Jump to content

диференциал про автомат 4 скорости


reindjura

Recommended Posts

Колеги имам много силно виене някъде от предницата, в сервиз я разкачиха и установихме че не е лагер на компресора, не са водна и хидравлична помпи и ролка обтегач на пистовия ремък. Идва като че ли под двигателя и се мени с оборотите има го леко и на място. Искам да проверя маслото в дифа но не намирам от къде. Кутията е на ауди а4 01N 4 скорости. Някой знае ли как и от къде се проверява нивото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което намирам върху диференциала е този сензор 75436A.jpg

Като го извадя долната част е потопена в масло, на мирис е много специфично, ралзично от АТФ, предполагам, че е диференциалното. Въпроса е това ли е сензора с който се вижда нивото на маслото и дали минимума и максимума, а там където започва да се разширява да е минимума?  за 01М дават, че има друг дълъг сензор, с който се гледа нивото speed sensor, но на моята такъв не виждам да има, а на тои пише само output sensor - 75436A 

Редактирано от reindjura
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, тогава кой е датчика за проверка нивото на маслото в диференциала ? То всъщност точно през датчика за скоростомера се пълни и се проверява нивото от темите, който намирам в чуждите форуми - показали са този сензор IMG_6284.jpg

Но при мен липсва, намирам само този който показах

Редактирано от reindjura
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На толкова стара кутия не е логично да има датчик за ниво на каквото и да било, дори доста по-модерната 01V разполага само с датчици за обороти и температура в кутията и затова при рания стадии на теч от втулката на торк конвертора не може да се хване и се стига до сериозна авария по-късно.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда, че на версията на VW 01M датчика за скорост се ползва и за наливане/смучене на диф флуид, а самият датчик е и нивомер. В кутията маслото е на 30 000км, проверих го, там си е, нивото не е намаляло, преди да го сменя липсваха почти 2 литра от 5.5, което ме навежда на мисълта, че и това на диференциала не е колкото трябва, проблема е че не мога да го изтегля всичкото и да налея 0.75л и не знам как да преценя колко да се долее поне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, взех 1 литър масло 75w-90 и започнах да наливам, докато не стигне минимума по мойта логика, налях около 400ml масло, след което запалих и обикалях малко и мяукащият звук го няма, може и да е съвпадение нз. Ще я запаля на студено към обяд и ще пиша дали интервенцията е дала резултат наистина. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...