koldi Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 моля,ако някой е запознат от къде може да капе антифриз на БКД мотор ауди а3,капе само когато е в по дълъг покой ,когато я запаля и позагрее спира да капе.До,като стигна до канала,вече е загряла и не се вижда теч.Опипах тройника ,но май не е от него..Другият ми въпрос е свързан с паленето,сутрин при първото палене заработва за секунди,като че ли на 3 цилиндъра..,после пали кибрит,след като загрее на 90гр.пали ,но завърта повече?качвана е на ваг,няма грешки дюзи всичко е ОК,няма теч на нафта,филтрите са сменени? Предположенията са ми уплътнения на дюзите и болтове? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scream_rs Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 И мойта е така сутрин първо палене нее както триабва после нямя проблеми съмнява ме че отърва нафтата ште пробвам да сложа един клапан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 По подобен начин тече водната помпа. Провери я. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koldi Публикувано 21 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 мерси колега,ще я погледна,но тя е от другата страна ,а там е сухо.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 25 Май 2015 Доклад Share Публикувано 25 Май 2015 Друга причина за загуба на антифриз може да е микропукнатина на главата. Доста известен проблем при бкд моторите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 25 Май 2015 Доклад Share Публикувано 25 Май 2015 Така е, но колегата описва външен теч, няма как да е от главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koldi Публикувано 26 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 да теча е външен и си капе по малко когато е в покой ,иначе не..,може и от тройника да е ,ама там е един таралеж...,ще я закарам да се огледа това,а за паленето някой идеи..Сутрин пали и заработва на 3 цилиндъра за 2 ,3 сек. и се оправя,след това пали от раз без замисляне и когато се позатопли и запаля превъртва малко повечко,а и разход на къси разстояния 8 по борд,без да я мачкам нормално ли е? няма никакви грешки и всичко е в норма? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 За лошия старт на 3 цилиндъра, аз го реших с нов акумулатор. 8 по борд на градско си е екстра (поне за София). От както смених акумулатора, не съм имал misfire. Преди, след мъчене палеше на 3 цилиндъра и след 10-15 секунди изчистваше. След това при закачане с VCDS, винаги имах записан misfire на 3-ти цилиндър. С новия акумулатор и ремонта на стартера (четки и втулки), старта заспа. Също така си направих дублаж на маси и плюс към алтернатора. В момета тоците по колата са на 6+ и при най-студените зимни дни, палеше от четвърт оборот. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koldi Публикувано 11 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 Някой да знае смяна на софта дали,ще помогне и кой може да го направи.сутрин пали.,както писах на 3 цилиндъра за 5 сек,след това пали и работи перфектно до достигане на 90 гр. След това пали трудно и се чув даже и причукване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 11 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 И какъв софтуер според теб би поправил разваленото? Това със сигурност не е софтуерен проблем, че да го лекуваш с друг софтуер... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 11 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 ......................................... и се чув даже и причукванеТова вече звучи доста притеснително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koldi Публикувано 11 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 И какво според теб е счупено,няма грешки,всичко работи,няма загуба на масло антифриз също не губи...,чукането може да Идва от мъченето на мотора да запали,я некой тампон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 11 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 Съмнявам се. Ако го чуваш от двигателя, не е никак добре. И аз около 3-4 месеца в началото имах яко мъки с паленето, missfire на трети цилиндър, но чукане НЕ. Отиди в читав сервиз да я видят, че изтропа ли мотора, едни 2 бинки ще излетят без да се усетиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tedyy Публикувано 11 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 При механичен проблем не е задължително да ти дава някаква грешка.Възможно е О-пръстените на дюзите да са за смяна,тези симптоми за съжаление са свързани с много неща.А за теча на антифриз,първо провери тройника на главата,проблемът с него е масов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koldi Публикувано 11 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 Какво се оказа при теб с паленето..?теча на антифриз беше от скобичка,вече това р ок.варианта с ремонтен комплект на дюзи го мисля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 11 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2015 Чети:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=163061А на кратко:Задръстена цетка в резервоараДавещо се ECU на EngineИздухал акумулатор (въпреки че на стартер държеше по над 15 минути, нямаше силен стартов ток)Лоши ел. връзкиПипан софт в ECU-то+ още дреболии. Хвърлих страшно много труд, докато заработи както аз искам (и както трябва). Но, усилията определено си струваха.варианта с ремонтен комплект на дюзи го мисля На живи данни, какви са ти стойностите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koldi Публикувано 13 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2015 Мислех,че съм оправил теча на антифриз със стягането на една скоба,но се оказа ,че пак капе..,нервирах се и поразглобих тройника и се видя ,че е наранен о пръстена,утре,ще купя даго сменя .също така и в егр имаше сажди и ще го чистя,обаче на него има една гарнитура на която някой е слагал силикон,продава ли се такава гарнитура със странна форма е ,като о пръстен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2015 Да, продава се. И при сваляне на EGR-a е хубаво да се смени. Аз, когато честих EGR-a, бях забравил за нея (да си я купя). И понеже нямаш за кога, си направих гарнитура от клингерит. Направо заспаха нещата. Стана по добре, отколкото с уплътнението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koldi Публикувано 14 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2015 От къде да я купя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 14 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2015 Най-добре от Порше.По-добре освен о-пръстена между EGR-а и колектора си купи и другия о-пръстен, този между EGR-а и дросела. Хубаво е да се сменят и двата при сваляне за чистене: Цена на N 909 273 02 ~ 7.50 леваЦена на N 909 787 01 ~ 5.70 лева Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koldi Публикувано 14 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юни 2015 Мерси,колега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване