Jump to content

А4 Б5 ADR не върви на бензин


SvenXB

Recommended Posts

Здравейте! Както споменах в заглавието става въпрос за А4 Б5 1.8 ADR 96г. Проблема е следния - имам колата от година и откакто я взех не палеше от раз. Смених акумулатора с нов и се оправи за около 1-2 седмици, след което пак палеше от 2-3 път независимо от това дали е -10 или +20 градуса, но запалеше ли нямаше проблеми нито на газ, нито на бензин. От 1 седмица обаче се появиха и разни други екстри като например, че след като успея да запаля и подам газ, за да потегля оборотите падат на 200-300 и гасне. След като успея да запаля втори път и потегля отново няма проблем, докато не достигна към 2000 оборота и забива между 2000-3000 оборота без да иска да дига повече оборотите, независимо на коя скорост. Като прехвърля на газ(което е доста трудно, защото газовата е с ключ и прехвърля на газ след като дигне повече от 2000 оборота) колата се оправя, набира нормално и просто няма никакви проблеми - нито играене на обороти, нито забиване, нито нищо.

В колата винаги имам по 25л. бензин и като излизам на магистрала(всеки месец) я карам по 50-60 км. на бензин и винаги си вървеше супер. Сега се опитах по околовръстното да видя дали няма да се отпуши, но просто не иска да върви на бензин изобщо.

Ориентираха ме към смяна температурния датчик, почистване на дросел и дебитомер. Според вас има ли нещо общо с изброените неща(и какъв темп.датчик ще ми препоръчате тези, които са сменяли) или да търся проблема в горивната система?

Извинявам се за дългото описание, но исках да е максимално подробно.

Благодаря предварително на отзовалите се !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж какви грешки показва, но виж и налягането на бензина до инжекторите и най-вече дали го държи след като изгасиш колата. При мен там беше заровено кучето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз също съм на мнение че може да е бензиновата помпа проблема. има сервизи които имат машина която мери дали помпата прави налягане.

 

на предишниоя ми автомобил имах тези симптоми. 

 

трудно палеше , нямаше много мощност , а и понякога придърпваше когато карам на бензин. когато карах на газ никакви проблеми.

 

оказа се че на бензиновата помпа има пробив и не прави налягане , накрая съвсем се е разширила дупката и не хранеше инжекцията с бензин. накрая съвсем умря и я карах само на газ докато намеря друга бензинова помпа. 

 

на сегашното ми ауди бенизновата помпа издава виещ звук , вероятно е задръстена с боклуци. ще я отварям тия дни да я чистя.

Редактирано от thekiller
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колеги малко със закъснение, но чак сега намерих време да се занимавам с колата. Карах си я така откакто имам проблема и имах ядове само при сутрешно палене (въртя по 10 пъти докато запали...) след като запаля веднага минавам на газ, защото на бензин не може да се кара. Взех си днес един кабел за диагностика, защото ми омръзна да давам по 20лв. всеки път, когато имам проблем и ми се показаха следните грешки:

Address 01: Engine       Labels: 058-907-557-ADR.LBL

   Controller: 8D0 907 557 C

   Component: 1,8L R4/5V  MOTR HS D08

   Coding: 04001

   Shop #: WSC 00000

   VCID: 301393C3E33B

2 Faults Found:

16515 -  Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low

            P0131 - 35-00 -   -

17978 -  Engine Start Blocked by Immobilizer

            P1570 - 35-00 -   -

Readiness: N/A

 

Address 08: Auto HVAC       Labels: Redir Fail!

   Controller: 8D0 820 043 H

   Component: A4-KLIMAVOLLAUTOMAT_D65

   Coding: 00040

   Shop #: WSC 06335

   VCID: 253D7297ACF9

1 Fault Found:

01274 -  Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

            41-10 -  Blocked or No Voltage - Intermittent

 

Address 25: Immobilizer       Labels: 4A0-953-234.LBL

   Controller: 4A0 953 234 v

   Component: IMMO AUZ9Z09S4455:7 D20

   Coding: 00000

   Shop #: WSC 65467

   VCID: 55DD0257BC19

5 Faults Found:

01176 -  Key

            07-00 -  Signal too Low

00750 -  Warning Lamp

            28-10 -  Short to Plus - Intermittent

00750 -  Warning Lamp

            31-00 -  Open or Short to Ground

01177 -  Engine Control Unit

            65-10 -  Unauthorized - Intermittent

65535 -  Internal Control Module Memory Error

            00-00 -   -

 

 

След като ги изчистих, запалих колата, поработи 2-3 мин и пак сложих да видя какви грешки ще излязат.

 

Address 25: Immobilizer       Labels: 4A0-953-234.LBL

   Controller: 4A0 953 234 v

   Component: IMMO AUZ9Z09S4455:7 D20

   Coding: 00000

   Shop #: WSC 65467

   VCID: 55DD0257BC19

4 Faults Found:

01176 -  Key

            07-00 -  Signal too Low

00750 -  Warning Lamp

            31-00 -  Open or Short to Ground

01177 -  Engine Control Unit

            65-10 -  Unauthorized - Intermittent

65535 -  Internal Control Module Memory Error

            00-00 -   -

 

Излязоха само тези, но 00750 не иска да се изчисти.

 

От това, което виждам разбирам, че Имобилайзера дава някакви грешки и се сещам, че преди около половин година ми светеше постоянно лампичката на таблото(жълтата с ключа) и я закарах да видят какво се случва. Казаха ми, че са махнали имобилайзера, но може да са махнали само диодчето от таблото, за да не свети... Имаше и грешка за ламбда сонда, че сигнала е много слаб, но после не се появи. Възможно ли е от имобилайзера да ги прави тези номера или да търся другаде проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги пак проблеми с тази моята кола... Смених бензиновата помпа и регулатора, че си бяха отишли. Почистих дросела и свещите смених. Колата тръгна- пали от раз и вървеше на бензин и на газ без забележка. Обаче точно след 20км паркирам пред нас и колата изгасна сама, веднага пробвам да запаля и не иска - върти на стартер и не иска да захапе. Помислих, че бензина е свършил (въпреки, че стрелката беше малко над 1/2) и сипах 10л. Пак не искаше да запали. Помпата се чува как върти бензина, като махна маркуча на регулатора в сух, пробвах кабелите и бобината - и те наред, хвърлят искри. Чудя се дали вече имобилайзера не си е отишъл, защото пак я пуснах на диагностика и само на него имам 4 грешки от миналия пост, които след чистене се появяват отново. Пробвах да го адаптирам по примера на колега от друга тема, но промяна никаква. Адаптирах и дросела, но пак нямаше отношение по проблема. Някой с идеи какво може да се е случило пък сега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя изобщо не свети... По-нагоре споменах, че я карах да ми го оправят имобилайзера, защото мигаше непрекъснато и пак палеше трудно. След това изобщо спря да свети, но палешр нормално около 1-2 месеца и пак се почна с дългото въртене. Разликата е, че преди въртеше и се опитваше да запали, оборотите мърдаха, а сега изобщо няма признак, че ще запали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плоблемът вероятно не е в имобилайзера. И на мен ми прави мизерии, но когато завъртя ключа пали и след секунда гасне. Може да е от датчика на коляновия вал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако може да ползвам темата на колегата,и аз имам проблем...сутрин първо палене пали без проблеми обаче трудно се форсира глъхне....трябва да я угася и пак да я запаля и тогава вече няма ядове а и също така като и подам по-рязко газ да тръгне се замисля за 1 2 секунди и чак тогава тръгва и играят оборотите,смених днес дебитомер и въздушен филтър и малко се пооправи ама ако може да кажете за сутрешното палене.....

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята забиваше при рязко подаване на газ  и играеха мин. обороти. Като поразрових се оказа,че маркуча за вентилация на картера е пробит. Смених го,почистих дросела и сега е пушка ,а и гори по-малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Малко ъпдейт. Смених бензиновата помпа отново, защото новата изгоря бързо, бързо. Колата започна да пали от раз, но на бензин отново не върви както преди- до 4хил. Оборота и повече не иска. Като прехвърля на газ проблемите изчезват и набира чувствително по-добре отколкото на бензин. Сипах една добавка за отпушване на дюзи и започнах да я мъча на бензин и имам чувството, че тръгна по-добре, но пак не е това което се очаква да бъде. Иначе я гледахме на ВАГ-КОМ и се оказва, че след като прехвърля на газ излиза грешка на ламбда сонда и 29 бушон спира да работи(за дебитомер и ламбда сонда). След това трябва чистене на грешката, но ако прейвърля на газ пак я изкарва... Бензин си идва до рейката, ламбдата работи, дебитомер също. Вакууми, маркучи всичко огледах- наред са. Какво остава, дали дюзите не са запекли, но не съм наясно, ако са те защо на газ върви... Дано да има някой с моя проблем да ме насочи нанякъде, че вече идеи нямам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След толкова време мъки, проблемът засега е напълно решен. Смених и дюзите с втора употреба дюзи и започна да пали и върви като по учебник. Надявам се да съм полезен на някой със същите проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте! Както споменах в заглавието става въпрос за А4 Б5 1.8 ADR 96г. Проблема е следния - имам колата от година и откакто я взех не палеше от раз. Смених акумулатора с нов и се оправи за около 1-2 седмици, след което пак палеше от 2-3 път независимо от това дали е -10 или +20 градуса, но запалеше ли нямаше проблеми нито на газ, нито на бензин. От 1 седмица обаче се появиха и разни други екстри като например, че след като успея да запаля и подам газ, за да потегля оборотите падат на 200-300 и гасне. След като успея да запаля втори път и потегля отново няма проблем, докато не достигна към 2000 оборота и забива между 2000-3000 оборота без да иска да дига повече оборотите, независимо на коя скорост. Като прехвърля на газ(което е доста трудно, защото газовата е с ключ и прехвърля на газ след като дигне повече от 2000 оборота) колата се оправя, набира нормално и просто няма никакви проблеми - нито играене на обороти, нито забиване, нито нищо.

В колата винаги имам по 25л. бензин и като излизам на магистрала(всеки месец) я карам по 50-60 км. на бензин и винаги си вървеше супер. Сега се опитах по околовръстното да видя дали няма да се отпуши, но просто не иска да върви на бензин изобщо.

Ориентираха ме към смяна температурния датчик, почистване на дросел и дебитомер. Според вас има ли нещо общо с изброените неща(и какъв темп.датчик ще ми препоръчате тези, които са сменяли) или да търся проблема в горивната система?

Извинявам се за дългото описание, но исках да е максимално подробно.

Благодаря предварително на отзовалите се !

И моят проблем е същия , смених помпа  дюзите са изчистени , дебитомер и ламбда сонда работят нормално , вече пали нормално- а не от 15 -ти път. Но като дам газ на бензин забива и след това тръгва . А на газ върви като нормална кола. Незнам вече какво да правя? ( колата е правена в сервиз )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...