gogotzanovsf Публикувано 7 Май 2015 Доклад Share Публикувано 7 Май 2015 Айде сега на новите коли, седнахте и нови кутий от Порше да монтирате Досега съм продал 7-8 комплекта на по 1200 и хората си карат колите без проблеми и драми . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 7 Май 2015 Доклад Share Публикувано 7 Май 2015 Маслото за 20лв литъра има няма, ама кутийте нови от Порше за по 8 бона. Аман от излишни локуми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 7 Май 2015 Доклад Share Публикувано 7 Май 2015 Ами толкова струва новото масло и толкова струва новата кутия - цените не ги определям аз! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 8 Май 2015 Доклад Share Публикувано 8 Май 2015 А новия мултитроник колко е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Май 2015 Доклад Share Публикувано 8 Май 2015 При тези цени е нормално да няма търсене на нови ръчни кутии....или пък просто не се чупят.Не знам как може да се чупи или износи ръчна кутия на кола с предно предаване. Дори да има такъв вариант (примерно теглена каравана и/или е превъртян веднъж километража) изборът е огромен от коли с доказуеми километри и състояние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Май 2015 Доклад Share Публикувано 8 Май 2015 (Редактирано) samsung, на 08 May 2015 - 07:08, написа: А новия мултитроник колко е [] Доста повече – но спора не беше за това. Спора беше дали е винаги по-евтино да се смени Мултитроник с ръчни отколкото да се поправи. Аз продължим да твърдя че в много случаи е по-евтино да се поправи, а без да се знае точно повредата не може да се определи. Редактирано 8 Май 2015 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 8 Май 2015 Доклад Share Публикувано 8 Май 2015 По скоро е еднакво ако мултитроника има нещо леко за правене,като му сметнеш след ремонта масло 8 литра по 62 лева и 450 филтър се получават едни 800 и отгоре.Айде сега добави и толко за ремонт по твойте представи и се получава една хубава сума Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tony7466 Публикувано 8 Май 2015 Доклад Share Публикувано 8 Май 2015 Пичове. Карате ли ги тези коли, или само ги правите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 8 Май 2015 Доклад Share Публикувано 8 Май 2015 Ами толкова струва новото масло и толкова струва новата кутия - цените не ги определям аз! Нова кутия мултитроник е около 5000 лв оригинална с отстъпка от човек от който поръчвам части за моята кола,питал съм го.Предполагам ми прави отстъпка,не отричам....но 8 бона не е със сигурност.По скоро е еднакво ако мултитроника има нещо леко за правене,като му сметнеш след ремонта масло 8 литра по 62 лева и 450 филтър се получават едни 800 и отгоре.Айде сега добави и толко за ремонт по твойте представи и се получава една хубава сумаПърво кутията не събира 8 литра а 6 и второ цената на маслото не е 62 лв а около 35-40 лв.Почнахме като в оня хубав виц от миналото.че сме изнесли за Япония 1000 компютри и се оказало,че не било компютри а компоти и не сме ги изнесли а са ни ги върнали :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 8 Май 2015 Доклад Share Публикувано 8 Май 2015 Грубата сметка (ама наистина груба) около 1000-1200лв за ръчна кутия. Няма ремонт на автоматик, който да е по-евтин.Респект към твоя избор, но много хора си купуват коли на незнайни километри и без сервизна история....Други държат да "чипнат" и да изкарат целия потенциал на мотора..... Ти кога прави ремонт на мулти че да знаеш че няма.....има ремонт и за 700-800лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eracer Публикувано 8 Май 2015 Доклад Share Публикувано 8 Май 2015 За да има смисъл да се заменя мултитроник с ръчна кутия, трябва ремонта на мултито да е поне 5 пъти по-скъп от цената на ръчката!Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
primo1 Публикувано 16 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Май 2015 (Редактирано) пак се получи същия проблем .не знам дали има значение но газта беше на червено ,предния път също дали няма да има нещо общо при пълна бутилка не правеше никакви проблеми сега мина на бензин и тръгана ама ме е страх да не спре пак някаде .някой да ли може да даде съвет че на доктор мога чак четвъртък да я закарам. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 16 Май 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 16 Май 2015 Доклад Share Публикувано 16 Май 2015 Е на диагностика какво ти показва??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
primo1 Публикувано 16 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Май 2015 в четвъртък ще ходя .на някой случвало ли се е нещо подобно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 16 Май 2015 Доклад Share Публикувано 16 Май 2015 Колега, По описанието което си дал не е ясно какви са симптомите. Казваш „автомата изключи“ – какво означава това? Даваш газ и все едно че си на свободна, така ли? Работи ли на задна? Какво става както включиш на S или на 1? Ако искаш някой да може да ти помогне трябва да предоставиш по-конкретна информация за симптомите. Също когато ти светне Чек-енджин не изтривай грешките а ги напиши тук – те са за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
primo1 Публикувано 17 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2015 колата работи подавам газ форсира се но не върви все едно съм на свободна и исписва бреак с червена удивителна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Май 2015 Доклад Share Публикувано 17 Май 2015 (Редактирано) Мисля че проблема не е в Мултитроника. Най-вероятно е заминал скоростен датчик, който се използва от ABSa и от компютъра на Мултитроника. Без да знае каква е скоростта на колелата компютъра на Мутитроника не може да реши на каква предавка да работи и дали да задейства съединител. Същото ли е на задна и на първа? Редактирано 17 Май 2015 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
primo1 Публикувано 17 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2015 да .интересно е обаче и първия път и сега свърши газта и като тръгвах първо на задна и после напред.иначе 180кл без проблем и сега пак не знам дали има връзка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
primo1 Публикувано 29 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 в командния блок е проблема .някой ако продава да пише Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Май 2015 Доклад Share Публикувано 30 Май 2015 Така ли? А как разбра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
primo1 Публикувано 30 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2015 в ауди ми казаха ама се обадих на мишо и той ми каза друго ,в понеделник или вторник ще кажа какво става ако е прав да го избираме за президент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 31 Май 2015 Доклад Share Публикувано 31 Май 2015 Че той Мишо си е отдавна президент за мултитроника :-) Ще видим какво ще се окаже,но щом ти свети червен символ Break,все си мисля,че не е свързано със скоростната кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
primo1 Публикувано 31 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2015 грешката която изписва е че няма връзка на мотора с кутията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
primo1 Публикувано 14 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2015 пет различни майстора.30 дена по сервизи.и накрая смяна на предпазител на спирачна помпа за 1.20.прехвалени майстори олигофрен до олигофрен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 14 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2015 Честито колега.добре е че си се отървал с такъв дребен проблем.Иначе си прав за майсторите,но такава ни е цялата държава- всеки работи това което не разбира...за съжаление всички си патим от това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване