Jump to content

A3 8P 2.0 TDI (BKD) - теч на антифриз


koldi

Recommended Posts

 

моля,ако някой е запознат от къде може да капе антифриз  на БКД мотор ауди а3,капе само когато е в по дълъг покой ,когато я запаля и позагрее спира да капе.До,като стигна до канала,вече е загряла и не се вижда теч.Опипах тройника ,но май не е от него..

Другият ми въпрос е свързан с паленето,сутрин при първото палене заработва за секунди,като че ли на 3 цилиндъра..,после пали кибрит,след като загрее на 90гр.пали ,но завърта повече?

качвана е на ваг,няма грешки дюзи всичко е ОК,няма теч на нафта,филтрите са сменени? Предположенията са ми уплътнения на дюзите и болтове?

 
 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да теча е външен и си капе по малко когато е в покой ,иначе не..,може и от тройника да е ,ама там е един таралеж...,ще я закарам да се огледа това,а за паленето някой идеи..Сутрин пали и заработва на 3 цилиндъра за 2 ,3 сек. и се оправя,след това пали от раз без замисляне и когато се позатопли и запаля превъртва малко повечко,а и разход на къси разстояния 8 по борд,без да я мачкам нормално ли е? няма никакви грешки и всичко е в норма?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За лошия старт на 3 цилиндъра, аз го реших с нов акумулатор. 8 по борд на градско си е екстра (поне за София).

От както смених акумулатора, не съм имал misfire. Преди, след мъчене палеше на 3 цилиндъра и след 10-15 секунди изчистваше. След това при закачане с VCDS, винаги имах записан misfire на 3-ти цилиндър. С новия акумулатор и ремонта на стартера (четки и втулки), старта заспа.

Също така си направих дублаж на маси и плюс към алтернатора. В момета тоците по колата са на 6+ и при най-студените зимни дни, палеше от четвърт оборот.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Някой да знае смяна на софта дали,ще помогне и кой може да го направи.сутрин пали.,както писах на 3 цилиндъра за 5 сек,след това пали и работи перфектно до достигане на 90 гр. След това пали трудно и се чув даже и причукване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какъв софтуер според теб би поправил разваленото? Това със сигурност не е софтуерен проблем, че да го лекуваш с друг софтуер...  :birne:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво според теб е счупено,няма грешки,всичко работи,няма загуба на масло антифриз също не губи...,чукането може да Идва от мъченето на мотора да запали,я некой тампон

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съмнявам се. Ако го чуваш от двигателя, не е никак добре. И аз около 3-4 месеца в началото имах яко мъки с паленето, missfire на трети цилиндър, но чукане НЕ. Отиди в читав сервиз да я видят, че изтропа ли мотора, едни 2 бинки ще излетят без да се усетиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При механичен проблем не е задължително да ти дава някаква грешка.Възможно е О-пръстените на дюзите да са за смяна,тези симптоми за съжаление са свързани с много неща.А за теча на антифриз,първо провери тройника на главата,проблемът с него е масов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чети:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=163061

А на кратко:

Задръстена цетка в резервоара

Давещо се ECU на Engine

Издухал акумулатор (въпреки че на стартер държеше по над 15 минути, нямаше силен стартов ток)

Лоши ел. връзки

Пипан софт в ECU-то

+ още дреболии.

Хвърлих страшно много труд, докато заработи както аз искам (и както трябва). Но, усилията определено си струваха.

варианта с ремонтен комплект на дюзи го мисля

На живи данни, какви са ти стойностите?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех,че съм оправил теча на антифриз със стягането на една скоба,но се оказа ,че пак капе..,нервирах се и поразглобих тройника и се видя ,че е наранен о пръстена,утре,ще купя даго сменя .също така и в егр имаше сажди и ще го чистя,обаче на него има една гарнитура на която някой е слагал силикон,продава ли се такава гарнитура със странна форма е ,като о пръстен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, продава се. И при сваляне на EGR-a е хубаво да се смени.

Аз, когато честих EGR-a, бях забравил за нея (да си я купя). И понеже нямаш за кога, си направих гарнитура от клингерит. Направо заспаха нещата. Стана по добре, отколкото с уплътнението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре от Порше.

По-добре освен о-пръстена между EGR-а и колектора си купи и другия о-пръстен, този между EGR-а и дросела. Хубаво е да се сменят и двата при сваляне за чистене:

 

image.png

 

Цена на N 909 273 02 ~ 7.50 лева

Цена на N 909 787 01 ~ 5.70 лева

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...