Don Ceci Публикувано 13 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2015 Каква е разликата между тези термостати може и там да е проблемаhttp://prikachi.com/images/588/8169588F.jpg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 13 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2015 Само формата е различна.Десния е за твоята кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don Ceci Публикувано 17 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Днес си взех колата от майстора сменено е виско и датчик на радиатора след 1 час каране градско по климатроник вдигна 100 градуса на таблото не мръдна от 90. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don Ceci Публикувано 31 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Сагата с температурата продължава смених виско и датчик на радиатора вчера градско каране стрелката отиде на 100 градуса.Къде да търся проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 При тези градуси, перката на климатика не се ли включва? Виското, работи ли сега като загрее до 100 градуса? При мен се беше получила същата ситуация и се оказа, че трябва да вържа изпаритела на ГИ-то по друг начин и температурата заспа.Даже по-назад в темата ти писах.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Сагата с температурата продължава смених виско и датчик на радиатора вчера градско каране стрелката отиде на 100 градуса.Къде да търся проблемаКолко градуса е било навън? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don Ceci Публикувано 1 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Август 2015 Втората перка не беше включила навън беше 35-6 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 1 Август 2015 Доклад Share Публикувано 1 Август 2015 Втората перка се включва на 105 градуса по диагностичния канал на климатроника.Онзи ден пътувах от Русе за София, външната температура беше към 38-39градуса. Колата по климатроник си беше в нормата, в движение му 95-99 градуса, на таблото не мърда от 90. Спрях за малко и изключих климатика, но не изгасих колата, да съм се бавил 10мин, когато се върнах, забелязах че на таблото стрелката е подминала 90, а по климатроник беше стигнала до 104, но втората перка не се беше пуснала. Пуснах климатика и всичко си дойде на мястото. В този ред на мисли, може би е нормално в тези жеги да се случват тези аномалии.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don Ceci Публикувано 1 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Август 2015 Днес след градско каране около 30 мин оставих колата да работи на място температурата стига до 100 градуса и връща обратно до 90.Втората перка не се включи датчика на радиатора е този http://chastite.bg/%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%BE%D1%88%D0%B0%D0%BB%D1%82%D0%B5%D1%80-%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80-%D0%BD%D0%B0-%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0-MAHLE-ORIGINAL-TSW-31-p3097769.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 1 Август 2015 Доклад Share Публикувано 1 Август 2015 Вероятно си е нормално в много топло време да вдига темп на празен ход.Аз и радиаторите съм мил два пъти и няма разлика.Иначе в движение 87-89гр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don Ceci Публикувано 2 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 Мисля да сменя термостата с такъв който отваря на по-малко градуси.Има ли датчици на радиатора които да включват втората перка по ранопрепоръчайте ми термостат и датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 Ако са ти сложили какъвто трябва и е наред и да го смениш с отварящ на по-ниска няма да спре прегряването. По-добре пробвай без термостат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани бой Публикувано 3 Август 2015 Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 (Редактирано) Здравейте от няколко месеца имам ауди а4 1,9 тди 1998 г. от няколко дни започна да загрява достига до 100 градуса когато го карам по байрите. Това нормално ли е или да търся причина. наскоро сменях антифриза и майстора смени температурен датчик без да е небходимо. На колко градуса включва втората перка и трябва ли да е включен климатроника за да включи перката. Редактирано 3 Август 2015 от дани бой Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don Ceci Публикувано 4 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 Каква е разликата между тези термостати може и там да е проблемаhttp://prikachi.com/images/588/8169588F.jpgВъзможно ли е проблема да е в термостата на мен са ми сложили този който е в ляво на снимката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don Ceci Публикувано 5 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 Колеги един малко тъп въпрос но се видях вече в чудо на къде трябва да духа перката към радиатора или да смуче от радиатора и да вкарва към двигателя.Гледах на други аудита има един борд на самата перка при мен е откъм двигателя а на другите откъм радиатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 И двете перки духат към двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don Ceci Публикувано 27 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2015 Проблема е решен оказа се воден радиатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване