daredevil Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 (Редактирано) Колата е в София, някой може ли да ми помогне или къде да си оправя. Разбрах , че е срещан проблем 1 и 2 степен на парното не ми работят, а моторчето като го включа на 3 степен таблото се тресе .Един майстор ми каза че трябва да се сменят лагерите на моторчето, но не знам как . Някакви мнения ? Редактирано 15 Юли 2015 от daredevil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 Най-вероятно имаш изгоряла резисторна матрица на вентилатора. При мен беше също така 1 и 2 не работеха почва от 3. Смених я с друга 2ра ръка. За тресенето обаче не знам. Така или иначе, ще трябва да разглобиш за да огледаш вентилатора.Ето ти тема за резисторната матрица http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=109281 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k-1 Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 Отиди на ул. Кирил и Методий бл.2 на ъгала с Антим първи. В бл.2 имо зелена гаражна врата на която има надпис - Тошко GSM №. Потърси го ще ти свърши работа, при мен 1 и 2 работеха постоянно. Бързо го оправи и не ми взе скъпо ,май 30лв. Не помня вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 Проблема може да бъде освен в резисторният блок и в контактните пластини на ключа за вентилатора.Лагерната група на мотора е с втулки.Сменя се вентилатора със здрав(нов). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daredevil Публикувано 6 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 Изглежда че резисторния блок работи или доколкото в темата на колегата от линка е описано с мостче проблема остава същия явно е в контактните пластини на ключа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 Резисторният блок може да изгори така , че да работят само 3-та и 4-та степен или само четвърта , която е директна . При мен бяха изгорели само първа и втора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daredevil Публикувано 6 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 Значи въпреки както е описано в темата ако дам на късо директно с жичка двете пластини това не означава че не е развален резисторния блок, т.е. трябва да съм сигурен с работещ блок, да пробвам за да е сигурно че проблема не е в резисторния блок ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 6 Август 2015 Доклад Share Публикувано 6 Август 2015 Точно така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daredevil Публикувано 11 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 С нов резисторен блок проблема е решен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Тъй де аз 'ко казах погоре ... Ай чиститУ и със здраве да си караш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daredevil Публикувано 13 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Август 2015 Мерсииииии ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demoson Публикувано 16 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2015 При мен също го имаше тресенето на 3-та и 4-та степен. Търсих доста друг мотор за парното и когато тръгнах да го сменям,намерих парче дунапрен от клапите вътре в перката.Махнах го и имах резервен мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване