Jump to content

Mнения относно конкретни обяви !


Recommended Posts

Здравейте !

 

Искам да споделям няколко обяви с вас , за да науча вашето мнение като специалисти .За първи път ще си купувам кола , бюджета ми е 10-11 хиляди. Харесах си ауди а3 2.0 TDI 140 конски сили.

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11436535386550323&slink=a32u1f

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11436887835432772&slink=a3nfk8

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11437034749230506#_=_

 

 

Благодаря предварително !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Заради проблема с привода на маслената помпа в балансиращия вал. 

Всички 2.0 ТДИ-та го имат от тези години. Не вярвам продавача да му даде да провери привода преди продажбата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно така си мисля аз.Даваш подвеждаща информация може би ,дали да не се провери?

Редактирано от Iven
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое не е точно така? Я ми кажи 2.0 TDI двигател ПД от 2005 на VW AUDI GROUP, който да не страда от този проблем? Хората чак преработен комплект спретнаха, 

че като светне лампата ако покараш малко казваш довиждане на маслена помпа, разпределителен вал, турбина...

А почти никой не се занимава това да го оправи като вземе колата, макар че ако е превъртял шестостена във вала после файда много няма от смяната само на привода.

Специално при Ауди тези мотори го имат проблема:

 

 BPW, BLB, BNA, BRE, BRF, BVF, BVG, BVA, BRD, BPC, CAGB, CAHA

 

Редактирано от Pagemakerboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое не е точно - нямат проблем с привода на маслената помпа 2.0ТДИ помпа дюза моторите на VW ли или нещо друго?

Редактирано от Pagemakerboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое не е точно така? Я ми кажи 2.0 TDI двигател ПД от 2005 на VW AUDI GROUP, който да не страда от този проблем? Хората чак преработен комплект спретнаха,

че като светне лампата ако покараш малко казваш довиждане на маслена помпа, разпределителен вал, турбина...

А почти никой не се занимава това да го оправи като вземе колата, макар че ако е превъртял шестостена във вала после файда много няма от смяната само на привода.

Специално при Ауди тези мотори го имат проблема:

BPW, BLB, BNA, BRE, BRF, BVF, BVG, BVA, BRD, BPC, CAGB, CAHA

Пич тука говорим за А3 там кодовете са BKD и BMM на 140 коня и не страдат от точно тази болежка! И има разлика при надлъжни и напречни мотори - аз виждам само надлъжни по-горе изброени! А3-ките, Пасатите, Тураните, Голф, Леон, Октавия, Шаран, Супърб, Толедо и други които ползват 2.0 TDI са с напречни мотори Редактирано от Ropotamo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова питам къде е грешката.

Написал съм кодовете на моторите, ако тези А3 са BKD и BMM  - ОК. 

От другоизброените проблемните 2.0 ТДИ:

Vw Golf: CBAA, CBAB, CBBB

Passat: BHW, BMA, BKP, BMP, BE, BWV, BUZ, BMR, CBAA, CBAB

Sharan: BVH, BRT

Skoda: BSS, BWW, BMP, CBBB

Seat: BRT

 

А този, който пука глава точно на A3, май беше точно BKD, който си е с нормални електромагнитни дюзи и поне с дюзите проблем. 

Редактирано от Pagemakerboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел съм го на няколко места, че с т. нар. шестограм проблем имат и комън рейл моторите, а тук действително са изброени и такива:

 

http://www.prospeed.bg/bg/blog/3/122

Редактирано от Pagemakerboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те колегите от Проспийд имат в предвид че е съвместим с повечето двигатели а не че всичко е леш! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така се изказват 98% от хората ,който пишат в този раздел и си нямат бъкел изобщо за какво става дума ама компетенцията е на 100%.

Ей така си пишат щото някой някъде е прочел нещо или някой му е казал.

 

Аз лично съм за 2 ръце за 2.0 Тди независимо каква е абривиатурата като букви,пред супер прехваления 1.9 Тди (не казвам ,че е лош) но нямат кантар просто си е читава пъргав с приятен разход и да здрави са .

 

Има и Код на мотор AZV 136 коня и той е без баланс шафт

 

И няма смисъл да се започва темата ,кое как се чупело.

Всички са наясно от къде са колите как пристига и т.н.

 

Просто евтино читаво няма!

 

Не Ангажирам никого с по горе написаното просто говоря за реални факти от моя личен опит колко и малък да е той.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Аз лично съм за 2 ръце за 2.0 Тди независимо каква е абривиатурата като букви,пред супер прехваления 1.9 Тди (не казвам ,че е лош) но нямат кантар просто си е читава пъргав с приятен разход и да здрави са .

 

В смисъл несравними са?!,така ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оле, оле, оле!!!

Що безсмислици, подвеждаща и невярна информация има до тук в темата!!!

 

@jacob2015

Ако въобще още четеш - имаме тема със синтезирана информация за модела, където е описан и типичния проблем при двигателя, който си харесал. Запознай се с нея и имай предвид, че бюджетът ти е адекватен единствено за доста поразсипан от каране автомобил с 2.0 TDI...

Лично аз бих те посъветвал да поувеличиш бюджета или да се насочиш към друг двигател на купето или друг модел. Иначе се приготви за допълнителни разходи в скоро време, а те може да не са малки конкретно при 2.0 TDI.

 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=156597

 

P.s. Pagemakerboy - НИЩО от написаното от теб до тук не важи за A3 8P и въобще за напречните 2.0 TDI двигатели, изключае именно прословутите глави при BKD.

Не е никак удачно да подвеждаш хора с неща, с които очевидно не си наясно.  :birne:

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P.s. Pagemakerboy - НИЩО от написаното от теб до тук не важи за A3 8P и въобще за напречните 2.0 TDI двигатели, изключае именно прословутите глави при BKD.

Не е никак удачно да подвеждаш хора с неща, с които очевидно не си наясно.  :birne:

 

Съгласявам се, че се подведох в частта за A3 8P.

И не важи за напречните или надлъжните, защото веднага се сещам за Passat B6 2.0TDI помпа дюза с напречния му мотор и прословутия му шестостен :).

Те колегите от Проспийд имат в предвид че е съвместим с повечето двигатели а не че всичко е леш! :)

 

И защо им да предлагат подобно нещо за мотори, които няма опасност да станат леш?

Идеята каква е според теб? Е така просто някой да си купи...

Редактирано от Pagemakerboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пасата с проблемен мотор е ВКР при него се разваля всичко - за това разлика при покупка на пасат с такъв код на мотора и пасат с BMP който е равностоен на BMM мотор 2.0 TDI е очевадна - Колите в BKP - мотор започват под 10 000 лева

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BKP мотор стана известен основно заради проблемните си пиезо дюзи по 1300 лв. едната преди 2-3-4 години.

Точно поради това имаше акция за безплатна смяна и на четирите дюзи с такива, които не дават никакви проблеми впоследствие .

Сега няма някаква по-особена причина да се счита за по-рисков от другите от тези години, даже е фабрично без DPF, което предвид сериозните километражи,

на които идват тези коли в БГ< си е плюс, а не минус. Ровил съм доста по въпроса, защото карах такъв преди време.

При Пасат 2.0 ТДИ има и един проблем с пукащи глави, но той не се отнася за коли от 2006-та нататък.
Двигател BKD пука глави (както и някои от 170 коня версиите, но не знам номера).

Проблемните глави са с код v125, 130, 330 (140 и 150 нямат проблем). Ремонтът не е гаранционен и е няколко хиляди.

Две години карах такъв Пасат 2007-ма година. По него сменихме като неочаквани ремонти някакви дреболии, че му издаваше странни звуци волана за 200 лв.,
двете предни пружини за 300 лв., една гарнитурка, ремонт на моторче на ръчна за 40 лв. и му навъртях 40 000 км.
Е, оказа се, че не е бил на верни километри, а на 295 000 още 2010 г. и явно са го продали, защото е почнал да прави мизерии с дюзите, сменяли са ги два пъти за 1000 км и накрая вече по акция са ги сменили с нови на друг производител и при мен дойде с чисто новите. Турбото му е сменяно на 137 000. гаранционно...Колата вървеше много, харчеше малко и за 2 г. сме дали 600-700 лв. извън стандартното обслужване.
Не мисля, че беше лоша колата. Продадох я на 366 000 реални и беше пушка окачване, двигател часовник и т.н.
Зимата на минус 10 палеше за секунда с лош акумулатор.

Обаче като чета наляво надясно какво животно в отрицателния смисъл на думата е този 2.0 ТДИ, не бих си купил втори път кола с мотор от тези години...

Или тия тука са на по 600000 км

Редактирано от Pagemakerboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега понеже ме попита...

Проспийд продават също модифицарини маховици,съединители,изпускателна с-ма,спирачни апарати,и мога да ти ги изброявам до утре...значи ли това че всичко е пълен лешник по-колите ни?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти все едни и същи въпроси ми задаваш.

Тук никой не говори за модификация с цел "така ми е кеф", а по-скоро с цел "да платя 500, вместо после 5000".

Редактирано от Pagemakerboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...