Jump to content

S-tronic,друса


predator83

Recommended Posts

След диагностика в Порше, заключението е лагер на главина на предно колело. Начален етап.

Мисля да покарам още месец два да видя накъде ще се развие :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 12 часа, Nikola2012 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

И на мен беше казал така един майстор, но се оказа неправилно износени гуми. Понеже карам малко по напомпани и се бяха износили по средата. След смяна на гуми изчезнаха шумовете. Добре, че не смених веднага лагери.Ако е лагер, не трябва ли да се чува повече на по ниска скорост?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от стадия. Започва много тихо и с времето се усилва. Чува се обаче само при определени скорости, когато се получи резонанс. При мен беше най-силно при около 65 и 130 км/ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене започна така преди 6 месеца. До тази седмица обаче беше се усилил толкова много че се чуваше даже и при пусната музика. Смених го преди 2 дни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, изчезна. При мене се оказа че е лагера на главината на задното дясно колело. Когато вече стана достатъчно силен не беше проблем да диагностирам проблема сам. Колата ми не е Куатро и просто вдигнах с крика задните гуми и завъртях с ръка със всичка сила. В гаража ми където е доста тихо успях да чуя виенето доста ясно.

 

Преди когато беше по-слабо беше просто невъзможно да се разбере от къде идва това виене.

 

Иначе за моята кола (А4 Б7) най-евтините бяха китайски между 50 и 60 лв. Не-китайските бяха между 200 и 260 лв. Аз избрах най-евтиния не-китайски. Смяната става много бързо, моя майстор я направи за около 10 минути.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравей колеги,

 Искам да попитам някой чувал ли е за сервизна акция про която се подменят въпросните кабели.  Очевидно е слабо място на този модел.

Карам същото A6 с този мотор, но при мен проблема беше че много често взе да се появява geаrbox overheating. please adapt your driving style. Съответно се скопяваше на момента, но след 10-20 секунди се оправя и може да си караш и 200-300 км. без да светне. В крайна сметка ходих на диагностика в Порше Запад и ми казаха, че кутията реално не прегрява, но трябва да се смени някакъв кабел в скоростите, който със смяната и в комбинация със смяна на масло трябваше да е около 1200 лв. След като я разглобха се оказа, че кабелите са няколко, а смяната + масло, филтър и консумативи ми взеха 1800 лв. По интересното беше, че се появи точно на 115 000 км. Дали е просто съвпадение и има ли още хора със същото оплакване?

 

 

On 21.05.2015 г. at 1:20 AM, predator83 said:

Здравейте колеги,

 карам А6 4G    04.2011г.  3.0TDI 245к.с.  S-tronic. quattro,колата е на 115 000км.

От известно време имам вибрация при плавно подаване на газ,при ниски обороти на по висока предавка 5-а,6-а или 7-а.

Вибрацията се засили и закарах колата в Порше пловдив.Там стоя 1 месец и след 25 диагностики и запитвания до Германия ......НИЩО.

Взимам си аз колата след изтеклия месец и тъкмо тръгвам и светва грешка ''gearbox malfunction'' и кутията влиза в авариен режим.Веднага се върнах в сервиза

и там установиха ,че трябва да се смени модулен кабел на ск.кутия ,поръчаха го и след седмица го смениха.Вибрацията намаля но пак си я има

при подаване на плавна газ при ниски обороти 1200 до 1500 на високи предавки.Усещам вибрацията някаде под седалката,едно приритване докато вдигне обороти и при 2000 оборота изчезва.Забелязах и ,че като запаля колата когато е студена в първите 3--4 сек. двигателят леко се поклаща. Може ли проблема да е в двигателя. .Моля за вашата помощ и съвети.

 

Редактирано от ickatabg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма сервизна акция, защото кабела изкарва гаранционния период в повечето случаи :)

 

Има нещо като "ремонтен комплект", който включва кабела + 2 клапана + разни гарнитури - това е което Мишо слага на почти всяко ДСГ, което ремонтира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
On 7/22/2016 at 0:49 PM, CVT said:

Иначе за моята кола (А4 Б7) най-евтините бяха китайски между 50 и 60 лв. Не-китайските бяха между 200 и 260 лв. 

Твоята кола е на предно и е с по-скъпи лагери с АБС гривна. За куатро е 70лв СКФ/ФАГ. По-добри лагери реално не могат да бъдат купени.

 

On 7/22/2016 at 4:20 PM, sky said:

Лагера с труда е около 500-600лв за 4G. Това в порше.

Подобно е и тук - при коли на предно задния лагер е почти 200лв, при куатро - около 100лв. Пак за същите марки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...