KPACEH Публикувано 25 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2015 Абре колеги има ли вариант за лекуване или само ново? Само да споделя че без ламбда колата е като гърчещ се труп, просто много зле. Тресе , не върви , мени обороти, детонации всички екстри Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2015 (Редактирано) Веднъж умряла, ламбдата се лекува само с нова. Не би трябвало да се държи така мотора при изолирана сонда. Редактирано 25 Юли 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KPACEH Публикувано 25 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2015 (Редактирано) бе тя си работеше ама кабела се е прекъсналкаква да взема като марка?знаете ли някакъв номер?Вчера колата и нямаше нищо. Днес не мога да потегля, до 3к оборота е пълен дроп. Просто като натисна гъзта не иска да се форсира , качва много бавно оборотите. И като отпусна гъзта не стоят стабилно а падат и до 500 и от там е това претрисане. Държи се като кола със прекалено богата смес. Явно днес му е дошло времето на кабела. Редактирано 25 Юли 2015 от KPACEH Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2015 Никога не слагай широколентова/заместител, само оригиналната за мотора, най-често Бош. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 25 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2015 (Редактирано) Само оригинална с фабричната букса! Не се занимавай с някакви уж универсални. Един път се дават пари за такъв консуматив, не пестете от това! Обърни се към колегата http://audibg.com/forum/index.php?showuser=675. Каквото съм си взел от него, съм останал доволен, както и ламбда сондата Редактирано 25 Юли 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KPACEH Публикувано 25 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2015 то и аз си мислех за бош но номер дали може да ми кажете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 25 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2015 Имаш избор от Бош, Нжк- НТГ, Беру, които са за твоя двигателНе взимай "универсална" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2015 До мотор 8D-T-400000 номера е 058 906 265, от мотор 8D-V-000 001 нагоре: 058 906 265 AG, говорим за АЕВ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 25 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2015 (Редактирано) С какво сонда бош която се монтира на поне на 30 двигателя на различни марки коли ,различаващи се единствено по куплунга, имаща същата гаранция,по евтина 50-80лв ,имаща специален преходник с посребрени коректори наречена универсална е по лоша от тази която е на колата? Поне 50 съм продал и монтирал и за нито една не знам да е дефектирала. Редактирано 25 Юли 2015 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 25 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2015 При немърлив монтаж на снадката винаги има проблеми. Покупката на сонда с букса си струва, защото се елиминира човешкия фактор при сигнал 0-1 волт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teo63 Публикувано 25 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2015 То при немърлив монтаж и крушка на мигача да ти сменят е проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване