Jump to content

автоматика изключи в движение


primo1

Recommended Posts

Айде сега на новите коли, седнахте и нови кутий от Порше да монтирате  :steinigung: Досега съм продал 7-8 комплекта на по 1200 и хората си карат колите без проблеми и драми .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 75
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

При тези цени е нормално да няма търсене на нови ръчни кутии....или пък просто не се чупят:).

Не знам как може да се чупи или износи ръчна кутия на кола с предно предаване. Дори да има такъв вариант (примерно теглена каравана и/или е превъртян веднъж километража) изборът е огромен от коли с доказуеми километри и състояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

samsung, на 08 May 2015 - 07:08, написа:

    А новия мултитроник колко е [:)]

 

Доста повече – но спора не беше за това. Спора беше дали е винаги по-евтино да се смени Мултитроник с ръчни отколкото да се поправи. Аз продължим да твърдя че в много случаи е по-евтино да се поправи, а без да се знае точно повредата не може да се определи.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По скоро е еднакво ако мултитроника има нещо леко за правене,като му сметнеш след ремонта масло 8 литра по 62 лева и 450 филтър се получават едни 800 и отгоре.Айде сега добави и толко за ремонт по твойте представи и се получава една хубава сума

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами толкова струва новото масло и толкова струва новата кутия - цените не ги определям аз! :supercool:

Нова кутия мултитроник е около 5000 лв оригинална с отстъпка от човек от който поръчвам части за моята кола,питал съм го.Предполагам ми прави отстъпка,не отричам....но 8 бона не е със сигурност.

По скоро е еднакво ако мултитроника има нещо леко за правене,като му сметнеш след ремонта масло 8 литра по 62 лева и 450 филтър се получават едни 800 и отгоре.Айде сега добави и толко за ремонт по твойте представи и се получава една хубава сума

Първо кутията не събира 8 литра а 6 и второ цената на маслото не е 62 лв а около 35-40 лв.Почнахме като в оня хубав виц от миналото.че сме изнесли за Япония 1000 компютри и се оказало,че не било компютри а компоти и не сме ги изнесли а са ни ги върнали :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грубата сметка (ама наистина груба) около 1000-1200лв за ръчна кутия. Няма ремонт на автоматик, който да е по-евтин.

Респект към твоя избор, но много хора си купуват коли на незнайни километри и без сервизна история....Други държат да "чипнат" и да изкарат целия потенциал на мотора.....

 

Ти кога прави ремонт на мулти че да знаеш че няма.....има ремонт и за 700-800лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да има смисъл да се заменя мултитроник с ръчна кутия, трябва ремонта на мултито да е поне 5 пъти по-скъп от цената на ръчката!

Sent from my iPad using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

пак се получи същия проблем .не знам дали има значение но газта беше на червено ,предния път също дали няма да има нещо общо при пълна бутилка не правеше никакви проблеми сега мина на бензин и тръгана ама ме е страх да не спре пак някаде .някой да ли може да даде съвет че на доктор мога чак четвъртък да я закарам.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

 

По описанието което си дал не е ясно какви са симптомите. Казваш „автомата изключи“ – какво означава това? Даваш газ и все едно че си на свободна, така ли? Работи ли на задна? Какво става както включиш на S или на 1?

 

Ако искаш някой да може да ти помогне трябва да предоставиш по-конкретна информация за симптомите. Също когато ти светне Чек-енджин не изтривай грешките а ги напиши тук – те са за това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че проблема не е в Мултитроника. Най-вероятно е заминал скоростен датчик, който се използва от ABSa и от компютъра на Мултитроника. Без да знае каква е скоростта на колелата компютъра на Мутитроника не може да реши на каква предавка да работи и дали да задейства съединител.

 

Същото ли е на задна и на първа?

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да .интересно е обаче и първия път и сега свърши газта и като тръгвах първо на задна и после напред.иначе 180кл без проблем и сега пак не знам дали има връзка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

в ауди ми казаха ама се обадих на мишо и той ми каза друго ,в понеделник или вторник ще кажа какво става ако е прав да го избираме за президент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че той Мишо си е отдавна президент за мултитроника :-) Ще видим какво ще се окаже,но щом ти свети червен символ Break,все си мисля,че не е свързано със скоростната кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

пет различни майстора.30 дена по сервизи.и накрая смяна на предпазител на спирачна помпа за 1.20.прехвалени майстори олигофрен до олигофрен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега.добре е че си се отървал с такъв дребен проблем.Иначе си прав за майсторите,но такава ни е цялата държава- всеки работи това което не разбира...за съжаление всички си патим от това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...