Митко99 Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Здравейте колеги !!! Вчера стана , нещо неочаквано .Запалих си колата както си е нормално поработи , около 10 секунди и изгасна .Чу се , някакво пукане и до там .Сега като я запаля държи 200 оборота , тресе цялата и няма мощност да я изфорсирам .Като подам газ направо гасне .Дори не мога да я докарам до сервиза .Газ , бензин е .И на двете го прави същото . Колата е б3 , 1,8 s карбуратор . Във вторник , всичко си беше наред .Карах си я и нямаше проблеми . Какво стана вчера не знам .Гледах , запалителната бобина , наред си е .Запалителните кабели са сменени , плюс свещтите .И нов акумулатор си има . Майстора ми се се прави на отворен и не иска да я погледне .Какво мислите по въпроса ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 (Редактирано) Комутатор? Въпреки че ако той е заминал, не би трябвало да пали. Може би нещо по картурабора? Редактирано 30 Юли 2015 от okops Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Погледни и гумения тампон под карбуратора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Виж ангренажния ремък, да не е прехвърлил няколко зъба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митко99 Публикувано 30 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Здравейте отново !! Днес едно момче я прегледа набързо и каза , че може да е ремъка прехвърлен зъб .Но и аз не знам .Молбата ми е , ще може ли някой да дойде лично да я види , ще съм му много благодарен .Днес достатъчно обиди и псувни приех от така нарачените ''майстори '' . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Значи те обиждат, а пък искат пари?!!! Що не ги пратиш да търкалят аспирин по околовръстното! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митко99 Публикувано 30 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 (Редактирано) Мани , братле .Пълните нещастници .Не стига , че вадя от собствения си джоб пък и ме псува .Нищо не съм му направил .. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 30 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 31 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Спирачки има ли?Имам предвид педала мек ли е или стана твърд след пукането?На мен така ми се случи преди 4 години,гръмна сервото на спирачките и колата започна да работи на 3 цилиндъра.Запуших с един голям болт тръбата от сервото към входящия колектор,за да не дърпа въздух 4-ти цилиндър и така.Само дето спирачната сила,която се упражнява върху педала на спирачките става двойна и трябва много да се внимава.Ако е от това,търсиш серво втора ръка от моргите,слагаш и готово.Само номерата на "новото" и на старото трябва да са еднакви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митко99 Публикувано 4 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 Здравейте !! Проблема се , оказа дистрибуторна капачка , и фланец .Сега колата е наред оправих я !! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 Щом само с толкова си минал и всичко е добре,яко газ до ламарината и левия мигач да свети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване