predator83 Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 (Редактирано) Здравейте колеги, карам А6 4G 04.2011г. 3.0TDI 245к.с. S-tronic. quattro,колата е на 115 000км.От известно време имам вибрация при плавно подаване на газ,при ниски обороти на по висока предавка 5-а,6-а или 7-а.Вибрацията се засили и закарах колата в Порше пловдив.Там стоя 1 месец и след 25 диагностики и запитвания до Германия ......НИЩО.Взимам си аз колата след изтеклия месец и тъкмо тръгвам и светва грешка ''gearbox malfunction'' и кутията влиза в авариен режим.Веднага се върнах в сервизаи там установиха ,че трябва да се смени модулен кабел на ск.кутия ,поръчаха го и след седмица го смениха.Вибрацията намаля но пак си я имапри подаване на плавна газ при ниски обороти 1200 до 1500 на високи предавки.Усещам вибрацията някаде под седалката,едно приритване докато вдигне обороти и при 2000 оборота изчезва.Забелязах и ,че като запаля колата когато е студена в първите 3--4 сек. двигателят леко се поклаща. Може ли проблема да е в двигателя. .Моля за вашата помощ и съвети. Редактирано 20 Май 2015 от predator83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eracer Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Колега, тези симптоми ме навеждат на мисълта за демпферен маховик.Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Много странен проблем. Тези кутии си имат слаби места и те са мехатроника и съединителите. Проблем в мехатроникът се проявява когато при загряла кола от смяна от 2ра към 1ва кутията започва да рита. Проблемът при съединителите пък е острата смяна на предавките.Този кабел, за който говориш също често е причина за проблем, но няма общо с вибрациите. Да не би покрай него да са ти сменили маслото на кутията и затова да я усещаш по-добре ?Това с поклащането на двигателя също е странно. Идва ми идея за някой омекнал тампон защото казваш, чеи докато вдигне обороти го прави.Докато достигне обороти с нормален въртящ момент моторът е под товар и работи по-неспокойно, ако има нещо което да вибрира то тогава е момента.Много зависи и каква е вибрацията, едно е да е от рода на все едно не балансирана гума, друго е да е като придърпване.За съжаление тези коли са доста нови и майстори за тях може да се каже, че няма. В Порше пък са малко опитните, кадърни и съвестни кадри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
predator83 Публикувано 20 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Предавките ги сменя като масло колега,но по някои път точно както казваш от 2-ра на 1-ва или от 3-та на 2-ра има едно леко чукване (кото необран луфт).И си прав ,че ми смениха маслото след като смениха модулния кабел (може би затова е намаляла вибрацията).Да малко прилича на крива гума вибрацията и по-скоро е надлъжна.В порше ми отпускаха тампоните, направиха анализ на маслото (да няма теч на антифриз в него,но няма). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Те не са пълни с антифриз, а с масло, червено на цвят. Това, че не текат не значи, че не са омекнали.Както казах и по-горе, характерен проблем за С трониците е мехатроника и се проявява с понижаване на предавките.Грешки записва ли някакви колата ?Когато на студено тресе колата на P ли е на D с натисната спирачка ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
predator83 Публикувано 20 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 (Редактирано) Имах в предвид ,че проверяваха дали от охладителната система няма теч на антифриз в маслото на кутията.А за придрусването при запалване 1-- 2 сек. след запалване двигателя се поклаща един два пъти както си стои на Р без да пипам нищо. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 21 Май 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 (Редактирано) Един колега от форума имаше проблем почти като този. При първоначално запалване се разтрисаше мотора и при по-рязко подаване на газ. Оказа се, че заради това че е спестил 15лв. от оригинален горивен филтър и е сложил алтернатива на Ман, самият филтър няма достатъчна пропускливост при определен, по-голям дебит на гориво и от там няма достатъчно нафта към мотора.Не казвам, че това е и при теб, просто споделям статистика. Редактирано 21 Май 2015 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 За мултитроници и еС-троници,Мишо е човекът. Чуй се с него и се вдигни за диагностика до София,няма да съжаляваш. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=9673 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Мишо не работи в момента, чувах го преди 3 дена, каза че не му се занимава с нищо и че ще ходи пак към Германия, можело да не започва пак да работи тук.Иначе, да, той е човекът за тези кутии. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Да,започна да пътува все по-често и за по-дълго време,сигурно ще дойде момент,когато там ще си остане. Но сега е тук и не мисля,че ще откаже поне диагностика,стига да не е телефонна. Веднъж,че не бяга от предизвикателствата,отделно където е жалостив към Ауди собственици в нужда. Аз лично вечно ще съм му задължен,където си развали своята почивка,за да не разваля аз моята/една история с кормилна колона/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Мишо си е тука и бачка. За S-tronic кутийте едва ли има по-добро място да ти види някой колата. Да не говорим, че не ходи в Германия, а в Швейцария и тн. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Ако си е тука и бачка, значи ме е излъгал, а аз исках да му изпратя клиент за ремонт на С троник. Всеки си преценява какво да прави, трябват ли му пари и как да си ги изкарва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Фокусът на темата се поизмести. Това искам да кажа-поддържам препоръката си и съм с нагласата,че правя услуга на колегата,не на майстора. Позволих си да му звънна,все пак аз го замесих, истината е,че е в България,но не работи. Има сериозна контузия на гърба и трябва да почива,но няма да откаже съвет и/или диагностика. Предлагам да приключим дотук,ако някой знае друг майстор на новите автоматици,той да пише. Друго,с което да помогнем на колегата,не виждам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
predator83 Публикувано 21 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Да,ще бъда благодарен за съвети.По скоро имам нужда първо от диагностик да ми каже какъв е проблема. Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Чуй се с Мишо, със сигурност ще чуеш нещо полезно и компетентно или направо може да ти каже какво ти е на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
predator83 Публикувано 22 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 Звънях на този номер,но някакво момче ми каза ,че Мишо е бил в чужбина и щел да се върнв след месец или два. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 А след като ти смениха маслото правиха ли адаптация? На мен ми звучи като софт проблем на кутията. Или по-точно не знае на коя предавка да включи при съответните обороти. Може да е липса на комуникация от някой датчик. Второ - прави ли го същото на спортен режим? При 4F на спортен режим държи по-високи обороти. Получава се нещо като да караш на 5-6 предавка при 30-50км в час на обороти от 1300-1500, което и с ръчна кутия ще ти тресе. Би трябвало кутията веднага да ти смъква предавките. Трето пробвай на ръчен режим да превключваш що годе да уцелваш обороти с предавка като при ръчна кутия и виж как се държи колата и дали тресе. Това тресене ми звучи като влизане в резонанс. Сутрешното тресене на студено може да го прави от изгорели подгревни свещи...и да ти играят оборотите малко, но трябва да е за секунди. Последното нещо може да е от демпферната шайба отпред. На 4F има сервизна акция поради тази причина с тресене около 2000 оборота + ъпдейт на софта на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 Не давай 4F за пример, кутиите нямат нищо общо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 Кутията може да е друга, но работата и една и съща като на 4F. И при 4F ще ти тресе и рита ако не превключва както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
predator83 Публикувано 26 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 А след като ти смениха маслото правиха ли адаптация? На мен ми звучи като софт проблем на кутията. Или по-точно не знае на коя предавка да включи при съответните обороти. Може да е липса на комуникация от някой датчик. Второ - прави ли го същото на спортен режим? При 4F на спортен режим държи по-високи обороти. Получава се нещо като да караш на 5-6 предавка при 30-50км в час на обороти от 1300-1500, което и с ръчна кутия ще ти тресе. Би трябвало кутията веднага да ти смъква предавките. Трето пробвай на ръчен режим да превключваш що годе да уцелваш обороти с предавка като при ръчна кутия и виж как се държи колата и дали тресе. Това тресене ми звучи като влизане в резонанс. Сутрешното тресене на студено може да го прави от изгорели подгревни свещи...и да ти играят оборотите малко, но трябва да е за секунди. Последното нещо може да е от демпферната шайба отпред. На 4F има сервизна акция поради тази причина с тресене около 2000 оборота + ъпдейт на софта на двигателя.на спортен режим не се усеща колега, защото държи високи обороти. Иначе ако карам със 80км/ч да речем, на 7-а предавка, на ръчни скорости и подам газ пак си рита и то доста.За проблема ,че е софт може и да си прав защото в движение сваля до 1000 об/м и чак тогава превключва долна предавка.Имам усещането ,че на мнгого ниски обороти работи и като му дам газ незнае какво става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 27 Май 2015 Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 Отиди да ти ъпдейт софта на кутията (ако има нов) и направи адаптация на кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 27 Май 2015 Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 Звънях на този номер,но някакво момче ми каза ,че Мишо е бил в чужбина и щел да се върнв след месец или два.В София е Мишо, миналата седмица се видяхме - активен и работи. Както винаги претрупан с работа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
predator83 Публикувано 23 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Здравейте колеги,Ще ви споделя с 2 изречения как се разреши моя проблем.Отидох при Мишо с идеята да ремонтирам мехатроник ,дори ми беше подготвил ремонтен комплект.След кратък тест драив,човекът установи ,че проблемът е в двигателя.Оказа се,че имам за смяна дюзи. Мишо ми намери и провери в e-bay нови дюзи на много изгодна цена.След като ги купих и ги монтирахме колата заспа и всичко стана като ново. Незнам защо за 1 месец в порше Пловдив нищо не установиха,къде им са главите на тия хора? Ааааа да, установиха,че имам за смяна лентов кабел на скорости, смениха ми го и проблемът си остана.Платих си разбира се 1500 лв. за тоя кабел но май са били напразно.Но както и да е ! Очарован съм от този механик Мишо,професионалист , аналитичен и последователен ум. Човекът ми откри проблема,намери ми дюзи,смени ми ги,инсталира ми последните софтове на двигателя и на скороститеи то на цена.............................. близка до бутилка уиски да речем. Мерси Мишо, да си жив и здрав ! Благодаря и на Emilian ,че удари едно рамо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 23 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 Бях сигурен,че ще ти свърши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolioorela Публикувано 24 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2015 Абе и на 4G ли са проблемни дюзите?? Каква кола ще избирам, незнам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване