AntonP Публикувано 4 Май 2015 Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 Здравейте на всички!Наложи се да купим на жената кола и се спряхме на A3.Пояснявам, че съм компютърджия човек и не разбирам кой знае колко от автомобили.Както и да е колата е 97 г. 90 К.С. и до колкото успях да разбера е с двигател 1Z.Проблема е в това, че автомобила пуши много.Като казвам много, това означава наистина мнооого.Ще го оприлича на старите градски автобуси Освен пушенето ми се струва, че автомобила няма мощност.Аз лично карам фОбия 1.9 SDI и ми се струва, че на моменти дори Фабията върви повече от аудито, което ми се струва ненормално.Та молбата ми е, ако мога да направя сам някои проверки да ме ориентирате.Също така ако някой колега разбира и иска да я погледне (ще си платя разбира се) нека пише, защото знам че тук има доста хора които разбират повече и от майсторите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 4 Май 2015 Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 Хвърлих боб и излезе пробив в турбо пътищата. Чува ли се съскане при надув?Моторите с 90 к.с. в А3 са AGR и ALH. В твоят случай вероятно е първият.Недоумявам как като сте видели, че пуши здраво, сте я купили? А може би не съм разбрал и повредата се е появила в последствие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AntonP Публикувано 4 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 Както казах съм компютърджия и не разбирам кой знае колко.Още от началото си пуши колата.Иначе да съскане се чува,но съскане от самата турбина.И все пак боба дава ли сведения как да разбера къде е пробива?Имам предвид, как изглеждат нормалните турбо пътища и как такива с пробив? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 4 Май 2015 Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 А заминалата турбина, къде я забравяш. Гърмяла ме е турбина едно време, няма такова пушене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AntonP Публикувано 4 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 А заминалата турбина, къде я забравяш. Гърмяла ме е турбина едно време, няма такова пушене.Колега, турбината се чува че работи.Около 1500-1600 оборота започва да се чува.Колага е най-зле откъм мощност когато не е загряла добре.Също така в по-ниските обороти върви чат пат добре. но стигне ли над 2500 и да давам газ и да не давам все тая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 4 Май 2015 Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 Щом си компютърджия по добре не пипай нищо а ходи в някой сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 4 Май 2015 Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 (Редактирано) Това, че турбото работи не значи, че не може да хвърля яко масло в мотора. На мен то ми уби двигателя на един Еспейс, който карах отдавна. На края започна колата яко да пуши и в един прекрасен момент, като вдигна муцуната и си наби цялата газ (сам си вкара оборотите в лютеницата) . Вместо въздух, в мотора яко вкара масло. Угасих го с двата крака на спирачката. Така си и почина. Надин-метал го изнесоха . Спомените на страна. Отиди да те закачат на компютър. 100% ще имаш набити грешки. Нека се види какви са и тогава. Редактирано 4 Май 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andrey_Kotsev Публикувано 4 Май 2015 Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 Бяло-сиво ли пуши или черно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AntonP Публикувано 4 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 Черно, но не мирише на суров дизел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AsK Публикувано 4 Май 2015 Доклад Share Публикувано 4 Май 2015 Според мен са спукани турбо пътища. Но също съветвам да се погледне от разбиращи хора. Има тема с препоръчани сервизи и, ако си в София, както пише на профила ти, то можеш да се ориентираш лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts