Jump to content

1.9 TDI 1998 AFN - Не пали. 2 грешки при диагностика


tedoto90

Recommended Posts

Здравейте, колеги.

 

Имах проблем с ГНП, и я смених с друга. Свързал съм всички възможни пътища за гориво по обратния ред, както и буксите. Това което забелязах е, че не отива нафта до дюзите. При проверка за грешки с ваг-ком излиза следното :

 

 

 

post-87799-0-28966700-1434651076_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да изключа възможността да е от някой от тези клапани, реших да сложа от старата помпа, защото съм сигурен, че работят. Проблема остава... Едно само ми е чудно, защо го направи със тази помпа, а до преди това нямаше никакъв проблем??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има развитие... Грешките изчезнаха след като бутнах кабелите малко. Проверих няколко пъти с vag-com, но така и не се появиха. Основен проблем обаче остава, че не отива никаква нафта към дюзите все още...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще трябва да качиш нафта до помпата ръчно и да обезвъдушиш, до колкото знам тя самстоятелно се справя трудно със задачата. Трябва си майсторлък!

 

ето идея

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тук да ти приличаме на роднини на Ванга? Ако искаш помощ ще трябват някакви логове с VCDS при запален двигател!

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се правят логове без да е запалена и какво трябва да покажат?!? Не качва нафта, защото трябва да се мръдне целия ел.блок към тръбичките, които излизат от помпата за към дюзите. Обаче трябва и още един човек да е готов да угаси, защото може да се изфорсира много и да стане беля. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Бате Сашо, аз ако можех да направя лог на запален двигател щеше да е добре. На нея точно това й е проблема че не иска да запали. :hilezh: Мислех си да мръдна малко блок-а, но се заблудих от тези грешки на ваг-ком... не че не бяха верни заради кабелите, но утре ще пробвам и това и ще пиша за резултата.

Редактирано от tedoto90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая помпа няма транзистори, ако е пълна с нафта и филтъра да е пълен се обезвъздушава сама, но както написах по-горе трябва голяма порция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това си мислех да направя, и това беше ми останало като вариант (като изключим варианта че ГНП което съм купил може да е "боза" ) Мръднах малко блока и нафтата тръгна към дюзите. Но все още не дава признаци... Или още трябва да се бутне, или може би трябва да се врътне 1-2 зъба.,..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А замнириса ли от ауспуха?

 

Може и да му е малко, бутни още да запали, после ще я върнеш. С аванса вече е по-сложно. Ако се разминава с повече от 3 зъба няма изобщо да се опитва да запали. Внимавай да не напълниш маслото с нафта, ако не е центрована.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Центовката е много важна също и дори един зъб назад е проблем, защото е 16 градуса. Три зъба дори и в предварение е страшно много :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е много, ама поне да запали да се знае, че е там някъде, пък после назада, напред.

Аз съм палил без проблам с 2 зъба разлика на помпата, затова смятам, че и с 3 ще стане, но толкова не ми е бягало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Изобщо от ауспуха не се усеща. Сега прави една аномалия като развия тръбите на помпата прикапва нафта постоянно ..

Редактирано от tedoto90
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

колата е ауди а4 1.9 тди не иска да пали но като подам ток на клапана на гнп то пали идва не постоянен ток 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...