van4enco Публикувано 10 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 Здравейте колеги, някой правил ли е упражнението с монтаж на още един страничен кулер на B6-цата си ?Намирам в нета теми от чужбина, но не ми става ясно дали само от BEX мотор ли става да се вземе десен кулер или може и от 2,5TDI. Някой може ли да даде съвет ако го е правил и какви трудности е срещнал. Идеята ми е колата да живне малко с кулер, чип и филтър. Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 12 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2015 Филтър: неЧип: да, но качественБууст метър, за да виждаш какво прави чипаКулер от BEX за по безпроблемен монтаж. Този от тди е с друго разположение и ще е същото преправяне като за челен. Виж какви пари искат на кит за челен кулер и какви за такъв от ВЕХ и прецени Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4eto Публикувано 14 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2015 (Редактирано) Катализатор ако има и го махнеш в комбинация с чип ще караш друга кола Редактирано 14 Юли 2015 от lancer4eto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 Колеги, след чипа идва време и за съединител! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4eto Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Хората са казали кеф цена няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 (Редактирано) Така си е,казвам го от личен опит. Карам AVF на предно ремапнат 173hp като в момента съм с генерация и спортен филтър конусен, не съм я замервал след филтъра и по-голямата генерация,но тръгна повечко. Доста рейсърчета се надъхват като видят отзад на коНбито 1.9tdi и доста от тях остават разочаровани. Недостатък е ,че е на предно и понякога тия 400нм идват в повечко с куатрото ще е друга бира. Много ми се ще да пробвам как се държи 1.9 куатро, някой колега с впечатления да сподели? Редактирано 30 Юли 2015 от Papi123 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
van4enco Публикувано 31 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Ако искаш да пробваш AVF Quattro стоково, заповядай. Още събирам впечатления преди да го започна. Предвид генерация имаш даунпайп и нататък сток тръбите или всичко от-до е преправено ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Стана ми интересно,моето avf quattro от няколко месеца не е фабрично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 AVF стоковия съединител държи до 200кс и 400Нм....Сложи челен кулер и 63мм даунпайп, не оставяй кухото гърне от катализатора на мястото му, че души. Тая кола фабрично може да изкара не повече от 160кс, за повече рискуваш много с турбината и ще пуши много. Което значи, че ако си любител на 200-230км/ч ще изпърди за нула време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 така ми каза и на мен човека за съединитела,макс 400 нм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване