zorko93 Публикувано 17 Май 2015 Доклад Share Публикувано 17 Май 2015 Здравейте колеги. Имам запитване значи мотора е 2.6 ауди 100 и като си върви на обороти е тих и се чува едно къткане от време на време в интервал от 3 до 4 секунди сякаш клапан кътка то не е точно чаткане ами кътка ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 17 Май 2015 Доклад Share Публикувано 17 Май 2015 (Редактирано) Придружено ли е с притрисане/приритване на мотора. Прилича ми на проблемен кабел/свещ. Редактирано 17 Май 2015 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Май 2015 Доклад Share Публикувано 18 Май 2015 Да не е клапана за вентилацията на резервоара - сложен е точно до кутията на въздушния филтър и на ниски обороти цъка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorko93 Публикувано 18 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2015 Ще го запиша с телефона и ще го кача Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorko93 Публикувано 18 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2015 ето го и видеото малко неможе да се различи къткането на видеото не се чува иначе сякаш е дизел ама от там се чува цъкането и клапаните се чуват ама това къткане нямам идея ? Работата за притеснение ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 Един мотор тест да се види кой цилиндър е проблемния. Можеш да пробваш да вадиш кабелите на свещите една по една докато работи. Иначе двигателя ти работи ужасно V образен бензинов мотор, не трябва да го чуваш, че работи моя дизелов петак е по-тих.При рязко подаване на гас форсира ли се лесно, някакви претрисания, разклащане на мотора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorko93 Публикувано 19 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 Имам кабели на свещите за смяна тия дни ще ги сменя друго чудно нещо е че преди да загрее като му давам гас да форсирам падат оборотите и след секунда почва да се форсира а като загрее не го прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 (Редактирано) Е та ти с това трябваше да започнеш. Смени си кабелите и свещите и после ще говорим Щом шума е локализиран само в тази глава може на проба грешка да се прехвърлят частите от едната глава на другата и така да се локализира проблема с точност. Редактирано 19 Май 2015 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorko93 Публикувано 19 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 Имам и скъсана шпилка от предната страна долу където съм го заградил с червено на изпускателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 (Редактирано) Със скъсана шпилка след време ще духнеш гарнитурата между колектора и главата и от там ще почне да пляка Ако не духа карай за сега така, че с изваждането на старата може да влезнеш в голям филм. Редактирано 19 Май 2015 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NordFrost Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Според мен една част от шума се дължи на неприятното тропане на вътрешната част на всмукателния колектор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване