lukcho Posted June 17, 2015 Report Share Posted June 17, 2015 (edited) След каране около 5 километра на 6000 оборота се разчука мотора. Масло "елф" на 1200километра.След отварянето се оказа че на 2 и 3 цилиндър биелните лагери са започнали да се превъртат в биелите. Почиствахме шийките на вала и сменихме биелните лагери и помпата (втора употреба по-добра уж от моята). След двадесет километра филма с лагерите се повтори. По вала се виждат драскотини и се усещат, като се пипа с пръст. Според майстора това не е проблем. Чувам мнения че тези мотори не могат да се ремонтират. Можело да има и други проблеми. Не ми е светвала лампа за маслото и при двете разчуквания. Сменяни са маслото и филтъра. Въпроса е дали да сменям целия мотор или да търся вал с лагери. Моля някой който е решил сходен проблем за мнение, майстора казва да се смени целия мотор, че е най-добре. Edited June 17, 2015 by lukcho Link to comment Share on other sites More sharing options...
lubo1918 Posted June 18, 2015 Report Share Posted June 18, 2015 колега не съществува мотор който да не може да се отремонтира.това което пишеш за драскотините по вала и за превъртелите лагери само със зачистване не се получава Link to comment Share on other sites More sharing options...
robobug Posted June 18, 2015 Report Share Posted June 18, 2015 (edited) Вал едва ли е повече от 80-100лв и 20-30лв за биела.....Ако става дума за Ауди 80, вероятно и цял мотор може да се купи за тези пари.Аз знам, че щом е превъртял лагер се сменя цялата биела. Валът е недопустимо да има такива грапавини - по-добре го заглади с водна шкурка. Другото, което знам е, че мотор не се затваря, без да се измери. Когато си правих моя ремонт открих, че (почти) никой в БГ не мери хлабини в лагерите, но поне валът подлежи на евтино и елементарно измерване. Edited June 18, 2015 by robobug Link to comment Share on other sites More sharing options...
samsung Posted June 18, 2015 Report Share Posted June 18, 2015 Явно няма добро смазване или ремонта е бил калпав Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKO Posted June 18, 2015 Report Share Posted June 18, 2015 Извади си валчето, занеси го на шлайфче, едно комплектче лагерчета, слагаш и имаш почти нов мотор. Валът е недопустимо да има такива грапавини - по-добре го заглади с водна шкурка.Много моля, недей....., само това не, плийз. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghostdog Posted June 18, 2015 Report Share Posted June 18, 2015 Биелните болтове сменихте ли ги, като затваряхте мотора? На този мотор биелните болтове, могат ли да се ползват многократно според Ауди, ако не сте ги сменили? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nedelcho_iliev Posted June 18, 2015 Report Share Posted June 18, 2015 Колега, извинявай, ама никакъв ремонт не сте направили.Превъртал ми е лагер на мотор на VW. Вала се шлайфа задължително, нови лагери ремонтен размер.Биелите - стяга се биелата празна без лагер и без да е на вала и се измерва с индикаторен часовник за елипси. Това го прави майстора, който шлайфа коляновия вал. Най-добре е да вземеш други биели от работещ мотор. Аз тогава не смених биелите, макар че трябваше. В резултат на това мотора не можеше да превърти на стартер. Наложи се дърпане около километър да се поразкара. След това нямаше драми около 20 000 км. После продадох колата и не знам какво е станало. Не пишеш с какъв мотор си, но голо АВК струва най-много 200 лв. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukcho Posted June 18, 2015 Author Report Share Posted June 18, 2015 (edited) Мотора е АБК от 94 година с пластмасовото клапанче за празния ход. Май ще търся да сменя гол мотор. Ще звънна из форума да видя. Ама да видим, че парите си вървят, а колата не. Edited June 18, 2015 by lukcho Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukcho Posted June 18, 2015 Author Report Share Posted June 18, 2015 Ами аз не съм такъв специалист в тази област. Утре ще сменяме вала биелите и буталата евентуално. Ще се проверява и помпата пак пък да видим. Ми ще трябва да се вади мотора. То не че е по-добре ама май тоците се правят по-лесно. Макар, че един фалшив палец (но нов "оригинален" Бош) ми скъса нервите преди време. Оттогава сменям едно по едно но сега май ще се сменят повече неща наведнъж. Намерих вероятно добра долна част. И ще прехвърляме в моя блок. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukcho Posted June 23, 2015 Author Report Share Posted June 23, 2015 Ми да приключа нещата. Ново долнище на мотора. Не стават и лагерите на вала за маслената помпа и делкото. Според специалисти в сервиза се е повредил датчика за високо налягане при което няма как да се разбере, че налягането в мотора е около една атмосфера и не светят никакви мини чекове и други. Помпата се е скапала (тя наистина чак дрънка) и на високи обороти не е имало добро мазане. Но не достатъчно за да светне лампата от датчика за ниско налягане. Доста тъпо но това е положението. Сега като му сложа манометрите и термометрите и го върна във времето когато хората си гледаха стрелките се надявам да няма проблеми. Аз и без това не съм фен на компютри които вземат решения вместо хората. Стига хората да знаят за какво става дума. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now