Jump to content

автоматика изключи в движение


primo1

Recommended Posts

от къде може да е проблема в движение спря да работи автомата.след 10 мин тръгна .на следващия ден след 20 метра спря и исписа бреак и проблем с абс .изчистих грешките и откачих  и закачих кабелите на компа на кутията и се оправи.имам усещането че пак ще го прави някой знае ли как да я излекувам колата е 2000куб с газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 75
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако ти изписва BREAK или ((!)) в червено означава че трябва да долееш спирачна течност. За другите грешки я закачи на ВАГ-КОМ и ги напиши тук както излизат.

 

За мултитроника (варияторната кутия) търси Мишо, GSM-a му е навсякъде из форума. Струва много по-скъпо да сложиш ръчни скорости отколкото да оправиш автоматика.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е лесно - чек енджина означава само едно едиствено нещо: закачи на диагностика и виж грешките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разлика от стандартния автоматик, вариаторната кутия е много по-просто нещо. Едва ли поправката ще струва повече от нова ръчна скоростна кутия. Разбира се това не е сигурно твърдение без да се знае точно каква е повредата, но е силно вероятно.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Струва много по-скъпо да сложиш ръчни скорости отколкото да оправиш автоматика.

 

Колко струва ремонт на мултитроник? Слагането на ръчна кутия трябва да е около 1000лв - зависи какъв маховик и съединител се слагат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм го правил това от автоматик към ръчна,но за мен задължително условие е да имаш кола донор от която да си сваляш каквото ти трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко струва ремонт на мултитроник? Слагането на ръчна кутия трябва да е около 1000лв - зависи какъв маховик и съединител се слагат.

 

Ами не може да се отговори на този въпрос без да се знае какъв е проблема. По описанието което е дадено тук („спря да работи автомата“ и "тръгна ама имам чувството че пак ще го направи") даже и не е ясно дали проблема е в мултитроника. Ако не е, тогава поправката на мултитроника би струвала точно 0,00 лв. с ДДС, което е значително по-евтино от слагане на ръчна скоростна кутия! :supercool:

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз общите приказки ги знам. Питах дали има нещо ново при мултитроника, или може да вкараш 5-6 хиляди лева само за да продадеш колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

контактен проблем се оказа .не затворена добре кутия горе в дясно клеясали накрайници ,вече почистени и колата не дава проблем за сега.обаче забелязах че бял пушек излиза от аспуха от какво може да е мотора е маслояд ама много ми се струва.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти изписва BREAK или ((!)) в червено означава че трябва да долееш спирачна течност. За другите грешки я закачи на ВАГ-КОМ и ги напиши тук както излизат.

 

За мултитроника (варияторната кутия) търси Мишо, GSM-a му е навсякъде из форума. Струва много по-скъпо да сложиш ръчни скорости отколкото да оправиш автоматика.

Точно обратното ми каза Мишо и ме посъветва да мина рано или късно на ръчни скорости,защото мултитроника е скапана кутия,ненужно скъп ремонт и прави често проблеми,както и подръжката от рода на масла и филтри също не са евтини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Англичанина който купи скоростите от мен беше плащал 1450 лири за рмонт на скоростния лост но се оказало че не било от него а от самата кутия .. аз му я продадох за 400 лири а труда му е струвал още 800 :) колата е S4 2004-та :D  :hilezh:  :wall:  ама каза че си я обича (55 годишен и е плащал от нова )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно обратното ми каза Мишо и ме посъветва да мина рано или късно на ръчни скорости,защото мултитроника е скапана кутия,ненужно скъп ремонт и прави често проблеми,както и подръжката от рода на масла и филтри също не са евтини.

 

В случая на този колега смяна на Мултитроника с ръчни би била абсолютна глупост, тъй като се оказа че е здрав. Ако ми казваш че е по-евтино да смениш здрав Мултитроник с ръчни скорости, аз те съветвам да си намериш по-приятен начин да си харчиш парите.

 

Аз също съм с Мултитроник и това е според мен най-хубавата скоростна кутия която съществува. Колата ми е на 125,000 км, карам я от нова и никога не съм имал проблеми. Единствената поддръжка на кутията която ми предстои е да сменя маслото и. Това изобщо не е скъпо. Главната причина да избера точно този модел на Ауди беше вариаторната кутия. Особен кеф ми прави когато колата набира а мотора си стои точно на 2000 оборота!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,не ми се спори с теб за неща за които нито ти,нито аз сме особено компетентни,И на мен ми харесва мултитроника,но след като съм изчел мнения на изстрадали хора и след като и Мишо,който е бог на тия кутии казва същото позволи ми да вярвам повече на него отколкото на теб.Добре,щом за тебе не е скъпо масло което струва около 40 лв литъра и кутията събира 6 л ,тогава няма да е проблем и смяната на вътрешния филтър на кутията,който е около 1000 лв.Че то аз само от тия пари ще си намеря перфектна 6 степенна ръчна кутия и съединител и завинаги забравям за бъдещи проблеми.Защото не ми се мисли какви цифри са вътре карантиите- верига,лагери и т.н.Колкото до кефа че набира плавно и готино,да така е,но този кеф бързо минава и остават разходите като постоянен кеф.Няма да се съгласиш сигурно с мен,и аз бях като теб,но нека времето да покаже че съм пра,защото аз имам моята кола вероятно от повече време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,не ми се спори с теб за неща за които нито ти,нито аз сме особено компетентни,И на мен ми харесва мултитроника,но след като съм изчел мнения на изстрадали хора и след като и Мишо,който е бог на тия кутии казва същото позволи ми да вярвам повече на него отколкото на теб.Добре,щом за тебе не е скъпо масло което струва около 40 лв литъра и кутията събира 6 л ,тогава няма да е проблем и смяната на вътрешния филтър на кутията,който е около 1000 лв.Че то аз само от тия пари ще си намеря перфектна 6 степенна ръчна кутия и съединител и завинаги забравям за бъдещи проблеми.Защото не ми се мисли какви цифри са вътре карантиите- верига,лагери и т.н.Колкото до кефа че набира плавно и готино,да така е,но този кеф бързо минава и остават разходите като постоянен кеф.Няма да се съгласиш сигурно с мен,и аз бях като теб,но нека времето да покаже че съм пра,защото аз имам моята кола вероятно от повече време.

 

Колега,

 

Ти си си изградил мнение за мултитроника, което аз уважавам и не смятам че мога да променя. Но някои от нещата които казваш просто не са така.

 

Прав си например че маслото е скъпо (около 240 лв. за 6-те литра), но то се сменя само веднъж на 100 000 км. Освен това не се сменя никакъв филтър. Процедурата не е сложна, даже е малко по-проста от сменянето на маслото на двигателя.

 

Съгласен съм също че Мишо е може би най-големия експерт по мултитроници в България. Но не мисля че той човека от които трябва да вадим статистическа информация за надеждността на този вид скоростна кутия. Причината е проста – той вижда главно проблемите. Хората които ходят при него са със проблемни мултитроници. С форумите е същото – хората пишат когато изгорят. Няма да намериш теми озаглавени „Ох, моя мултитроник много добре върви“.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За смяната на маслото аз знам че е на 60 000 км най- много,а не на 100 000.За вътрешния филтър спора е голям и съм чел специални форуми свързани с това,нещо като вечния въпрос кое се е появило първо - яйцето или кокошката.Така,че незнам кое е правилно- да се сменя или не.Много ми се иска и на мен тези кутии да са вечни,но едва ли.Знам само че в момента в който се счупи нещо вътре аз лично няма да се занимавам с ремонт.Мишо ми е обяснявал надълго и нашироко за тези кутии от което аз не запомних много неща,но предполагам че ще се съгласиш с мен,че той като човек който ремонтира тези кутии вижда много добре и техните несъвършенства и слаби места.Именно тях ми каза като конструктивен проблем.Сещам се за едно специално зъбно колело което дефектира с годините и не може да се смени само то,а трябва да се подмени заедно с още куп неща понеже е хванато неподвижно.Както и тази верига съставена от милион елементи,които с времето се разхлабват,разтеглят и започва да не може да зацепват скоростите.И т.н.Интересувал ли си се просто от любопитство колко струва такава верига?Както и да е.Успех от мен,приятен ден и безаварийно шофиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що смених маслото на Мултитроника - излезе 120 лв. за маслото + 40 лв. за труда. Старото беше на 90 000 км. Наистина трябва да се сменя на 60 000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да съм черноглед пак,но подозрително евтино ми се вижда това масло...какво е,откъде го намери?Може и аз да взема...примерно :-). Маслото за мултитроник трябва да е задължително такова: G052180A2

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаааа евтино е , аз за моето платих 124-5 евро за 6 литра с най голямата отстъпка, която успях да си изпрося от шефа на резервните части.

Става въпрос за официален сервиз в Германия. Маслото е някакъв АTF специално и само за мултитроШляк.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да съм черноглед пак,но подозрително евтино ми се вижда това масло...какво е,откъде го намери?Може и аз да взема...примерно :-). Маслото за мултитроник трябва да е задължително такова: G052180A2

Цитиране на предходно мнение!

 

Немско масло за тази кутия се намира за 22-23лв литъра....

Редактирано от nikif1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...