Jump to content

Гумички за втулки и гумички за бензинови дюзи Audi 100


stankofm

Recommended Posts

Здравейте колеги. Искам да попитам някой от вас сменял ли е гумичките на втулките и дюзите на Audi 100 2.0 AAD ? Интересувам се от цена и от къде може да се купят ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумичките за дюзите могат да се купят на Бош и не са скъпи, продават се комплект. Гумичките на клапаните ги има навсякъде и те са евтини .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намират се изключително трудно горните по дебелите на дюзата,1 седмица обикалях през всички главни вносители на авто части а и в Хубата също.Всички ти казват имаме но се оказва че имат но не този модел.Много са кът.Намерих с доставка от Румъния от Интер карс и бяха само 5 броя и аз ги изтеглих и 5те.Поне 5 главни вносители съм проверил и 10тина магазина за авто части а и 2 фирми за пройзводство на гумени авто уплътнители.Съдрах гумите на колата и подметките на маратонките :hilezh:  от обикаляне а на колко телефона съм въртял :hilezh: .......................

Мисля че това бяха номерата - 3 430 210 603 и 3 430 210 606 това са на дюзата

Сменят се лесно но преди това напръскай обилно около дюзите с WD40 или най добре с CYCLO и трябва да престоят така.След като ги смениш изчисти много добре гнездата.Намазваш с масалце по гумичките и вкарваш силно дюзата.Ако ти падне нещо в цилиндъра го издърпай с силна прахосмукачка с накрайник.

Между другото се наслушах на какви ли не щурутий за смяната им и естествено отказ за смяна.

F0437502043.BMP

Редактирано от alexandarpav
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега за инфото. След голямо търсене намерих информацията която ми е нужна, благодарение на колегите от Русия.

 

http://audi.vag-zapchasti.ru/list.php?id=10585&mod=A10Q&year=1994

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ламаринената шапчица отпред с малкия О-пръстен се сваля и горната основна гумичка влиза без проблеми, какво киснене...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ako е като на 80ката дюзата влиза на 2 0-пръстена в един бакелитов нахуйник и всичко е спекано вътре и няма изваждане и се строши бакелита.поръчвахме оригиналните нахуйници с поръчка от Чехия.а О-пръстените от магазин за хидравлики -имат всякакви размери

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Вече съм поръчал гумички от Автотрейд - Варна. Намирането им е трудно, по не оторизираните магазини. В представителите за VAG всичко се намира и не винаги е на големи цени както си мисли.

 

Номерата който ще напиша са номера по VAG :

 

Номер дюза : 0 437 502 043 -  Bosch

                        0 351 335 51F -  VAG

 

Номер втулка : 026 133 555А - VAG

 

№1 Уплътнение дюза горно : "034 133 557Е" цена: 6,64 лв за бройка.

№2 Уплътнение дюза долно : "035 133 557А" цена: 5,22 лв за бройка. Тези гумички са спрени от производство, но ги имаха в наличност.

№3 Уплътнение втулка горно : "026 133 557А" цена: 2,10 лв за бройка.

№4 Уплътнение втулка долно : "026 133 557" цена: 4,64 лв за бройка.

Редактирано от stankofm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви шест лева баце, ти луд ли си?!? За една най-обикновена гуменетка?!? Има един чичак в магазинчетата малко по надолу преди автогарата, онзи ден си купих О-пръстени за по 50 стинки за инжекторите на А4-ката, оригинални от автотрейд са на абсурдни цени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8236219.jpg

Мойче тука става дума за не обикновен О-пръстен. Погледни на снимката ;) От сетовете не стават или са по-големи или по-малки.

Не съм расАл в саксия за един ден ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората не четът и не гледат прикачената снимка на дюзата а и не четът че съм написал за изваждането на дюзата,абе ........... се е дюза и все е гумичка, все е.........

Тия о-пръстенчета на ел.дюзи ги има навсякаде и са стотинки


Колеги, ламаринената шапчица отпред с малкия О-пръстен се сваля и горната основна гумичка влиза без проблеми, какво киснене...

Смених ги без да свалям шапчицата, а извадих дюзата от двигателя като напръсках обилно с Цикло и ги оставих да престоят за да се разкиснат и да излезнат лесно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги тука говорим за МЕХАНИЧНА ИНЖЕКЦИЯ.

 

Темата може да се заключи и да влезне в архива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, точно за механични говорим.

 

Смених ги без да свалям шапчицата, а извадих дюзата от двигателя като напръсках обилно с Цикло и ги оставих да престоят за да се разкиснат и да излезнат лесно

 

 

Добре е да се свали шапчицата и да се почистят налепите отдолу. Почти винаги всичко е задръстено от нагар, а заради осмоъгълната форма на ламаринката се получават едни малки процепчета, през които прониква въздух за хомогенизиране на сместа. Въздухът идва от тънкото маркуче, влизащо в колектора м/у 2-3 цилиндър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойче тука става дума за не обикновен О-пръстен...............

Не споря, парите, колата и инжекциона са си твои. Аз си имам родна  обикновена саксия и съм си добре в нея. ^_^

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...