка за ламбда сонда, че сигнала е много слаб, но после не се появи. Възможно ли е от имобилайзера да ги прави тези номера или да търся другаде проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SvenXB Публикувано 26 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2015 Колеги пак проблеми с тази моята кола... Смених бензиновата помпа и регулатора, че си бяха отишли. Почистих дросела и свещите смених. Колата тръгна- пали от раз и вървеше на бензин и на газ без забележка. Обаче точно след 20км паркирам пред нас и колата изгасна сама, веднага пробвам да запаля и не иска - върти на стартер и не иска да захапе. Помислих, че бензина е свършил (въпреки, че стрелката беше малко над 1/2) и сипах 10л. Пак не искаше да запали. Помпата се чува как върти бензина, като махна маркуча на регулатора в сух, пробвах кабелите и бобината - и те наред, хвърлят искри. Чудя се дали вече имобилайзера не си е отишъл, защото пак я пуснах на диагностика и само на него имам 4 грешки от миналия пост, които след чистене се появяват отново. Пробвах да го адаптирам по примера на колега от друга тема, но промяна никаква. Адаптирах и дросела, но пак нямаше отношение по проблема. Някой с идеи какво може да се е случило пък сега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 26 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2015 Като дадеш на контакт гасне ли ти жълтата лампичка с ключ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SvenXB Публикувано 26 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2015 Тя изобщо не свети... По-нагоре споменах, че я карах да ми го оправят имобилайзера, защото мигаше непрекъснато и пак палеше трудно. След това изобщо спря да свети, но палешр нормално около 1-2 месеца и пак се почна с дългото въртене. Разликата е, че преди въртеше и се опитваше да запали, оборотите мърдаха, а сега изобщо няма признак, че ще запали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 26 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2015 Плоблемът вероятно не е в имобилайзера. И на мен ми прави мизерии, но когато завъртя ключа пали и след секунда гасне. Може да е от датчика на коляновия вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SvenXB Публикувано 26 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2015 Мерси колега, ще го имам предвид. Нали е възможно, ако в него е проблема да не открива грешка диагностиката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vr6powered Публикувано 26 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2015 ако може да ползвам темата на колегата,и аз имам проблем...сутрин първо палене пали без проблеми обаче трудно се форсира глъхне....трябва да я угася и пак да я запаля и тогава вече няма ядове а и също така като и подам по-рязко газ да тръгне се замисля за 1 2 секунди и чак тогава тръгва и играят оборотите,смених днес дебитомер и въздушен филтър и малко се пооправи ама ако може да кажете за сутрешното палене..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NE DIAL KU Публикувано 26 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2015 Моята забиваше при рязко подаване на газ и играеха мин. обороти. Като поразрових се оказа,че маркуча за вентилация на картера е пробит. Смених го,почистих дросела и сега е пушка ,а и гори по-малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vr6powered Публикувано 27 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2015 моя маркуч е отрязан за картерната вентилация,как се сваля dросела ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SvenXB Публикувано 29 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Малко ъпдейт. Смених бензиновата помпа отново, защото новата изгоря бързо, бързо. Колата започна да пали от раз, но на бензин отново не върви както преди- до 4хил. Оборота и повече не иска. Като прехвърля на газ проблемите изчезват и набира чувствително по-добре отколкото на бензин. Сипах една добавка за отпушване на дюзи и започнах да я мъча на бензин и имам чувството, че тръгна по-добре, но пак не е това което се очаква да бъде. Иначе я гледахме на ВАГ-КОМ и се оказва, че след като прехвърля на газ излиза грешка на ламбда сонда и 29 бушон спира да работи(за дебитомер и ламбда сонда). След това трябва чистене на грешката, но ако прейвърля на газ пак я изкарва... Бензин си идва до рейката, ламбдата работи, дебитомер също. Вакууми, маркучи всичко огледах- наред са. Какво остава, дали дюзите не са запекли, но не съм наясно, ако са те защо на газ върви... Дано да има някой с моя проблем да ме насочи нанякъде, че вече идеи нямам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SvenXB Публикувано 4 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 След толкова време мъки, проблемът засега е напълно решен. Смених и дюзите с втора употреба дюзи и започна да пали и върви като по учебник. Надявам се да съм полезен на някой със същите проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toho Публикувано 17 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2015 Здравейте! Както споменах в заглавието става въпрос за А4 Б5 1.8 ADR 96г. Проблема е следния - имам колата от година и откакто я взех не палеше от раз. Смених акумулатора с нов и се оправи за около 1-2 седмици, след което пак палеше от 2-3 път независимо от това дали е -10 или +20 градуса, но запалеше ли нямаше проблеми нито на газ, нито на бензин. От 1 седмица обаче се появиха и разни други екстри като например, че след като успея да запаля и подам газ, за да потегля оборотите падат на 200-300 и гасне. След като успея да запаля втори път и потегля отново няма проблем, докато не достигна към 2000 оборота и забива между 2000-3000 оборота без да иска да дига повече оборотите, независимо на коя скорост. Като прехвърля на газ(което е доста трудно, защото газовата е с ключ и прехвърля на газ след като дигне повече от 2000 оборота) колата се оправя, набира нормално и просто няма никакви проблеми - нито играене на обороти, нито забиване, нито нищо.В колата винаги имам по 25л. бензин и като излизам на магистрала(всеки месец) я карам по 50-60 км. на бензин и винаги си вървеше супер. Сега се опитах по околовръстното да видя дали няма да се отпуши, но просто не иска да върви на бензин изобщо.Ориентираха ме към смяна температурния датчик, почистване на дросел и дебитомер. Според вас има ли нещо общо с изброените неща(и какъв темп.датчик ще ми препоръчате тези, които са сменяли) или да търся проблема в горивната система?Извинявам се за дългото описание, но исках да е максимално подробно.Благодаря предварително на отзовалите се !И моят проблем е същия , смених помпа дюзите са изчистени , дебитомер и ламбда сонда работят нормално , вече пали нормално- а не от 15 -ти път. Но като дам газ на бензин забива и след това тръгва . А на газ върви като нормална кола. Незнам вече какво да правя? ( колата е правена в сервиз ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване