Jump to content

Странен проблем с Б7 2.0 TFSI


CVT

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

От преди 2 седмици се получи следния странен проблем със следните два симптома:

  1. След като я заредя до горе на бензиностанцията първото палене е много трудно. Трябва да въртя стартера поне 7 – 8 секунди. Иначе по всяко друго време си пали като чакмак за около 1 секунда.
  2. Стрелката на бензина не показва че е пълна, даже и да я прилея до капачката. Показва малко под пълна (да кажем на 80%). Преди като я напълня си показваше точно на чертичката.

Трудното палене е само след зареждане. Иначе си пали идеално независимо дали е топла или студена. Отварял съм за малко капачката на бензина, да не би да излиза някакво налягане – не! Пак си пали като чакмак. Но забелязах че вече не излиза въздух както преди.

 

Единственото особено нещо което ми се случи е да премина през една улица която се беше превърнала на река. Ако някой живее в София в Драгалевци знае за какво става дума. Карах колата през 40 см вода поне в продължение на 5 минути. Не знам дали този инцидент е причината, но проблема започна май след това.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Публикувано (Редактирано)

След кратко ровене по чуждите форуми успях да диагностирам и да отстраня първия проблем. Оказа се че N80 клапанчето е заминало и когато зареждам влиза бензин в цилиндрите и дави колата. Смених го както е показано на това клипче и първия проблем изчезна.

 

 

Но втория си остана и нямам престава от какво е. Той не е кой-знае какъв проблем и може да се кара така, но да не се окаже че е било върха на айсберга!

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мойта така я пълнех до капачката, а според стрелката има място за още малко. Та в последствие научих че имало едно 'бутонче', като отвориш капачката на резервоара, точно в началото на гърлото от дясно, което като го натискаш, обезвъздушава резервоара. И вече поема с около 10л повече от преди и стрелката си отива до края.

Незнам дали е така при твоята, но при мен беше така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега като си чета поста се чудя, защо съм писал, че е от дясно на гърловината, като е от лявата страна, бахти. :stupid:

 

Снимки нямам, но ще опитам утре да направя няколко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря много колега за снимките! Само че за съжаление при мене тeзи неща липсват. Твоята Б7 ли е?

Ето как изглежда моята:

 

post-91518-0-43374100-1436472742.jpg

post-91518-0-77235800-1436472742.jpg

post-91518-0-08929800-1436472743.jpg

post-91518-0-36360300-1436472743.jpg

post-91518-0-43374100-1436472742_thumb.j

post-91518-0-77235800-1436472742_thumb.j

post-91518-0-08929800-1436472743_thumb.j

post-91518-0-36360300-1436472743_thumb.j

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1.8T мотор го има тоя бутон при гърловината на резервоара,но на 2.0T мотор може и да няма-говоря за A4/В7/.

Те двата мотора нямат много общо по между си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колеги, какъв може да е проблема с разходомера(борда), защото като пробвах една Б7 2.0тфси 200кс за пробата разхода беше 6.5, а средния на човека му беше 7.1 каза че го е нулирал като я е взел(даже са му го нулирали). Вярно че колата е на 100 000км(уж реални, предстои да разбера), ама чак пък толкова нисък разход... На място докато стоеше забелязах че разхода падаше надоло бавно, вместо да се покачва като при други модели.. Нормално ли е, не е ли? Ако има някакво бързо решение при следващата проба да разбера реалния разход. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0Т при В7 е икономичен мотор за тая мощност която предлага.

Борда на В7 е верен,поне на моята/1.8TQ/,сравнено с колонката.

Това на бензин,пълно-празно-пълно,от доста километри насам.

 

Не каза,това В7 2.0Т,предно или куатро е/разликата е литър/,но тоя разход 6.5-7.0 ще е при нормално каране,мачкаш ли,гори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми това е че го смачкваше като излезнахме извънграда и това беше разхода по борда... Сега разбрах че тази кола е била англичанка, но таблото си е в километри и може да е сменяно, дали има нещо което да оказва влияние след тази смяна на волана че борда да не показва точно? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма шанс това да е разхода ако се дава много газ, дори и извънградско (60-100 на трета примерно)

За магистрала да не говорим, при 120-130 разхода е около 7.5, нагоре вече ако караш дълго на темпомат 160-170 минава 10.

7-8 разход (поне за София) е постижим ако караш само късно вечер по големите булеварди/околовръстно.

Колата куатро ли е? На място разхода би трябвало да се покачва. Дай линк да я видим, ако не е тайна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма линк за колата, защото не се продава попринцип. На един приятел(комшия) е и ми предложи добра цена а колата е уникално красива и изглежда като нова. На таблото пише 100хил км, но при сверка в Порше излиза че 2013г е обслужена напълно в Англия. Колата е била с десен волан. Уви обаче този приятел я е купил от негов приятел лятото на 2014г и каза че си е нямал представа че колата е Англичанка... Като се качих и аз наистина е така тя е страхотна вътре, няма скърцания от пластмаси или подобни неща.. Има само малък проблем, който си нямам представа от къде идва - при скоростен лост на D и натисната спирачка на место има вибрациии, котио изчезват като колата е на N. Дали е от кутията или е от нещо друго? А колата е 2.0tfsi quattro 2005г произведена с първа регистрация 2006г. Кода на двигателя е BGB - ако някой може да ми каже повече и за този двигател с точно този код? А и някакъв начин да го оправим този борд за да видим реалния разход... Да не се отчита някакви MPG(miles per galon) та да намалява разхода като е на място?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След справка в Порше, пише че е произведена за Англия. В кодовете с екстри пише фарове за ляво платно; кола с десен волан. Иначе всички екстри си отговарят с тези които колата ги имаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка сутрин имам едни 12 км. Извън градско... Та разхода ми е такъв...

035736032-big.jpg?r=0

Точно тогава най обичам да си гледам борда :D

Обаче вляза ли в града или настъпя ли е нещата се променят много бързо..:rolleyes:

Имайки предвид че моята е орязана от към куатро и автомат 7-8 на 100 е трудно даже не възможно постижим разход с настъпване

Това го мога само на не натоварен път с бая галене

Sent from my ST25i

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

 

Разхода е най-добре да се провери ръчно. Пълниш я до горе, нулираш трипа, караш колкото караш, пълниш пак до горе и виждаш колко литра е изгоряла и колко километра са изминати. После вадиш калкулатора и го изчисляваш.

 

При бензиновите двигатели с турбо разхода много зависи от колко здраво ускоряваш и с каква скорост караш. Аз съм със същия двигател и съм я засичал да гори на магистралата 6.9 ако карам на автопилот със 100 км/ч и 10 ако карам със 140 км/ч без автопилот и от време на време вдигам до 160 че и повече.

 

Това което трябва да те притеснява е вибрациите които описваш. Тази кола е с Типтроник и поправката му хич не е евтина ако е развален.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По нета намирам догадки за тези вибрации и май не са от скоростната кутия... А най-вероятно като се прибера на Сандански ще трябва да направя реална справка на разхода.. Въпреки че не знам как може да се оправи тоя борд да показва нормално... Аз ви казвам каране с изпреварване и 200 за кратко.. S режим почти постоянно и колата показваше някакви 6.3 - 7.5... Юе и заредя 20лв и ще помоля човека да  я повъртя в града да видим дали ще даде около 10....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не казваш тая В7-ца,комби ли е,седан ли е,предно ли е,куатро ли е,само за автомата стана ясно,но са два вида.

Разхода зависи от ейтея прости неща на пръв поглед,също и от големи джанти и гуми ако има,къде основно ще се кара това МПС.

На газ ли ще я караш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...