tedoto90 Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 Здравейте, колеги. Имах проблем с ГНП, и я смених с друга. Свързал съм всички възможни пътища за гориво по обратния ред, както и буксите. Това което забелязах е, че не отива нафта до дюзите. При проверка за грешки с ваг-ком излиза следното : Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 дай ток на клапана който е над тръбичките които отиват към дюзите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 +1 ->лоши електрически връзки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tedoto90 Публикувано 20 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2015 За да изключа възможността да е от някой от тези клапани, реших да сложа от старата помпа, защото съм сигурен, че работят. Проблема остава... Едно само ми е чудно, защо го направи със тази помпа, а до преди това нямаше никакъв проблем?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tedoto90 Публикувано 20 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Юни 2015 Има развитие... Грешките изчезнаха след като бутнах кабелите малко. Проверих няколко пъти с vag-com, но така и не се появиха. Основен проблем обаче остава, че не отива никаква нафта към дюзите все още... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 20 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2015 (Редактирано) Ще трябва да качиш нафта до помпата ръчно и да обезвъдушиш, до колкото знам тя самстоятелно се справя трудно със задачата. Трябва си майсторлък! ето идея Редактирано 20 Юни 2015 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tedoto90 Публикувано 21 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 (Редактирано) Възможно ли е да е от това че колата е с чип и да прави проблем? Редактирано 21 Юни 2015 от tedoto90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 (Редактирано) Колега тук да ти приличаме на роднини на Ванга? Ако искаш помощ ще трябват някакви логове с VCDS при запален двигател! Редактирано 21 Юни 2015 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Как се правят логове без да е запалена и какво трябва да покажат?!? Не качва нафта, защото трябва да се мръдне целия ел.блок към тръбичките, които излизат от помпата за към дюзите. Обаче трябва и още един човек да е готов да угаси, защото може да се изфорсира много и да стане беля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 21 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 Тази помпа ако повъртиш повече без нафта не гори ли транзистор или се бъркам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tedoto90 Публикувано 21 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2015 (Редактирано) Бате Сашо, аз ако можех да направя лог на запален двигател щеше да е добре. На нея точно това й е проблема че не иска да запали. Мислех си да мръдна малко блок-а, но се заблудих от тези грешки на ваг-ком... не че не бяха верни заради кабелите, но утре ще пробвам и това и ще пиша за резултата. Редактирано 21 Юни 2015 от tedoto90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 tedoto90, обезвъздушаване му е майката, не изкараш ли въздуха ще въртиш до коледа! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Тая помпа няма транзистори, ако е пълна с нафта и филтъра да е пълен се обезвъздушава сама, но както написах по-горе трябва голяма порция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tedoto90 Публикувано 22 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Точно това си мислех да направя, и това беше ми останало като вариант (като изключим варианта че ГНП което съм купил може да е "боза" ) Мръднах малко блока и нафтата тръгна към дюзите. Но все още не дава признаци... Или още трябва да се бутне, или може би трябва да се врътне 1-2 зъба.,.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 А замнириса ли от ауспуха? Може и да му е малко, бутни още да запали, после ще я върнеш. С аванса вече е по-сложно. Ако се разминава с повече от 3 зъба няма изобщо да се опитва да запали. Внимавай да не напълниш маслото с нафта, ако не е центрована. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tedoto90 Публикувано 22 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Замириса малко но сякаш на масло повече явно е малко наистина. Трябва и аванса да видя много ме съмнява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Центовката е много важна също и дори един зъб назад е проблем, защото е 16 градуса. Три зъба дори и в предварение е страшно много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 То е много, ама поне да запали да се знае, че е там някъде, пък после назада, напред.Аз съм палил без проблам с 2 зъба разлика на помпата, затова смятам, че и с 3 ще стане, но толкова не ми е бягало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tedoto90 Публикувано 23 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2015 (Редактирано) Изобщо от ауспуха не се усеща. Сега прави една аномалия като развия тръбите на помпата прикапва нафта постоянно .. Редактирано 23 Юни 2015 от tedoto90 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
мирослав_5565 Публикувано 10 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2021 колата е ауди а4 1.9 тди не иска да пали но като подам ток на клапана на гнп то пали идва не постоянен ток Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 10 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2021 Като не пали- светва ли лампата за подгрева? Ако не - това е индикация за проблем с реле 109. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
мирослав_5565 Публикувано 10 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2021 светва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
мирослав_5565 Публикувано 11 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2021 (Редактирано) светва лампата за подгрева Редактирано 11 Февруари 2021 от мирослав_5565 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 12 Февруари 2021 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2021 Клеморед Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
мирослав_5565 Публикувано 8 Март 2021 Доклад Share Публикувано 8 Март 2021 Пробвах не става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване